Dominik Hrachovina

Mitä jos se olettaa tietävänsä että Hifk ja Ilves tippuu :joy:
E:Oliko tuo lähetys suorana vai onkohan mahdollisesti nauhotettu etukäteen?

suora

Suoralähetys oli. Voi olla et Arto näkee Ipan ja Hifkin putoavan, mutta toi Ässät oli silti väärin.

Joo, tuon minäkin huomasin. Muuten meni upeasti, mutta kun Arto lopuksi toivotti “lykkyä”, niin Domi putos… Ei vissiin ole ruotsinvoittoset sanat tuttuja. Vaikkei Tampereen murrettakaan ole, niin olis luullut jossain kuulleen. No, nyt luultavasti jo tietää! :wink:

Piti tästä kirjoittaa jo mennä viikolla. Tässä on kolme viikkoa menty todella vaikeassa tilanteessa joukkueen ja joukkuehengen kanssa.
Ykköspaikka on ollut varma.

No mitä se tarkoittaa?

Nuo meidän pelaajat ovat ihmisiä. Ei varmaan latinki ole ollut 100.
Mitä tulee Domiin, niin hänellä sama juttu. Ei varmaan ole nähty potentiaalia näinä viikkoina, koska hänkin on ihminen, tosin maalivahti :smiley:
No, jos pelaajat eivät ole olleet ihan 100, niin mokke kärsii siitä tuplasti, eli pelaajien vajaa 100 + oma vajaa 100, ei todellakaan ole 100. Toivottavasti tämä oli ymmärrettävää tekstiä. Näyttää hiukan sekavalta.

En olisi kuitenkaan huolissani pelivalmiudesta enkä muustakaan. Hyvä kaksikko.

10 tykkäystä

Laitetaas tänne, kun oli tuolla rosteri-ketjussa puhetta. Näin kun ei ole mitään syvempää tietämystä maalivahdeista, niin on helppo laittaa vaan omia huomioita. Se Pelikaaneja vastaan pelattu peli, joka päättyi rankkareilla. Domille tehtiin peliajalla yksi(se Kousan lörppy) ja rankuissa kaksi maalia hanskapuolelle. No, ihan ok. Saatto olla vain hyviä laukauksia. Eniten kuitenkin ihmetytti, että Domilla ei ns. eväkään värähtänyt kun laukaukset lähti. Koittanut sitten kiinnittää asiaan huomiota. Ja jokaisessa pelissä ,mitä olen katsonut niin sinne hanskapuolelle ylös on mennyt vähintään yksi maali. En muista tarkalleen, mutta 3,4 tai viisi peliä niitä on tainnut olla. Ja kaikissa lähes sama kaava, Domi ei tee elettäkään torjuakseen…Onko sinne hanskaan piilotettu lyijypainoja, paita hankaa vastaan vai miksi se räpylä ei nouse?
Mietin vaan että kun itse olen tälläisen epätieteellisen havainnon tehnyt, niin varmaan samaa katsellut vastustajien valmentajatkin?
Muutenkin joillain vähän hassu asenne, että saa mennä pari helppoa jos sitten ottaa hyviä koppeja lisäksi. Ihan kuin ne jotenkin liittyisi toisiinsa. Kai sitä nyt voisi ottaa huipputorjuntoja, vaikka ei niitä helppoja päästäisikään?

Tuossa pitäisi olla kertolasku, esim 95% * 95%. Tosin Tammisen 95/50-prinsiippi tekee tästä jo ylempää matematiikkaa.

1 tykkäys

Jos ensimmäisestä puolivälierästä jäi jotain käteen, niin maalivahti millä jatketaan. Vaikka sen puoleen kukaan kenttäpelaajakaan ollut Lassilaa parempi.

Joo eiköhä Domi alota (vaikka ei sit tänään Lassilaan kaaduttu).

Lassilan pelit on tältä keväältä pelattu.

2 tykkäystä

Valitettavasti, vaikka Teemuun ei tänään kyllä kaaduttu. Kyllä siinä koko viisikko vuosi pahemman kerran.
Domi oli kyllä otteissaan 3. erässä ja tokan lopussa myös melko vakuuttava. Kyllä Temenkin olemus jäällä oli silti hyvä ja itsevarma, eikä mikään pelkäävä tms.
Ei toki ole mikään vääryys, jos/kun Domi torstain pelin aloittaa.

1 tykkäys

Toivotaan.

Ei kyllä Domikaan vakuuttanut sisääntullessaan ja maali meni helposti takakulmaan.
No, olen mielelläni väärässä.

Olen ilmeisesti ainoa jonka mielestä se Rautiaisen maali oli ns. maalintekijän maali. Leikkaus keskelle ja tarpeeksi hyvä kuti pakin jaloista. Mutta tuon jälkeen peli oli kyllä viimeistään ohi kun kiri ei kenttäpelaajilta onnistunut.

3 tykkäystä

Tänään ei jaeta kyllä meidän kummallekaan MV:lle mitään tuomiota. Itse teen sen myöhemmin. Ensin haluan, että tuossa maalin edessä ei ole kuin makuupaikkoja tarjolla. Jos sinne saa tuolla tavalla kävellä niin sitten Tappara voi laittaa, vaikka peterran maaliin. Tulos on sama.

2 tykkäystä

Ei jaeta ei. Ei noin voi puolustaa tai “puolustaa” miten Tappara.

4 tykkäystä

Domi tulee hoitamaan sen mitä Lassila ei ole saanu ikinä. Kannu

1 tykkäys

Toivotaan ettei olla siinä tilanteessa kohta että heljanko pelaa…

Yksikään noista viidestä ei mun mielestä ollu maalivahdin maali.

1 tykkäys

Jokainen, joka jotain mokkepelistä ymmärtää, on tuosta asiasta toista mieltä. Riippumatta siitä, että joukkue teki karmeita virheitä.
On sellaisia pelaajien virheitä, joita mokke pystyy paikkaamaan ja sellaisiakin, joita ei pysty. Näitä jälkimmäisiä ei eilen ollut.
Yleensä puolustan veskareita, mutta tosiasiat ovat tosiasioita, ja niitäkin pitää joskus tunnustaa. Tähän aiheeseen tästä pelistä en enää palaa. Käykää lukemassa analyysini maaleista ja olkaa ihan vapaasti toista mieltä. Voitte jopa olla oikeassa, mutta minä seison vieläkin tuon illan analyysin takana. Ja pakolliset kollegoiden konsultoinnit on tänä aamuna tehty, ja samaa mieltä ollaan.

E. Sikäli offtopicia, ettei liity enimmäkseen Domiin. Hänenkin maali on tuolla analysoitu. Minä sentään yritin täällä käydä nuo maalit yksitellen läpi, enkä vaan sano, miltä minusta tuntuu. Perustelutkin on hyvä joskus esittää.

9 tykkäystä