CHL televisiossa ja suoratoistopalveluissa

Nyt näyttää tulleen meidän pelikin VeikkausTVn listoille.

1 tykkäys

Mites tuo veikkaus TV:n kuva ja ääni toimii? Katsoiko joku eilen jotain peliä tuon veikkauksen kautta?

Suht hyvä kuva eikä selostusääniä.

2 tykkäystä

Ja tämä voidaan laskea eduksi, kun HIFK:n ottelun selosti Mika Saukkonen.

3 tykkäystä

Kuva ainakin Lukon pelissä aika kuraa.

Läppärillä sekä puhelimella katsottuna kuva melko surkea, suurin valittavissa ollut tarkkuus oli jotain 675mbps. EI selostusta. Kuvaa ei saanut kokoruudulle ja Chromecast-mahdollisuutta ei ollut. Edes Chrome-selaimen kautta välilehden castaaminen telkkariin ei toiminut. Jos ei siis ole Cmorea, niin VPN ja CHL Youtube-striimi + hdmi-piuhalla telkkariin lienee paras ratkaisu. (Huom. Youtubeakaan ei saa Chromecastilla telkkariin ellei Chromecast ole myös VPN piirissä).

2 tykkäystä

Tämä varmaan toimii edelleen, en ole kokeillut.

2 tykkäystä

Kohtalaisella tarkoitin et joukkueet erotti toisistaan :grin:

Juu onneks oli eriväriset asut! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hei! Tämän osalta on tullut muutos, jonka myötä C More Total+ -kanavapaketin saa keskittämishintaan, vaikka tämä etu olisi ollut aiemmin käytössä. Edun saa lunastettua ainoastaan asiakaspalvelun kautta. //Hanna S.

3 tykkäystä

Voiko CHL:ää ostaa muuten ku omalta operaattorilta jonkun kanavapaketin mukana? Mulla siis on ihan hyvä paketti, mihin kuuluu Liiga ja änäri. Tulee Telialta nettiliittymän mukana, eikä sitä pakettia mistään saa läheskään samaan hintaan. Nyt halvin paketti, mikä sisältää CHL:n, tuntuis olevan 24,90, mutta se sisältää mm. Liigan, mistä en haluais kahta erillistä pakettia maksaa. En tiedä, saanko ilmaseks mitään vpn-kikkailuja toimimaan, enkä oikeen jaksais pelkän VeikkausTV:n varassa olla.

1 tykkäys

Discovery+ Sport C More?

23,99 € / kuukaudessa

https://www.discoveryplus.fi/myaccount/products

Tästä puuttuu Liiga-passi, mutta C Moren kanavat ja Eurosport löytyy.

(Kuukausipaketin voi ottaa aina kuukaudeksi kerrallaan eli saa poikki tarvittaessa)

3 tykkäystä

Maksullinen VPN tullee halvemmaksi kuin mikään kanavapaketti.

4 tykkäystä

Katsooko kukaan Berlin-Skelleftea peliä?
Itse yritän katsoa Chl:n YouTube-kanavalta mutta en saa näkyyn? Voiko olla ettei kukaan Striimaa kyseistä peliä?

Odottaa-tilassa näyttää olevan - peliä ei tällä hetkellä lähetetä. Jotain teknistä ongelmaa tai inhimillistä mokailua pakko olla.

2 tykkäystä

Youtoupsi sanoo odotetaan käyttäjää planet stream.

1 tykkäys

VeikkausTV oli sama ongelma, peli alkoi näkymään kun 1. erää oli jäljellä noin 10min.

Se tais olla se Inhimillinen virhe! nyt pelittää👍

Mulla näkyy edelleen noi pari Cmore-kanavaa vaikka peruutin Liigapassin jo toukokuussa eli tänään näkee pelin :).

3 tykkäystä

Peli tulee Antsan selostamana CMore Max2 kanavalta, joka ainaki mulla jostain syystä kuuluu Telian soppariin, vaikken muuten mitään CMorea liigan ja änärin ulkopuolelta oo tilannu.