Domi oli tänään ennen peliä vohkinut Pelicansin Fintexit
Nyt on näkynyt sitä syksyn Domia taas noissa parissa viimeisessä pelissä. On se tuo pelirytmi tärkeä ja moket tykkäävät pelata tiheeseen ja paljon. Ei mikään ihme vaikka huomenna Domi taas kehissä, siis se Domi, jota maskotiksikin haukuttu.
Jälleen kerran, Messi osoittanut viime aikojen peluutuksessa olleensa maalivahdeista jälleen kerran oikeassa. Ja sen kerra, kun mä olin eri mieltä, taas osoittautu, että väärässä olin peluutuksen järkevyyden suhteen. Ei kannata lähteä näköjään asiantuntijan kanssa vääntämään. Myönnän tappioni.
Ei kannata vaivata päätään moisella. Mielipiteitä saa olla ja ei ainakaan minulla ole ainutta viisautta. Toki minulla voi olla jotain sellaista tietoa, jota jollain muulla ei sillä hetkellä ole. Esim. vaikka Domin asioista tai vaikka jonkun muunkin, pelaajienkin. Nuo ovat kuin ravihevosia. Paras vetovinkki löytyy talleilta.
Messillä on näkemystä, mutta on tässä myös syy-seuraussuhde Tapparan puolustuspelaamisen kanssa. Pitkän avointen ovien jakson jälkeen, Tapparalle on nyt tehty kahdessa pelissä maali per peli. Se on lienee molarillekin paljon helpompaa, kun paikkoja ei avaudu vastustajalle hallitsemattomasti, mistä ja miten sattuu.
Joo eilen ja toissapäivänä oli selvästi keskitytty pysymään pelin sisällä eikä ylipaineistamaan kulmia. Se on vaarallista, kun äkkiä on kolme jannua ulkona. Totta kai maalivahdilla on vaikeaa, jos koko ajan ollaan vihollisen ylivoimahyökkäyksen alla.
Mitä miehelle tapahtunut? tulee mieleen ne ajat jolloin Karhunen sano hei vaan ja näkemiin. Harmi vaan ettei meillä luukkua auo tällä hetkellä Karhusen tasoinen mies.
Domi pelas muuten iha hyvin, mutta eka meni läpi ja tokassa paketti hajos. Ei ny kuitenkaan tullu kolmatta, ja jälleen W sarakkeeseen. Ei se Karhunenkaan muistaakseni ennen viime kevättä ollut juuri muuta kuin tuplavee.
Noita lapsuksia tulee joskus kaikille. Poislukien tuo, pelasi taas hyvällä tasolla, jolla voitetaan pelejä. Varsinkin lopun venyminen näytti miehen luonteesta ja hän siitä ottikin kaiken irti katsojien kanssa pelin loputtua.
Minua vaan inhotta nuo, jotka heittävät moken heti bussin alle, kun menee helppo.
Myönnetään, että varsinki ottelu chatissa tunteella tulee annettua turhaa saissee veskojen niskaan, mutta toivon kyllä jotta saa lyödä ittee avarilla naamaa taas kun kevät koittaa ja veskat ottaa kaiken kii mitä ei torjuttavissa oo.
Lapsus mikä lapsus, ei mitään intoa heittää Domia bussin alle. Voitto plakkariin ja karavaani kulkee ja koirat haukkuu.
Loppujen lopuksi se W ottelun jälkeen on ainoa mikä merkitsee. Kipperi siitä asiasta aikanaan monesti lehdistöä muistutti. Toi pelirytmi on kanssa vähän tapauskohtainen. Jokainen haluaa aina pelata mahdollisimman paljon, mutta yleensä pieni tauko näkyy enemmän nuorella kaverilla kuin kokeneella jermulla.
3 ottelua ja 4 päästettyä, se on ihan sama vaikka kaikki neljä olis menny puolestakentästä, voittoja ja pisteitä tulee Domilla.
Mutta oli aika erikoisia tilanteita ennen sitä ekaa maalia. Sais joku vääräleuka hyvän videokoosteen. Yks pyllähdys, yhden kerran jotenki ihmeellisesti katkas rännikiekon maalin eteen, sitte se maali ja joku muuki oli. Mutta voitto tuli ja tärkeillä hetkillä hyviä koppeja, se on oleellista.
22 pelattua ottelua, voittoprosentti 75. Ainoastaan KalPan Godlalla sama prosentti 10 pelatun ottelun jälkeen.
Kehes vaihdetaan? Ideoita? Vai mentäiskö tällä liigassa eniten voittopelejä pelaavalla?
Domi taas vauhdissa:
Kysymys: Missä pelaisit, jos et Tapparassa?
Domi: LeKissä.
Domi saa kyllä aina hyvälle tuulelle. LeKissä
Domi oli kyllä tänään erittäin hyvä.
Erittäin varmaa, eleetöntä pelaamista. Näytti ja oli helppoa. Jotenkin tuosta pelaamisesta, silloin kun se on tuollaista, huokuu luottamus. Ei mitään todella pahoja myllytyksiä, mutta kuitenkin.
Erittäin varmaa, eleetöntä pelaamista. Näytti ja oli helppoa. Jotenkin tuosta pelaamisesta, silloin kun se on tuollaista, huokuu luottamus. Ei mitään todella pahoja myllytyksiä, mutta kuitenkin.
Noin se oli helppo kopioida edellisestä pelistä. Nyt näyttää todella hyvältä Domin peli, kun on saanut taas pelata.
E: Tuo Rynnäs on kyllä hyvä, vaikka imaisikin 3. maalin maskin takaa.