COVID-19: Tapparan tukeminen taloudellisesti pandemian aikana

Ajattelin vielä aamulla et ostan muutaman tiketin mut kyl tän päivän uutiset sai fiilikset siihe malliin et latiakaa en seuralle enää tällä kaudella pistä

4 tykkäystä

Ajattelin kans ostaa huomenna tuhat lippua, mutta nyt en osta kuin yhden.:grin:

2 tykkäystä

Huomisen lipun osto jää vakavaan harkintaan. Riippuu mitenkä Tappara tiedottaa tuosta korona mokastaan.

Hyvä, kiitos kun katsoit tarpeelliseksi tulla sen tänne kertomaan. Älä pistä latiakaan enää, mene vielä komeroonkin ja laita ovi säppiin.

Koronavuosi näkyy nyt sitten kai tällä tavalla (viittaan näihin joukkueen ei-niin-positiivisiin toilailuihin). Tuntuu olevan liikkeellä pahaa oloa, koti-ikävää, virhearvioita ja ajattelemattomuutta. Mutta kyllä siellä on yritystä ja täysillä taistelua myös, joten ei minulla ainakaan ole aikomusta luovuttaa tai lopettaa Tapparan tukemista. Tästä kaudesta yli maksimisuorituksella ja eteenpäin.

26 tykkäystä

2 viestiä siirrettiin ketjuun: COVID-19: Tapparan korona-positiiviset juniorit harjoittelemassa 22.03.2021

Taidan laittaa pienen summan Tapparalle taas.

39 tykkäystä

Ketju avattiin ajastetusti 62 minuutin kuluttua.

Taidan tehdä samoin. Nythän sitä tukea tarvitaan.

19 tykkäystä

Juuri näin!
Nyt sitä tukea siellä tarvitaan.
Tappara on toiminut ennen Domia ja Rautakorpea ja toimii vielä senkin jälkeen kun nämä herrat ovat vahvuudesta poistuneet.
Koitetaan omalta osaltamme siis varmistaa meille niin rakkaan seuran toiminta jatkossakin. :tappara:

14 tykkäystä

Ostin huomiselle pari virtuaalilippua itselleni. Tukea tarvitaan nyt jos koskaan ja onhan toi mahdollisuus Peltolan juhlapelipaitaan aivan karmivan houkutteleva. :sunglasses:

14 tykkäystä

Ostin pari lippua, ainahan hyvää kannattaa tukea.

13 tykkäystä

Laitan minäkin. Sen verran itsekäs olen, että tämä liittyy lähinnä arvonnassa olevaan palkintoon. Ennen tuota foorumin “jouluarvontaa” en ole ikinä mistään mitään voittanut, mutta tätä arpaa ei vaan voi jättää kokeilematta.

Edit. Nyt täytyy korjata. Osallistun useammallakin lipulla ihan jo kaikkien tällä foorumilla olevien, omaan seuraan kohdistettujen vihanpurkausten vuoksi.

11 tykkäystä

Mukana tukemassa ja Jukin paita pääsee hyvään kotiin :wink:

12 tykkäystä

Ei pitänyt osallistua näihin nyt enää ennen pudotuspelejä, mutta täytyypä laittaa muutama virtuaalitiketti ostoskoriin. Koen, että Tappara tarvitsee nyt tukeani.

10 tykkäystä

Liput ostettu ja Jukin paita-arvonnassa mukana.
Itse asiassa taidan piruuttani nostaa yrityksenkin panostusta hyvän asian puolesta. Draamat ei kiinnosta vaan lätkä ja sen tukeminen. Edelleen.

37 tykkäystä

Ja minä nostan tälle hattua! :+1:t2: :+1:t2:

12 tykkäystä

Liput ostettu ja aion ostaa jatkossakin.

14 tykkäystä