Counter-Strike

Pelaako kukaan muu täällä CSGO:ta? Ja jos pelaa mikä rankki? Tai no ei silläkään väliä, koska mulla ei ole edes sitä…

900h tullu pelattua ja Global/smfc rankilla mennään.
ATM kone rikki, eli rankkia tuskin ollenkaan.
Entäs ite?

Vähän yli 300h helmikuun lopusta lähtien. Rankkia ei ole, koska motivaatio solocomppeihin on käytännössä kuollut:

A) Mut potkitaan ulos, koska olen niin huono
B) Mut potkitaan ulos ilman pätevää syytä
C) Mut potkitaan ulos, koska koko muukin joukkue potkittiin
D) Mun kaverit ovat joko liian pieni levusia comppeihin tai heidän smurffitkin pyörivät jossain mg:ssä ja mainaccot supremessa ja globalissa.

Joten viime aikoina olen hakanut training mappeja, botticomppeja sekä ihmisiä vastaan dm:ä ja rentoa.

Mää pelailen, mg:ssä pyörii rankki, Kotkassa käytiin puoli vuotta sitten mutta sit meni moti… nykyää pelailen huvikseni eikä jaksa niin huurussa enää rankkia ees yrittää tai opetella uudestaa pelaamaa :smiley:

Nappasin Pienten kysymysten ketjusta yllä olevat viestit ja tein niistä uuden ketjun.

1 tykkäys

En pelaa enkä itse edes omista kokeillut olen joskus Cs:N pelaamista,mutta moni tuttuni pelaa sitä.

Nonnii tullu innostuttua uudelleen pelaan ku uus kone ja kaikkee… Pelaako kukaan? Rank: DMG = seriffi… Ois kiva saada pelikavereita lissää :slight_smile:

Löytyy myös unranked account.

Uc accon kanssa voisin joskus tulla pelailemaankin. :smile:

1 tykkäys

Kyllä maistu voitto, vihuilla oli supreme rankkia ja LEMiä… Haukkuivat vielä koodariksikin ;D Nautin.

1 tykkäys

Täältä löytyy yksi, en MM ole pelannut pitkään aikaan joten rankkia ei taida olla. Taisi olla smfc tai ge nyt on faceittiä tullut pelattua ja lvl 6 tällä hetkellä. En ole kyllä nyt pariin viikkoon hirveästi ehtinyt pelata koska töissä ollut kiirettä.

1 tykkäys

Joo faceitiä en oo koskaan pelannu… ja tällä hetkellä pelaan yleensä yksin ja joskus kaverin kans jos sattuu oleen koneella, mutta muuten yksin… siihen nähen rankki on hyvä kun sooloja vetää… Siks ois kiva kun ois joku tiivis porukka millä pelata niin sais helpommin rankkia :smiley:

Joo itsellä ollut kyllä näitä porukoita kenen kanssa pelata mutta tällä hetkellä suurin osa peleistä yksin. Harvoin saa hyviä pelejä kavereitten kanssa.

No todennäkösemmin kun neljän venäläisen kanssa :smiley:

1 tykkäys

Velivenäläiset ovat aina mukavia.

2 tykkäystä

@Superturbo jatketaan täällä ennenku saadaan huutista modeilta :smiley: :smiley: Joo autappa armias kun unohat pistää prime haun pois…

1 tykkäys

Ja lisätkää toki kaveriks:

http://steamcommunity.com/profiles/76561198348471418

Pois? Itse laitan sen aina päälle, suuremmalla todennäköisyydella siellä mikälie Trust Factor Matchmakinginssä koodareita tulee omasta mielestä :smiley:

Tai siis kun se on nykyään automaattisesti sillä non primella, jos et muista laittaa prime hakua niin rip.

Joo juuri näin, ymmärsin väärin tuon sitten mutta tätä itse tarkoitin myös.

1 tykkäys

Mä oon aina vähän ihmetelly tätä touhua. Siis joo, on ihan kivaa pärjätä, mut onks se “pärjääminen” sit kivaa kun se ei liity omiin kykyihin mitenkään? Lämmittääkö se aimbotin tms avulla otettu voitto oikeasti mieltä?

1 tykkäys