Demonstroin bugia

Mä en ymmärrä. Ajattelin, että sä teit jotain peliliikkeitä. Mä en ainakaan tehnyt mitään. Kaikki vaikuttaisi toimivan kuin pitääkin taas.

@ljpp @rizka

Minulla Vimeo -videon toisto Android (+Chrome: 59.0.3071.125) ja suurennos täyteen ikkunaan ei näyttäisi toimivan. Ainakin minulle tulee ihmeellisiä sivuvaikutuksia koko näyttöön suurentamisen jälkeen (mm. Video häviää, kuten Youtubessa, mutta myös ketjun vieritykseen tulee ongelmia).

Vasta selaimen “refresh” poistaa vieritysongelman

Ihmettelen siis kellonaikoja. Tammisen viesti näyttää olevan lähetetty ennen Isakssonin viestiä, mikä ei tietenkään ole totta. Tammisen viestin kellonaika on UTC-aikaa ja Isakssonin Suomen aikaa.

1 tykkäys

https://www.instagram.com/p/BXxMinTFCDQ

Katsotaanpa ovatko tässäkin viestissä niin läskejä kuin @Donizimo’n laittamassa kuvassa. Eli skaalautuuko kuva päin persettä. Edit. Vaikuttaa toimivan tässä. Edit2. Veikkaan selainongelmaa.

:hushed: :stuck_out_tongue_winking_eye:

Muox

Noh noh?

Jo on kumma.

Jos mä nyt vaan vastaan tähän.

Ja uusiksi

Kerran vielä pojat

Kerta kiellon päälle.

Edit: Teeeestiiing.

Testiiii

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14

Ping @henkilökunta - edit viive näyttäisi poistuneen?

Edit: Chromebookista piti sulkea selain ja aloittaa uusi sessio, että muutos tuli voimaan.

1 tykkäys

Tsikiditsek.

Tsek.

Blik.

Edit: Toimii.

123
123
123
123
123

Missä onebox?.

EP:n oneboxit korjattu. Viestiä pitää editoida ja tallentaa, että esikatselu generoituu uudestaan.

2 tykkäystä

Kävin noita Pelaajat-alueella päivittämässä pelaajien ketjuihin. Kaikki korjattu ennen Teemu Aallon ketjua… sitten loppu multakin jo paukut :smile:

You’ve reached the maximum number of edits today. Please wait 23 hours before trying again.

5 tykkäystä