@Messi tuola toisessa ketjussa herätti keskustelua Viasatin päätöksestä jättää näyttämättä Barcelonan peliä Rooman pelin kustannuksella. Siinä kohtaa muistin nähneeni jonkun Viaplay-tarjouksen tälle viikonlopulle, mutten halunnu jalkapalloketjua sotkea. En löytäny Viaplaysta omaa ketjua ollenkaan ja koska sen palvelun/kanavan urheilutarjonnan ystäviä tällä palstalla varmasti on useita, päätin avata ketjun.
Tarjous on siis seuraava:
Tutustu urheilutarjontaan maksutta 18.-19. marraskuuta.
Aktivoi ilmainen kokeilukuukausi ja katso urheilua koko viikonlopun.
Ja tarjous löytyy luonnollisesti tuolta:
Normaalistikihan Viaplayllä on ilmainen kokeilukuukausi, mikä koskee leffapuolta, mutta nyt siis siihen sisältyy viikonlopun ajan myös urheilu.
Tänään Tapparan pelin jälkeen:
20.05 Philadelphia - Calgary
21.40 Atletico Madrid - Real Madrid
22.05 Winnipeg - New Jersey
23.05 Los Angeles - Florida
Olishan siinä katteltavaa. Myös paljon muuta noitten lisäks.
Painat siitä kokeile 1kk ilmaiseksi painikkeesta. Sitte pitää luoda tunnukset. Tarjous siis luultavasti vaan uusille asiakkaille. Mutta jos on useampi s-posti, voi tehdä uudet tunnukset vaikka ois jo joskus tehny tunnukset.
Sama juttu. Tossa on huono puoli se, ettei voi samantien perua, vaan kokeilu päättyy heti ku irtisanoo. Täytyy muistaa 30 päivän päästä. Tai sitte jo maanantaina ku urheilu loppuu…
Ei hemmetti, menikö Serie A yksinoikeudella Ruutuun? Viaplayssa näkyy “vain” Valioliiga, Bundesliiga ja Ligue 1, vai? Ja no, NFL ja NHL.
Paketti on huonontunut, mutta kaipa tuo vielä 30€:n väärti on. Harmi homma tämä futissarjojen pirstaloituminen eri kanaville. Etenkin Champparin meneminen C Morelle kismittää.
Viime kaudella tuli jo kiekkoähky. Taidan mennä radiolinjalla / baarissa katsellen ja kotipelejä silloin tällöin paikan päällä. Tuntuupa pelin näkeminen enemmän juhlalta ja radio tuo nostalgiaa ja omanlaistaan fiilistä muutenkin.
Viaplay jääköön, Champpari täytyy miettiä miten järkätään - yksi TV-paketti saa riittää.
Otin tänään Telian Liiga-passin kaveriksi Viasat Urheilun yhteishintaan 39,90/kk.
Siinä rajoilla oliko kannattavaa vai ei, mutta nyt ainakin näkee kiekkoa ja Valioliigan.
Viasat Urheilu, Viasat Jääkiekko ja Viasat Jalkapallo -kanavat avataan kaikille operaattoreiden kaapeli-tv ja laajakaista-tv asiakkaille sekä DNA:n antenniverkkoon pe 5.10. klo 16.00 – ma 8.10. klo 9.00.
…
(Edit:) Lisäksi katsottavissa on Khabib vs. McGregor -punnitustilaisuus sekä illan esiottelut, itse pääottelu on nähtävissä ainoastaan Viaplayssa.
…
Urheilufaneille on luvassa makeaa mahan täydeltä ensi viikonloppuna. Viasatin kotimaiset urheilukanavat avataan avoimeen katseluun koko viikonlopun ajaksi perjantaina 5.10 klo 16.00 alkaen. Operaattoreiden verkossa auki ovat kaikki kolme urheilukanavaa Viasat Urheilu, Viasat Jalkapallo ja Viasat Jääkiekko, ja Digitan antenniverkon alueella Viasat Urheilu.
Monen vuoden tyytyväisyyden jälkeen minun ja Viasatin suhdetaivaalle on ilmestynyt tummia pilviä. Olen pitkäaikainen satelliittiasiakas.
Aiemmin on lähinnä ollut negatiivisia kokemuksia siitä, että osa boksin kautta “nettinä” tulevista kanavista on näkynyt paskasti. Etenkin Liiga puuroutui välillä.
Nyt ilmeisesti Viasatin jalkapallo/urheilu HD tulee eri tekniikalla kuin ruotsalainen fotboll HD, kun eka tökkii ja toinen näkyy loistavasti. Harmittaa hyvien selostajien takia (Innanen, Kuusinen jne.). Pasi Rautiainen, Keke ja Kottila ovat jääneet sisällöltään edelliselle vuosikymmenelle, vaikka ovat edelleen hauskoja.
Nyt menivät sössimään Extra-kanavat. NHL Extrat hävisivät, ja nyt kierroksilta on jäänyt näkymättä neljäkin peliä. Ennen näkyivät käytännössä aina kaikki…
Lisäksi Extrat ovat toimineet miten sattuu. Viime viikolla ohjelmatiedoissa näkyi Formulaa, jota ei tietenkään Suomessa sieltä näytetä! Miten tallennan pelin extrakanavilta?
Sunnuntaina taas Extran NFL-lähetykset eivät näkyneet ollenkaan.
Palautteeseen vastataan puhelimessa asiallisesti, muualla (FB/Twitter) olen saanut vain asiakaspalvelussa olevalta yhdeltä kaverilta yhteen ongelmaan vastauksen. En luonnollisesti lähettele hänelle suoraan vapaa-ajalle mitään palautetta tai kysymyksiä, vaan hän vastasi kun bongasi minun kysyneen virallisilta tahoilta, joka ei vastannut…
Näkyyhän NHL toki mahtavasti Viaplayn tai NHL.tv:n kautta, samoin NFL. MUTTA MIKSI HEL…miksi ihmeessä minä sitten satelliitista maksan! Oli aina niin kiva tallentaa sieltä raakafeedin pelejä, joissa tulivat erätaukohaastikset ja loppuhaastiksetkin kokonaan, joskus myös sisältöä missä kamerat olivat virallisesti sammuksissa ja Daryl Reaugh qittuili Kari Lehtosen kommenteista, juontajat kuittailivat toisilleen jne…