Dominik Hrachovina

Oli kyllä todella hyvä haastis. Mun mielestä teletapitkin erottui edukseen. Domilla tuntus olevan huumori kohdillaan. Joskus oli Kirvesklubilla muutama vuosi sitten ja hauskan oloinen oli silloinkin… Ja yllättävän hyvin puhuu Suomea.

1 tykkäys

Mahtava toi Savinaisen asu.:joy:

Ai saamari kun repesin tossa lopussa tolle kuitille, että vähän harmittaa kun tollaset toimittajat ei tiedä ketkä pelaa tällä kaudella finaalissa :smiley:

1 tykkäys

Savinainen on mulkku :joy:

Tässä yllä oli muka huumoria Messin kuvaan ja erääseen pelaajaan, (joka voisi erästä kuvassa olevaa asua joidenkin mielestä muistuttaa) liittyen.
Peruin viestin, koska tämä on korkeatasoinen foorumi, eikä viestini edustanut niitä arvoja, eikä Tapparalaisuutta.
Ketjuun henkilöön viestin sisältö kuitenkin jotenkin oli yhteydessä, ja voin sanoa, että aika veijari tämä Domi, sen lisäksi, että on huippumaalivahti.

1 tykkäys

Tulin vaan tänne sanomaan, että Domi oli jälleen erinomainen kahdesta maalista huolimatta.
Minä en oikein tykkää nyt tuosta 50/50 peluuttamisesta. Pelaavan moken vire mielestäni kärsii, kun koko ajan voitetun pelin jälkeen vilttiin. 4/1 peluutus olisi mielestäni parempi. No, Tono kyllä tietää, mitä tekee ja kyllähän hän tekee.

Minkäs teet kun Teemukin vetää ihan helkkarin hyvin. Pl. Ilves peli, toki ei voinu mitään.

1 tykkäys

No kyllähän Domilla pomppi ihan älyttömän paljon helpotkin kohti tulleet. Toki muutama hyvä koppi, mutta en oikein osta tätä 4/1 peluutusta, koska Lassilan tämän hetken vire on vain niin kova.

Domin kaksi viimeistä peliä 9 päästettyä,4viimeistä peliä15 päästettyä. Liikaa uppoo,mutta voittavaa mokkee on turha vaihtaa.:grin:

Eiköhän vaihdu kuitenkin huomiseksi, kun Lassila pääsee vanhaan kotihalliin pienellä ekstralatauksella. Mutta Domille on kyllä ollut koko Tappara-uran ajan ominaista voittaminen, meni omiin miten monta vaan, niin joukkue tuntuu voittavan kun Dominator on maalissa.

Ei vakuuttanut alkukaudesta, eikä varsinkaan viime aikoina.

Ei vai? Syyskuun pelaaja liigan mielestä.

Ei mulla muuta vmp xxb

3 tykkäystä

Oli alkukaudesta ihan terästä ja tänäänkään ei ollut huono.

Mennyt viimeaikoina ilman maskia vetoja lävitte, mitkä on ennen ottanut poikkeuksetta kiinni. Niillä kopeilla luonut sen varman maalivahdin leiman. Voi olla että alkaa edge kääntymään Lassilan puoleen jos tämä trendi jatkuu. Ailahteleva hänkin.

Toivotaan ny että jompikumpi on keväällä joka päivä vireessä.

1 tykkäys

En nyt ymmärrä miksi pitää hermostua jos joku kertoo eriävän OMAN mielipiteensä. Mielipiteitän on nääs monia :slight_smile: se siitä offtopicista, toivottavasti saa poika paketin kasaan, tosin onhan meillä Lassila.

Ei Domi mitenkään erityisen huono ole ollut, mutta ihmeenä pitäisin, jos Lassila ei pelaisi huomenna ja tiistaina. Ollut kuitenkin viime aikoina vakuuttavampi.

Ei se tule noin menemään

mikä?

Että tuolla pelataan tyyliin sulle mulle. Sen aika on Tapparassa ohi tältä kaudelta. 50/50 ei ole Tapparan tapa. Veikkaan,että nyt mennään suunnilleen 70/30 ja Dominic on ykkösveska.

Mihin perustuu veikkaukseesi? Otteisiin kaukalossa ei ainakaan voi perustua mitenkään.