Eetu Randelin

Iisalmeen*

5 tykkäystä

Meidän Kohonen vetänyt IPK:ssa karvan alle 92% ja voitot 11/14. IPK:lla ei varmaan akuuttia tarvetta Kakelle.

10 tykkäystä

Mahtaa olla melkoiset pakarat ja reidet. En muista nähneeni näin nopeaa pystyyn-perhoseen-takaisin liikettä koskaan. Myös liike puolelta toiselle ja vastaantulo tapahtuu äärettömän nopeaa. Joku voisi huikata että yliliikettä, mutta mulle näyttää erittäin hallitulta. Jatkoon, emme tartte tänä vuonna norosia tai hovisia :facepunch:t3:

12 tykkäystä

Jatkolappua ehdottomasti kouraan.

12 tykkäystä

Kannattaa nyt muistaa ettei me voida ensi kautta vetää Kohonen - Randelin kaksikolla. :thinking:

4 tykkäystä

Kausi voidaan hyvinkin aloittaa tuolla kaksikolla, hyvin on Randelin on pelannut ja hyvässä valmennuksessa vielä voi parantaa.

4 tykkäystä

Kohonen-Heikkinen-Randelin kuulostaa myös hyvältä.

1 tykkäys

Kyllä on vaatimustaso laskenut hurjasti jos tuolla kaksikolla lähdettäisiin kauteen. Kummallakaan ei yhtään täyttä kautta liigassa.:sweat_smile:

Veskari lienee kuitenkin melko tärkeä palanen kokonaisuutta ja vaikka Kake on pelannut pääsääntöisesti hyvin, mutta kyllä hänellä on vielä paljon tekemistä pelinsä kanssa.

5 tykkäystä

Randelin tarttis toverikseen jonkin kokeneen mentorin. Kuten Heljanko aikanaan. Metsolan kotiuttaminen voisi olla poikaa tässä vaiheessa kera Randelinin. Mikäli sikäli Heljanko menetetään ulkomaille.

8 tykkäystä

Itse katsoisin Kohos-kortin ja antaisin Kaken mennä. Kohosella kuitenkin ihan hyvä rekordi viime kausilta.

Muutaman pelin perusteella hänen syrjäyttäminen kuulostaisi varsin erikoiselta.

Ja tosiaan ensi kaudesta kyse.

2 tykkäystä

En ole mikään maalivahti asiantuntija murta ei mikään täysi kausi liigassa ole mielestäni kiitenkaan mikään osoitus maalivahdin tasosta.
@Messi osannee kertoa Randelinin osaamisesta
Luotan että Tappara osaa tehdä tässäkin oikeat valinnat

3 tykkäystä

Randelinia peluutettu tähän asti lähinnä heikompia joukkueita vastaan, joten kokonaistasoa ei ole vielä kunnolla mitattu. Hyvin kuitenkin suoriutunut silloin kun vastuuta on annettu.

Onko tämä Randelinin pysyvämpikin jatko meillä jotain omaa mutuilua/haaveilua, vaiko jokin ihan konkreettisempikin huhu? Itse olen elänyt käsityksessä, että nimenomaan Kohoselle haluttiin nyt kunnolla miesten pelejä alle, sillä hänellä nähtäisiin olevan tulevaisuus Tapparassa.

3 tykkäystä

Näin minunkin annettiin kesällä ymmärtää tämän kuvion suhteen.

3 tykkäystä

Kyllä tässä mun ymmärryksen mukaan on täysin Win-win-win tilanne. Kohonen saa kunnon kauden miehissä ykkösveskarina, Tappara sai hyvän paikkaajan Vilhon kuntoutuksen ajaksi ja Kake saa sellaisen näytön paikan että helppo uskoa hänen saavan loppukauden soppari jostain Liiga-seurasta.

