CHL televisiossa ja suoratoistopalveluissa

Odottaa-tilassa näyttää olevan - peliä ei tällä hetkellä lähetetä. Jotain teknistä ongelmaa tai inhimillistä mokailua pakko olla.

2 tykkäystä

Youtoupsi sanoo odotetaan käyttäjää planet stream.

1 tykkäys

VeikkausTV oli sama ongelma, peli alkoi näkymään kun 1. erää oli jäljellä noin 10min.

Se tais olla se Inhimillinen virhe! nyt pelittää👍

Mulla näkyy edelleen noi pari Cmore-kanavaa vaikka peruutin Liigapassin jo toukokuussa eli tänään näkee pelin :).

3 tykkäystä

Peli tulee Antsan selostamana CMore Max2 kanavalta, joka ainaki mulla jostain syystä kuuluu Telian soppariin, vaikken muuten mitään CMorea liigan ja änärin ulkopuolelta oo tilannu.

Minullakin kuului kyseinen kanava mutta kun jotain sopimusjuttuja päiviteltiin niin kanava katosi. Kun soitin tästä asiasta niin minulle sanottiin sen olleen vahinko. Ja siis nyt ei ole kyseistä kanavaa listalla…:roll_eyes:

Veikkaus TV:n kautta itse katsellut ilmaiseksi, ilman selostusta tosin. C More ei minulla näy kun katson Liigaa tuon D+:n kautta. Pelannut muuten discoveryn kautta hyvin.

Edit: Melkein nykyään sanoisin että ilman selostusta parempi kuin Mertsin selostamana. :smiley:

3 tykkäystä

Tuohon D+ pakettiinhan kuuluu Cmore Max, Sport ja Sport2 kanavat. Sieltä tullut Tapparan CHL pelejä katsottua.

Sporttikanavat kuuluvat 27 euron tilaukseen eli Total-pakettiin, mutta Discoveryltä on saatavilla myös 24 euron Sport Hockey -paketti, johon kanavat eivät kuulu.

1 tykkäys

Jaahas juu, enpä tiennytkään. Pahoittelut väärästä infosta.

1 tykkäys

Jep minulla tuo vähän edukkaampi paketti käytössä kun piti hieman pihistellä :smiley:

Tossa linkki, josta näkee suoraan noi paketit, että mitä kuuluu mihin.

https://auth.discoveryplus.com/fi/product

Mistä kaikkialta tämän Tappara-Munchen pelin näkee ?

Ainakin C-Morelta.

Eiköhän Veikkaus TV:n kautta tule myös tämä peli.

VPN avulla näki ainakin ennen CHL:n youtuben kautta. Linkki on CHL sivuilla.

1 tykkäys

Discovery+

2 tykkäystä

Voikohan ostaa pelkkää tätä peliä ettei tarvi koko kautta ostaa?

Kuukauden ilmainen kokeilu on ihan varmasti vieläkin.