Ainakin omaan sähköpostiin kolahti juurikin kysely kausikortin hyvityksistä. Vaihtoehtoina tarjotaan tälläisiä.
Pyydämme Teitä valitsemaan jonkin seuraavista vaihtoehdoista:
Haluan tukea Tapparaa, enkä vaadi hyvitystä kauden 2020 - 2021 Liiga- / CHL-kausikortista
Haluan kausikorttiehtojen mukaisen hyvityksen pelaamattomista otteluista Tappara Shopin lahjakorttina
Lahjakortti toimitetaan runkosarjan päättyttyä ja se on voimassa 31.8.2021 asti.Haluan kausikorttiehtojen mukaisesti hyvityksen seuraavan kausikortin hinnasta.
Ilmeisesti välimallinjätkät voivat näiden lisäksi ottaa yhteyttä suoraan kissanmaalle ja sopia jotain muuta?
-
- En vaadi hyvitystä
-
- Haluan lahjakortin
-
- Haluan hyvityksen seuraavan kauden kausikortista
-
- Soitan toimistolle
0 voters
Tää oli tehty helpoksi. Sähköpostista linkki auki, omat tiedot jo valmiiksi täytettynä ja täppä ylimpään kohtaan.
Hetken se kirpas Nyt sain olla taas kuningaskuluttaja ja valita itse, ketä tuen. Hyvään tarkoitukseen meni
Ja juu, oli todellakin sopivan helppo.
Itsekin päätin olla vaatimatta hyvitystä. Juuri muuhun tukemiseen ei näin työttömällä ole mahdollisuutta.
@Sivuca painanut 10 lippua illan peliin!
Helposti ykkönen, säästän vielä 40€ extraa per peli kun ei mene puolta tankillista bensaa kotipelissä.
Vähän heikosti käyvät virtuaaliliput kaupaksi Toki on monia eri tapoja tukea seuraa näinä vaikeina aikoina.
Joo eilen ostin pari tuntia ennen peliä ja illalla kun katselin niin ei kovin montaa lippua enää sen jälkeen Saipa-peliin oltu ostettu…
Aika voimakkaasti noita täytyy markkinoida, että niitä lippuja ostetaan. Aika moni on laittanut jo enemmän kuin olisi ikinä laittanut hallilla niin rupeaa ainakin henkilökohtainen taloudellinen katto olemaan lähellä, voinko enää laittaa rahaa kiinni, kun lahjoitin jo kausikortin käytännössä firmalle ja maksan C Morelle peleistä.
Suunta on toi Kirveslive. Mun mielestä pääsymaksu pitää kohdistaa sinne, koska silloin ei tunnu “lahjoitukselta” vaan tuntuu enemmänkin sisällön ostamiselta. Se on eri asia. Kannatan siis Kirvesliven pääsymaksua esim. 5 € per peli ja mahdollisuus ostaa ne ennakkoon vaikka viideksi peliksi 25 €. Tuo se suunta on. Erityisesti playoffeissa tuo Kirveslive tulee olemaan ihan mielettömän arvokas.
Siellä olisi Jukin maila tyrkyllä virtuaalilipun ostajille.
Vaikka en mailoja kerää niin tämä kelpaisi minullekin.
Mä olen aina välillä katsellut noita Meidän Seuran jäsenien listaa.
Aika usein sieltä pomppaa esille nimi Osku.
On painanut isolla kädellä noita kortteja eetteriin.
Myös @Oijennus kannattaa huomioida näissä kekkereissä.
Täällä otetaan taas lakkia päästä.
En tiedä täydellisestä maailmasta, mutta yllä mainittu porukka on omaankin silmään käynyt. Toivottavasti Tappara tunnistaa kyseiset tekijäihmiset ja heille löytyy Areenasta muutamaksi kaudeksi omat paikat ns. firman laskuun. Ei varmaan kukaan ole rahaa lahjoittanut lahjoittamisen ilosta vaan halu auttaa on ollut kova, mutta kyllä tuollainen summa kannattaa vaan huomioida. Tapparankin.
Ostin ensimmäisen virtuaalilipun. Kimmokkeena tähän oli juuri tuo Kuuselan maila.
Kannattaa myös huomioida Jeannine Bertrand. Näyttäisi ostavan lähes joka peliin pari lippua. Siitä en tiedä mitään, että onko tekemistä Callen suhteen.
Kyllä se tänään pitää taas pari lippua ostaa. Jos vaikka sattuisi pelipaidan voittamaan, niin voin sen viedä sitten lastenklinikalle.
Ässät pelin käsittämätön tuhnuisuus jäi kyrsimään niin paljon, että ostin lipun! Siitäs saitte, ihan oikein teille. Siinähän mietitte nyt mitä sillä kympillä tekis!
Yöunia on häirinnyt tää “rämpiminen” ja unetkaan eivät ole tuoneet toipilaita askiin…
Joten ostin lipun ja löin Ipalle pitkävetoon 20e ja tulosvetoon 1,2-3,4,5
Eli VARMA voitto, taistele Tappara
Nyt on TODELLA KOVA paita arvonnassa!
Nyt olette vetäneet varsinaisen ässän hihasta!
Jos nyt ei tule virtuaalilippujen ennätysmyyntiä, niin olen aidosti hämmästynyt ja vielä enemmän pettynyt.
Kyllä, aion osallistua ja poikkeuksellisesti myös rouva osallistuu.