Dominik Hrachovina

Itse veikkaan, että haluaa isompiin kehiin ja kun Tapolalla on sopivasti soppari Kunluniin niin Domikin sinne suuntaa. Jos ei, niin uskon osoitteen löytyvän KHL:stä joka tapauksessa.

Edelleen ihan huikeaa settiä Domilta haastiksessa:

(Mikko) #987

Mutta vähän nöyryyttä Domillekin. Yksi niistä snakehand-saveista meinas jo lipsahtaa viivan yli.

Joo, siinä meinas käydä kylmät, mutta tuon jälkeen ukko oli taas skarppina, että ilmeisesti itsekin heräsi. :slight_smile:

Domin ajatuksia.

Huom! @messi mäinen syöttö…

(T. Koljonen) #990

Mää kyllä tykkään tämmösistä suorista lausunnoista. "Odotin niiltä (Ilves) vähän enemmän."
Asetelmien hakua ja silleen.
Vähän muistuu mieleen Borna Rendulicin legendaarinen “Hifki on paska.”

Ja muutenkin, Dominik on kyllä semmonen epeli, että pakko miestä on fanittaa. Ei mua hirveesti haittaa ne sen mailakikkailutkaan, joku pari joskus kolissu, mutta hyvin se yleensä menee.

Rautakorven peli on kaavamaista ja kukaan ei saa soveltaa ja blaablaa. Domi esitti eilen semmoisen tempun mikä ajaa em. lauseen lopultakin romukoppaan.
Pysäyttää kiekon mailalla lähes maaliviivalta laittamatta itseään kiekon suojaksi, mennen itse maalilta sivuun. Tämän jälkeen heittää pitkän. Tänään jälleen tolppien välissä vahtina.

(Aleksi) #993

Ensisunnuntaina Helsingin Jääpuistossa on jälleen tämä tapahtuma. Domi on ainakin Tapparalaisista kutsuttu paikalle. Samassa tilaisuudessa myös palkitaan Liigan viihdyttävimmäksi pelaajaksi äänestetty pelaaja. Olisiko Domi ainakin lähellä sitä palkintoa, kun on kutsun saanut?

Olisikohan kellään klippi/giffi-velholla mahdollisuuksia linkata tätä suoritusta tähän ketjuun.

Tai löytyisikö joltakulta vaihtoehtoisesti ja pienellä vaivalla edes lukemat aikajanalla, jotta voi itse rullailla oikeaan kohtaan?

Jos en väärin muista, niin tuo tapahtui jatkoajalla

Voittolaukauksissa. Olisikohan ollut ensimmäinen laukoja.

Joo, luulisin että olet oikeassa. Jatkoaikaa oli pelattu noin minuutti, kun tapparalainen lähettää kiekon Domia kohti. Ruudun lähetyksessä tuo menee juuri sopivasti ohi, kun kamerakulma vaihtuu. Domi heittää tosiaan pitkän kiekon siihen perään ja sitä seuraava katko kuvataan vain naureskelevaa yleisöä.

Tältä erää tämä stoori jää vain legendaksi. Koska tilanne ei lähetyksessä näkynyt, sen vuoksi tästä ei varmaan löytynyt seurannastakaan mitään mainintaa. Oli kyllä sydämen pysäyttävä tilanne Hakametsän katsomossa.

Ping @ProTappara

@Oijennus tää on eri tilanne, vaikka tuossa vl-kisan ekassa vedossa kiekko lipuikin maaliviivaa kohti. Siinä Domi katsoi tuomaria ja samaan aikaan veivasi mailalla kohti kiekkoa “tökkäänkö vaiko enkö” -tyyppisesti.

Toivotaan että on! Domin nimen oikeinkirjoitus voi tietenkin jonkin verran karsia ääniä, jos siis nimi pitää olla just oikein kirjoitettu. :thinking::grinning:

Luulen, että Jukka sattui katsomaan muualle. Jos olisi huomannut, Heljanko pelaisi loppukauden.

Tästä tulee hyvä.

Kun kuvatodisteita ei ole, muutaman vuoden päästä tää kulkee sellaisena versiona, että itse asiassa kyseessä oli kova lämäri kohti maalia, jonka Domi pysäytti ilmasta pelkällä mailalla - yhdellä kädellä kiinni pitäen - ja maalin sivussa seisten. Toisessa kädessä sauhusi sikari ja katse oli Zambonin sisäänajoportille päin.

Kappas vaan.

Domi jaetulla ykkössijalla runkosarjassa maalivahtien pistepörssissä kolmella syötöllä.
Kolme syöttöpistettä myös Emil Larmilla ja Oskari Setäsellä.

22 min eteenpäin Domi puhuu asiaa.Videolla käsitellään playoffeja noin muutenkin.

“Emmää oikeen tiiä, mää oon tälläne tsekkiläine molari”

Niko Mikkolan kyseenalainen ele ottelussa KalPa-Tappara 23.3.2018

Kyllä tää on käsittämättömän varma veskari näihin poffeihin. Rupeaa oleen ihan kohtalaiset päänahat playoffeista.

On, mutta on ollut kolme ensimmäistä ottelua pompotteleva maalivahti. Tänään ei ollut.

Toki KalPan maskipelaaminenkaam ei yltänyt samalle tasolle kuin aiemmin.