Dominik Hrachovina

Dominik :blue_heart: Menestyksekästä jatkoa ja kiitos hienoista vuosista! Löit kyllä lähtemättömän vaikutuksen ainakin tämän Tappara-fanin sydämeen. Pidä se rento elämän ilo aina mukana kaikessa tekemisessä ja palaa joskus meidän luokse takaisin! Onnea ja menestystä jatkoon! :blue_heart::tappara::orange_heart:

Hyvä Domi. Onnea jatkoon. 2017 never forget. Aina paikka mun Tapparassa, vaikka pidemmänkin kierroksen jälkeen.

Hieno mies, hieno pelaaja ja ennen kaikkea loistava veskari. Olet ansainnut rahakkaammat kaukalot, hyvät jatkot ja Kiitos.

Kiitos Domille näistä vuosista. Lempipelaaja ollut Tapparassa jo monet vuodet. Toivottavasti pääsee pitkälle. Olisi kyllä hieno nähdä joskus Domin pelaavan rapakon takana. :+1:

Dominik Dominik Dominik…

Kiitos.

Peltolan lisäksi kiitos myös Domille Tappara-ajasta ja onnea KHL:ään! Loistava maalivahti ja vielä hauskempi persoona!

(Mika Koivunen) #1180

Olisi hienoa nähdä myös Tsekin maajoukkueessa. :blush:

Domi on tainnu sanoa jotain sen suuntasta että ei tule tapahtuun, eikä johdu pelillisistä seikoista.

Ainakin jossain haastattelussa jutteli, että ei ole tullut yhteydenottoja, eikä minkäänlaista kontaktia Tsekin maajoukkueen suunnasta. Onko sitten itse vetänyt siitä johtopäätökset vai onko jotain muuta, niin en tiedä.

Jossain vaiheessa kyselin arviota Domin paikasta Tsekkimolareiden listalla.
Muistelisin että silloin Domin edelle kiilasi useita nimiä?
Olisiko tuossa syy miksi yhteydenottoja ei ole tullut?

Tilanne varmasti muuttuu tulevaisuudessa, jos ei ole muuttunut nyt jo.

Pitääkö sitten itkeä vai nauraa kun Suomi häviää mm-finaalin Tsekille sen takia kun kiekkoa ei saada Domin selän taakse?:thinking:

Tällä kaudella KHL:ssä on pelannut 5 Tsekki-molaria ja 4 menee varmuudella Domin ohi. Alexander Salák, Dominik Furch, Jakub Kovar ja Pavel Francouz ovat edellä. Domi on siis euroopassa pelaavista molereista sijalla viisi.

Mä myönnän heti alkuun että tää saattaa olla ihan väärä muistikuva tai jotain omia johtopäätöksiä, mut Domin kommenteista tuli semmonen mielikuva että sukset meni ristiin sikäläisen liiton kanssa kun “karkas” nuorena ulkomaille pelailemaan, eikä sitä jostain syystä arvostettais siellä niin paljoa.

Mä käsitin siten, ettei sukset ole mennyt ristiin, mutta liiton tyyli on arvostaa emmän omissa sarjoissa pelaavia. Tosin tääkin ihan omaa muistelua

Tässä Domi kertoo oman mielipiteensä. Joka tossa ylhäällä jo tuli selväksi.

Jo oli aikakin! :ok_hand:

(「LIVE IS LIFE」) #1190

Sentään älysivät huolehtia, ettei lipsahda Suomen käyttöön.

Vaikka kuinka olisi toivonut että Domi valitsisi Suomen, niin ei edes harmita. Pirun hieno homma että Domin kotimaa on vihdoin tehnyt oikean ratkaisun ja Domi on huomioitu. Jotenkin enemmän innoissaan Domin puolesta tästä kuin että olisi ollut joskus Leijona paita päällä.:+1::+1::+1: Kotimaa on aina kotimaa.

Toivottavasti Domi pääsee näyttään maajoukkueessa kykynsä. Vaikka mä Domista diggaan, niin en olisi koskaan halunnut nähdä häntä Leijonissa. Nyt onneksi sitä vaihtoehtoa ei tarvitse spekuloida.

(🌴🎅©) #1193

Käykää lukemassa koko juttu, mutta tässä se tapparalaisittain hienoin osuus.

– Sitä on hyvin vaikea sanoilla kuvailla, mitä Tappara ja Suomi minulle merkitsevät. Kun silloin aikanaan tulin Suomeen ja TuToon ja sitten pääsin tänne Tapparaan ja millaisen mahdollisuuden sain, niin se kannustus ja kaikki, mitä tässä on ollut…

– En oikein osaa sitä sanoilla sanoa, mitä se kaikki on minulle merkinnyt. Kannattajat, pelaajat, valmentajat ja kaikki täällä. Se kannustus ja kaikki tuki, olen tästä todella ylpeä, Hrachovina sanoo nieleskellen.

Tampere ei katoa Hrachovinan ajatuksista koskaan, mutta Hrachovinakaan ei ole ajatellut kadota Tampereelta.

– Jossakin vaiheessa varmasti palaan Tampereelle. Tämä on minulle kuin koti. Tai tämä siis on minun kotini.