Minullakin kuului kyseinen kanava mutta kun jotain sopimusjuttuja päiviteltiin niin kanava katosi. Kun soitin tästä asiasta niin minulle sanottiin sen olleen vahinko. Ja siis nyt ei ole kyseistä kanavaa listalla…![]()
Veikkaus TV:n kautta itse katsellut ilmaiseksi, ilman selostusta tosin. C More ei minulla näy kun katson Liigaa tuon D+:n kautta. Pelannut muuten discoveryn kautta hyvin.
Edit: Melkein nykyään sanoisin että ilman selostusta parempi kuin Mertsin selostamana. ![]()
Tuohon D+ pakettiinhan kuuluu Cmore Max, Sport ja Sport2 kanavat. Sieltä tullut Tapparan CHL pelejä katsottua.
Sporttikanavat kuuluvat 27 euron tilaukseen eli Total-pakettiin, mutta Discoveryltä on saatavilla myös 24 euron Sport Hockey -paketti, johon kanavat eivät kuulu.
Jaahas juu, enpä tiennytkään. Pahoittelut väärästä infosta.
Jep minulla tuo vähän edukkaampi paketti käytössä kun piti hieman pihistellä ![]()
Tossa linkki, josta näkee suoraan noi paketit, että mitä kuuluu mihin.
Ainakin C-Morelta.
Eiköhän Veikkaus TV:n kautta tule myös tämä peli.
VPN avulla näki ainakin ennen CHL:n youtuben kautta. Linkki on CHL sivuilla.
Discovery+
Voikohan ostaa pelkkää tätä peliä ettei tarvi koko kautta ostaa?
Kuukauden ilmainen kokeilu on ihan varmasti vieläkin.
Jos C Moresta puhutaa, kuukauden kokeilu koskee vain sitä sarjat/elokuvat pakettia.
Discovery+ maksaa 23-27€ riippuen paketista. Näät samalla olympialaiset. Pääsiskö sillä edes hallille?
Eikös CHL pelit tule sellaiselta CMoren “kanavalta” joka vaatii tuon 26,90€ D+ tilauksen? Halvemmassa vain Liiga.
Champions Hockey League
Tänään klo 18:55, C More Sport 1
Tappara - RB München ( 1.2.2022 ). Selostajana Antero Mertaranta.
Tämä tän päiväinen näkyy sillä halvemmalla hinnalla discovery+ Sport C More paketilla.
Jaa c-moressa?
Mulla Cmore+ liiga. Ei ainakaan vielä näy lukon kuvaa ohjelman päällä kuten muissa Sport- lähetyksissä.