Dominik Hrachovina

(***) #1027

Tiukkaa playoff-matsia on erittäin luottavainen mieli katsella, kun huomaa maalivahdin olevan niin varma ja virheetön, kuin Domi oli eilen.

(【ツ】) #1028

Ylellä hyvä Domin haastattelu:

– Hakametsä on todella iso pala minun mielessäni, minun sydämessäni. Todella iso pala mun jääkiekkoelämästäni ja mun urastani, maalivahti kertoo.

Kuvaajan pyynnöstä Hrachovinan katse hakee hallin katosta edelliskeväiden mestaruusviirejä mutta toisaalta, mitä niistä enää kannattaa puhua?

Mennyttä aikaa tavoittelemalla häviää vain nykyhetken.

– Eikä ne ole mun mestaruuksia. Ne ovat joukkueen mestaruuksia, tän hallin ja tän kaupungin mestaruuksia, Hrachovina kuvaa.

Varmaa tekemistä.Kiitos myös puolustukselle,mut äijä on keväässä. Vie turkkulaisia virkaveljiään tällä hetkellä ja rumasti.

Ei Setänenkään huonosti pelannut mutta Domi on ihan huikeessa tikissä

(Kolonia) #1031

Upea ottelu taas, ja ansaittu nollapeli siitä pienenä palkintona. Varmisti sen, että TPS ei saanut kiriä liikkeelle alun murjonnan jälkeen missään vaiheessa.

Oli kyllä älyttömän varma taas. Pari huippupelastusta, ja nollasi myös hienosti Perrinin.

Kyllä näyttää Domi taas mitä on olla voittava maalivahti. Pari huikeaa koppia tänäänkin ja antaa oman panoksensa turkulaisten turhauttamiseen. Hienoa seurattavaa ja pitkää jatkoa jos vaan kiinnostaa vielä Tampereella pelata :+1:t2:

Joo o, aika ihme on jos ei rajan takaa tarjota tukkua ruplia. En pistäis kyllä pahitteeksi jos jäisi :smiley:

Mitähän olisi suusta tullut, jos Jani Säteri olisi selostanut tämän:

Huikea matsi noin myös kokonaisuutena Domilta, eleetöntä ja varmaa.

Huikeeta, huikeeta. Domin esitys oli minusta tänään täydellinen. Siis ainakin sen mitä näin ja mitä mokkepelistä ymmärrän.

Näki koko miehestä että tänään ei mee yhtäkään selän taakse. Domi oli toimistolla. Ihana mies :heart:

Aivan sairaan kova esitys tänään. Ne Perrinin nollanneet torjunnat oli jostain ihan eri ulottuvuudesta…
Ja edelleen näkee jotenkin aivan mahdottoman tuntuisetkin vedot lihamuurin takaa ja nappaa kiinni.

Domi antaa meille mahdollisuuden voittaa joka ilta.

(***) #1039

Domi trappaa kyllä aivan ilmiömäisesti tällä hetkellä. Pilaa vastustajan hyökkäyspelin.

Sinähän näköjään ymmärrät paljonkin mokkepelistä.

@messi Onko Domin mailapeliin löytynyt uutta itsevarmuutta ja jopa taitoa? Aika mallikasta katkomista ja kiekon siirtelyä.

No siis kesän reeneis mukana, moniakin syitä miksei pienessä ajassa uskallettu ottaa tsekkiläistä kaveria ohi omien junnujen. Onneks TuTolla oli stuntti tarvetta ja Domi sai kunnon näyttöpaikat.

(Tomi ) #1044

Se oli Tuton miehiä, ja sieltä on varmaan vaikea mahtua TPS:ään.

Laittakaa tämä klippi Ruudulle, vaikka se kohta onkin myöhäistä:

Huikea äijä ja liigan kovin veska tällä hetkellä. Ei virheitä ja ottaa todella tärkeitä Gamesavereita juuri oikeilla hetkillä lähes joka pelissä. Domi - Setänen 70-30

Eikös se mennyt niin, että yritti Tepsin B:hen, mut ei sit mahtunukkaan ja juuri kotiin lähtiessä sai soiton TuTosta.