Jaa et ainoa mahdollisuus nähdä CHL vieraspelit “laillisesti” on 45€/kk. No eikai se auta kuin lähteä eurooppaan paikanpäälle.
Niin tosiasia on se, että tällä saa enemmän vastinetta rahoilleen vaikka maksaakin hieman enemmän. Saa nähdä vieläkö Viaplay tekee korotuksia, kun haalivat eri oikeuksia itselleen. Ei noi oikeudet kuitenkaan ilmaisia ole ja miten kiinnostaa muissa maissa, jossa palvelu on tarjolla edullisemmalla hinnalla.
Veikkaus TV tarjonnee pelit ilmaiseksi. Ei ole aikomusta maksaa 45€ kuukaudessa Viaplaylle.
Mites arvonta menee tänään. Tapparalle kaksi vastusta joka korista vai?
Ja Valioliiga
Ja formulat
Ja NHL
Onneks CHL siirty samaan settiin, vielä kun Liigan saavat kyytiin niin olen tyytyväinen.
Kyllähän tämä on taas enemmänkin taakka. Sotkee liigan aikatauluja ja Tapparan otteita CHL:ssä ei pysty seuraamaan, koska ei ole varaa maksaa 100€/kk Tapparan pelien katsomisesta.
Mikä ihmeen taakka??
Ei muuta kuin halliin katsomaan pelejä ja loput näkee sitten vaikka veikkaus-TV:n kautta.
Asun yli 200km päässä Tampereelta, joten halliin en pelejä pääse katsomaan. Veikkaustv:llä ei ole kyllä tähän asti ollut kovin laadukasta streamia.
Viime kaudella oli helppoa kun sama palvelu näytti molemmat sarjat.
Käytä VPN ja katso YouTubesta.
Onhan noita erilaisia vaihtoehtoja, puolilaillisia tai ei, ilmaisia tai ei, yleensä laadultaan paljon heikompia, mutta pointti on, että mun kuluttajana ei pitäisi joutua miettimään mitään sellaista. Ei mun pitäisi joutua kikkailemaan vpn:n kanssa tai asentamaan ties mitä kikkuleita vaihtoehtona sille, että se tavara olisi saatavissa tavanomaiseen tapaan. Ei mun tarvi myöskään hankkia lehmää ja lypsämistaitoa saadakseni maitoa, koska pystyn hankkimaan kaupasta maitotölkin maksamatta siitä 50 euroa ja joutumatta ottamaan vastaan kaupan jokaiselta eri osastolta X määrän erilaisia muita tuotteita, joita en halua.
Onhan se yksi tai kaksi CHL-ottelua kuukaudessa saatavissa nytkin, mutta hinta ei täsmää edes lähelle. Koko tämä nykyinen maksupalvelualustasysteemi yksinoikeuksineen pitäisi saada räjäytettyä, että kuluttajalle saadaan oikeita realistisia vaihtoehtoja.
Aalborg-Tappara v sport+suomi torstaina ilmaiseksi ainakin (telia asiakkaana)
Jos sulla on Elisa viihde Premium,niin Elisa Viihde Sport 1 V sport + kuuluu ja näkyy koska se on jo hyvän tovin ollut mukana ja kuuluu viihteen kuukausimaksuun.
Onko tämä Telian kaapelissa vai miten?
Tällänen löyty Telian sivulta.
V sport+ Suomi -kanava on vapaasti katsottavissa toistaiseksi kaikille Telia Play -boksi- ja kaapelikorttiasiakkaille sekä Telia Play -sovelluksessa niille, joilla on tilattuna jokin kanavapaketti tai Tallennuspalvelu.
Mulla näkyy olevan Telia Playn kautta katsottavissa. En ole aiemmin huomannutkaan.
Tää oli kyllä nice info. Enhän mää oikeestaan edes tajunnut, että mulla on toi Premium mutta sellainen tuolla tiedossa näytti seisovan. Enkä tiennyt että nimihirviö vsport+suomi näkyy sen kautta. Kaks ekaa Tapparan CHL-matsia näkyy osuvan suorana tälle ±kanavalle, kaks seuraavaa ei, kahdesta viimeisestä ei tainnut olla vielä tietoa.
Kellään tietoa näkyykö nää tällä kaudella veikkautv:n kautta?
Ainakaan tosipelit ei näkynyt enää viime kaudella.
Osta kk pätkissä, niin ei tarvii koko kautta maksaa.
Editoitu virhe info pois. Kiitti @Nakertaako korjauksesta.
Tämähän ei sitten Viasatilla enää toimi, ellei katso eri pelejä. Samaa lähetystä voi katsoa yhdellä laitteella samanaikaisesti.
Näkykö tänä vuonna myös C-morella?
Ei ole CMorella enää oikeuksia