17 tykkäystä

Väitän, että Tapparassa on helpoin pelipaikka maalivahdin tontilla. Meillä on koko viisikon puolustus ollut niin timanttisella tasolla viimeisen vuosikymmenen. Tottakai maalivahtien tukena myös todella osaava maalivahtivalmennus. Vielä en ottaisi sitä riskiä, että Kake sementoitaisiin ensi vuoden joukkueen top kakkoseen kun ykkösestäkään ei ole satavarmaa tietoa. Nuori lupaava talentti ehdottomasti. Mutta, hyvää tekisi Kakelle koittaa vaikka Kerhossa tai Saipassa kun hyvät pelaajat vetelee ei niin hyvän puolustuksen takaa. Kaikki liigamolarit saa sen ekan vedon kiinni, mutta sitten vasta alkaa taistelu maalinteosta. Ei Helkkukaan ensimmäisillä kausilla ollut hyvä kuin ajoittain. Palstalla alkaa hirveen nopeesti keulimaan joistakin hyvistä suorituksista, esimerkkinä se, että jotkut vaatii Keskistä tyyliin ykkös-sentteriksi. Nuori poika hänkin. Lupaava, mutta ei kanna koko kautta vielä. Tulevaisuudessa melko varmasti. Mutta Tapparassa ei toivota.

1 tykkäys

Jos ja kun Helkku lähtee jonnekin leveämmän leivän ääreen (ellei lähde, niin saisi laittaa managerinsa vaihtoon), niin luulisin kiinnostuneita ja laadukkaita korvaajia olevan melkein jonoksi asti. Kirvesrinnoissa on vetovoimaa, koska lähtökohtaisesti pelataan mestaruudesta, ja maalivahtivalmennus on mantereen huipulla. Voidaan siis ajatella Randelin-Heikkinen-Kohonen tripletin ulkopuolellekin. Kukaanhan noista kolmesta ei ole tarpeeksi marinoitu ainaskaan palstan makuun, mutta vielä on tämä kausi aikaa heitä kypsytellä. Erinomaisia kakkosveskoja noista on jokainen jo nyt.

En kyllä vaihtais Kakea pitkän loukkaantumisen jälkeen toipuvaan Heikkiseen. Antaa Kaken painaa, kun patjat on kuumat.

9 tykkäystä

No onneksi mun tai meidän ei tarvitse tuota asiaa ratkaista tai edes olla päätöstä tekemässä. Tapparalla on yksi parhaista maalivahtivalmennuksista mitä Suomesta löytyy ja hyvin siellä varmasti tiedetään miten edetään kohta jahka Vilho on taas pelikykyinen. Jonkun täytyy kuitenkin hakea pelipaikka jostain muualta, Tapparalla kun ei suorilta ole mitään Mestis-yhteistyötä jonne Heikkisen tai Randelinin voisi laittaa, niin eiköhän kaikille järkevintä ole siinä vaiheessa antaa Kaken mennä eteenpäin, koska kuten sanottua, varmasti löytää paikan Liigasta näillä näytöillä.

Toki, voihan se olla että Tappara valmennus haluaakin pitää Kaken myös mukana ja jostain löytyy pelipaikka joko hänelle tai Vilholle. Mistä näistä tietää… Minä en ainakaan, kunhan arvuuttelen sen pohjalta mitä alkukausi on näyttänyt ja Näykin puheet Kiakkoradion haastatteluissa ovat kertoneet.

2 tykkäystä

Tämä olisi oma toiveeni, Heikkinen oli viime kaudella hyvä, joten en häntäkään haluaisi heivata.

Toivottavasti Ipk voisi olla tämä lainaseura, kun Kakekin päässyt sinne torjumaan. Win-win tilanne heille. Mut Kakella nyt itseluottamus kunnossa, mikä on tärkeää liiga peleissä. Lopulta sit parempi vie sen kakkosen paikan.

En koe just nyt tavetta hommata siirtorajalla kakkosta, mut jos Kake päästetään pois, niin on vähän pokerin peluuta mun makuun.