Eetu Randelin

Öö, multa meni kyllä eilisen vaasan pelin jatkoaika ihan ohi

26 tykkäystä

Nyt kannattaa taas malttaa näiden nuorten veskareiden kanssa. Eetulle varmasti paras pelata myös Mestiksen mestaruudesta suurella vastuulla ja ensi kaudella sitten Liigaan.

Täytyy muistaa ettei ensi kauden tandemi voi olla myöskään Heikkinen - Randelin.

Meillä on myös Kohonen tekemässä nousua…

2 tykkäystä

Ai Eetu pelasi eilen? Olen ollut poissa Suomesta, niin tämä jäi rekisteröitymättä. Kiitos tiedosta ja hyvä että tämäkin asia tuli kuntoon. Eetu olikin tehnyt turhan paljon ylitöitä tähän asti.

1 tykkäys

Luulisi, että Eetu saisi jo oikein kunnon pahvin Liigan puolelta…minun silmään alkaa näyttämään jo siltä, että voisi jossain Liigajoukkueessa pelata vaikka ykkösmaalivahtina. Hienoa toimintaa häneltä.

2 tykkäystä

Taitaa olla niin ettei Kake ole vielä eläessään maalia taakseen Nokia Arenassa päästänyt, korkeintaan alkulämmittelyssä, joten tänään hyvä sauma jatkaa samaa linjaa.

Eiköhän kiinnitetä tästä meille molari.

28 tykkäystä

Kyllä tässä varsin hyvä aihio olisi ainakin tulevaisuuteen. Joku 1+1 tai 1+2 soppari voisi olla Tapparan intressien näkökulmasta paras.

Esiintymisissään ollut kuitenkin selvästi vakuuttavampi verrattuna edelliskausien 2. veskareihin (Piiroinen 2021-2022 ja Heikkinen 2022-2023). Toki Heikkinen myös tällä kaudella kokoonpanossa ja onhan hänelläkin varmaan sanansa sanottavana tähän. Sielläkin voinut kehitystä tapahtua.

Silti en pahastuisi yhtään, vaikka Randelin jatkaisi organisaatiossa.

5 tykkäystä

Tulen peli peliltä vakuuttuneemmaksi, että tässä hiotaan nyt meille Heljangon seuraajaa. Muutamaan vuoteen kakkosmaalivahti, johon itse luotan joka pelissä. Mailapeli vielä Heljangon tasolle, niin se on siinä.

3 tykkäystä

Hienosti pelaa, mutta ei tässä kyllä varmasti oo suunnitelmaa heivata hyvin viime kahdella pelannutta Heikkistä. Sopimuksen mukaan palaa varmastikin tälle kaudelle IPK:n.

2 tykkäystä

Heikkinen oli viime kaudella ihan kelvollinen, mutta ollut pian vajaan vuoden pois peleistä.

Jos minulla olisi valta päättää niin ilman muuta Randelin jää ja Heikkiselle etsitään pelejä muualta.

6 tykkäystä

Minkä takia heitettäis näin lupaava ja tälläkin hetkellä hyvin torjuva maalivahti mestikseen?

8 tykkäystä

Pelasiko Heikkinen viime kaudella erityisen hyvin? Minun mielestäni vaikutti melko epävarmalta, mutta hyvän joukkueen takana onnistui kelvolliseen suoritukseen. Edelleen mielestäni Randelin pelaa varmempaa peliä, kehonkieli pelaamisessa on parempi. Eikä Heikkistä varmaan ainakaan helpota liki vuoden pelaamattomuus.

Liputan siis sen puolesta, että Randelin jatkaisi täällä ja Heikkinen hakisi pelituntumaa Iisalmesta.

20 tykkäystä

Kyllä Heikkinen oli hyvä viime kaudella, täysin riittävä kakkosmaalivahti liigaan ja saattaa olla suunnitelmia jo ensi kaudesta Tapparassa. Randelin on jopa vielä parempi, todella nopea tolpalta tolpalle. Itse koittaisin neuvotella, että molemmat jäisivät Tapparaan loppukaudeksi. Vaikea sanoa mitä Randelinin mestisseura haluaa.

1 tykkäys

Eikai tässä olla heittämässä? Hän on IPK:n sopimuspelaaja, joka on vuokralla Tapparassa.

6 tykkäystä

Randelin on ollut huikea, mutta haaveillessa hänen jäämisestään ei sovi unohtaa, että meillä on myös kaksi todella hyvää sopimusmaalivahtia, Kohonen sekä Heikkinen. Randelinilla puolestaan ei ole Tapparan kanssa kuin lainasopimus, ainakaan julkisesti.

1 tykkäys

Tänään IPK:n maalilla Jokipoikia vastaan.

12 tykkäystä

Eetun aivan varmasti joku liigaseura poimii, ei tarvitse kovin pitkään mestiksessä torjua.

3 tykkäystä

Toivottavasti se on Tappara joka sen poimii

26 tykkäystä

20 torjuntaa illan pelissä 1 päästetty! :+1:

11 tykkäystä

Voi olla, että palaa Imatralle ja tulee takas kauden jälkeen Heljangon seuraajaksi. Näin saadaan pelejä alle ja kai Vilhollekin annetaan mahdollisuus.