Hienoa, että joku saa pelata! Mä saan pelata joku 2-4 peliä kunnes tulee aina joku loukki, joka pitää mut noin kolme kuukautta sivussa. Tää tapahtuu, joka vuosi mutta vain eri pelissä.
Ja onnittelut Stanley Cupista!
Hienoa, että joku saa pelata! Mä saan pelata joku 2-4 peliä kunnes tulee aina joku loukki, joka pitää mut noin kolme kuukautta sivussa. Tää tapahtuu, joka vuosi mutta vain eri pelissä.
Ja onnittelut Stanley Cupista!
Pelasin männävuosina muuten paljon tuota Be A Pro - pelimuotoa, ja tämän innoittamana alotin kanssa, tottakai jetseissä. No, mulla ei ihan niin hyvin lähteny käyntiin, 3 harjotusottelua takana, 0+0 ja viime peliin kirsikaks kakun päälle pelin viimosilla minuuteilla 1-1 tilanteessa 5+20 laitataklauksesta, rumasti pistin suoraan numeroihin hyökkäyspäässä Ja tottakai Dallas rankoo jatkoajalla, taidan käydä Manitoba Moosen kautta, kun kausi alkaa
Itse aloitin myös. Harkkapelit Jetsissä, mutta kun runkosarja alkoi niin paikka löytyi Manitoba Moosen 3. ketjussa. 10 pelin jälkeen paikka on edelleen sama. Tosin yli- ja alivoimalla tulee vastuuta. Joukkueen pistepörssin kakkonen, eli kutsua ylös odotellessa.
Itse totesin muutaman farmipelin jälkeen, että sentteri ja pelinrakentaja ei oo mun juttu, aloitin uuden (tallessa silti tuokin toki) laitahyökkääjänä ja maalitykkinä. Teinpä nyt niin, että Memorial Cupin ja varaustilaisuuden kautta katotaan, mihin päätyy. Ekoihin peleihin 3+1 ja ennakoissa lähen sijoilla 1-7 draftissa, saa nähä
Kai tota ensimmäistäkin tallennusta jaksaa joskus pelailla.
Pisti eilen vähän kismittään, kun tuossa pari viestiä ylempänä eilen sätin suorituksiani, avasin seuraavassa pelissä maalitilin vielä silloin Jetseissä, mutta piru viäköön kun aloitin Tapparan peliä kahtomaan, oli PS sammuttanut itsensä. Ja kun uudestaan pelasin sen pelin niin tottakai ihan vihkoon🤣
Halusin vähän vaihtelua ja pyysin siirtoa tyynenmeren divisioonaan toiveissa päästä Vegasin organisaatioon. Aika nihkeetä oli neuvottelut paikallisen Mikin kanssa. Kostoksi siirsi minut Columbukseen
Ja näin sitä voitettiin Memorial Cup finaali 2-5, johon pisteet 2+0. Varaustilaisuudessa Buffalo Sabres otti meikän talteen 1 varauksena No, Sabres mestariks!
Tää on Sabresin kausi. C.McDavid johtaa pistepörssiä 11+16=27 pisteellä, mä heti toisena 18+8=26 pongolla, joskin tosin 6 peliä vähemmän pelanneena. Ei tarttenu lähtee farmia kattelee kun otti laidan ja maalitykin. Tässä kohtaa n.16 peliä kaikilla takana.
E. ei olekkaan.
Jahas, pistepörssin voitto meni siinä. “Inhottaa kertoa ikäviä uutisia, mutta minkäs teet. Joukkueen lääkäri on siirtänyt sinut toipilaslistalle 84 päivän ajaksi. Hän arvioi, että “lepoloman” aiheuttanut venähtänyt nivelside on parantunut 87 päivän kuluttua.” :DDDDDDDDDDDDDD ai saatana nyt harmittaa
Oih. Nyt kyllä aika paha loukkaantuminen
On muuten Kappe pistepörssin kärjessä kahden pelatun ottelun jälkeen CHL turnausmuodossa. 4+3
Tapahtuko tolle pelille jotai viime päivityksen jälkee? Tuntuu ukot taas jotenki kankeelta niinku 18:ssa. Vai onko EA servereiltä mennyt taas yks kuparisäie poikki
Jukka päässyt sääteleen ukkoja, joten reenijumia, reenijumia. Eiköhän se siitä pian.
Ehkä EA antanu Jukalle liian vapaat kädet. Nhl 20 poistetaan kaikki agressiiviset taktiikkavaihtoehdot ja maalipaikassa joka napista lähtee pelkkä syöttö “sinne parempaan maalipaikkaan”
On tää kyllä hieno peli noissa normaaleissa online matseissa. Kolmesta edellisestä vastustajasta kaksi on juossut kiekon kanssa karkuun alivoimalla, niin kauan kun pystyy. Ja edellisen pelin nimimerkki bonnevie79 juos kiekolla karkuun 5vs5 pelissäkin jo 1-0 johdossa toisen erän lopulla. Mitä lie meininki sitten HUTissa, kun aikaisemmissa versioissa siellä kuitenkin perseiltiin pahemmin?
Olikos foorumilla joku eashl jengi?
On juu, ei tosin kovinkaan aktiivinen semmonen. Tais aika nopiaan sen turnauksen jälkeen porukka lopetella pelaamisen, 14.10 näyttää tulleen viimeset viestit tohon eashl ryhmään.
Vastustajalla oli maalissa Plante, jolla ei maskia ole.
Ammuin Plantea päähän ja kuulosti siltä kuin kiekko olisi kolahtanut maskiin. Selostajatkin kehuivat kiekon osuneen maskiin.
Siis mihin maskiin?
Toisaalta Plantehan sai kiekon naamaan ja sen jälkeen sai ensimmäisenä/tai ensimmäisten joukossa käyttää maskia NHL:ssä… Joten osittain oikeassa on selostus
Ps. Kovaa hommaa ollut tuo maskitta maalissa touhu…
Hulluja nuo entisajan molarit ollut. Muutenkin tuo varusteiden taso ollut sellaasta, että varmasti on useesti tehnyt kipeää muuallekkin, kun päänuppiin
Voisitko laittaa linkkejä niihin modattuihin .big tiedostoihin? Kun on itelläkin RGH Xbox.
Rgh xboxilla pitäisi toimia rx2 tiedostot suoraan kansiosta eli ei tarvitse pakata takaisin .big tiedostoon. Tämä helpottaa huomattavasti modaamista. Itellä ei tosiaan tuota rgh:a ole vaan dvd asemaa emuloiva xkey joka toistaa iso-tiedostoja.
Laitan tässä lähiaikoina rx2 tiedostot jakoon joista löytyy kaikkien liiga joukkueiden melko autenttiset peliasut ja syksyllä päivitetyt kokoonpanot joskin pelaaja-arvot on mitä sattuu niissä
Vieläkös porukkaa kiinnostaisi tuo eashl pelailu? Alkanut tuntumaan erittäin epämiellyttävältä tuo normi online pelleily
Mode-edit: turha kiroilu pois