Ei kiitos, jäi viime talven Ilves - KalPa pelistä todella pahat muistot
Kakelle tänään kauden eka nollapeli! Onnea!
https://twitter.com/Tapparaofficial/status/1731017993038000568?t=qqpfHgmAugAWXPZPW4l_1w&s=19
https://twitter.com/Tapparaofficial/status/1731000835251859553?t=YI0kFRJGrE8vTKdgciFLyg&s=19
Tehnyt vielä loppuun Bobby Orrit!
Saa tehdä jo sen loppukauden sopparin
Toivoisin että Kake pelaa perjantaina Ilvestä vastaan!
No tämä olisi ihan itsestäänselvä valinta, mutta tutkimattomia ovat herran tiet!
Se, mitä eniten itse toivoisin, olisi että Eetun kanssa solmittaisiin pidempi, vaikka seuraavaksi kolmeksi kaudeksi, sopimus. Näykin valmennuksessa näkisin aihioita seuraavaksi Heljangoksi.
Heikkinen olisi voinut olla seuraava Heljanko, mutta loukit vienyt hommaa sivuraiteille ja Randelin tullut vahvasti sisään. Tämä on kuitenkin kilpaurheilua, joten vahvin vie.
Metsola - Randelin kuulostaa aivan helvetin hyvältä tandemilta, varsinkin jos pelit jakaantuu 40-20, Metsolan eduksi
Eiköhän näistä vuokrasopimuksen jatkamisista käy selväksi, että IPK kutsuu ennemmin tai myöhemmin.
Ja eiköhän ensi kauden kaksikko ole Metsola / Kohonen.
Sulla on kova missio painaa Kakea pois seurasta. Sun kanta tullut selväksi. Itse olen iloinen hänen onnistumisista. Monta kertaa meinasit vielä käydä läpi tämän?
Jaa sekö mun missio olikin? Kiitos kun kerroit
Nykyinen sopimustilanne kun on tiedetynlainen.
Tämä on Randelinin ketju, ja puhut jatkuvasti vertaillen muihin maalivahteihin, tai mestikseen lähettämisestä.
Minusta nuo muut vertailut, ja pohdinnat kuuluu vaikka maalivahtipeluutus ketjuun.
Olisi ketjun kannaltakin mukavempi lukea, kun miehen peliesityksiä, ja kehityksestä keskusteltaisiin täällä. Eikä siitä kuka on milloinkin hierarkiassa korkeammalla, tai mihin ja milloin sen pitäisi lähettää.
Mestiksestä liigaan ei ole helppo hypätä, ja varsinkaan Tapparan maalille. Eetulta tämä on onnistunut hienosti. Tästäkin on nähty erilaisia tarinoita viime vuosinakin, mut ei siitä enempää täällä.
Hienosti kerryttää kokemuspankkia, ja varmasti kehittyy liigan mukana treenatessa, ja pelatessa.
@tp2 Pohdintasi on kyllä ihan aiheellista, en sitä tarkoita, mut onko oikeassa ketjussa?
Sen verran hyvin on Randelin pelannut, että tuskin pelaa mestiksessä enää ensikaudella. Kyllä tuon
joku Liiga-joukkue tuosta ottaa.
Näillä näytöillä ei Mestistä peĺaa tämä kaveri. Hienosti on Tapparassa vetänyt, kun on vastuuta saanut. Nyt en minä lähde vertaamaan noihin muihin ehdokkeihin, koska en ole nähnyt heidän pelaavan vuoteen. Ei ole mielestäni edes reilua noita kohtaan, eikä Kakea. Imo.
On kyllä yllättävän “valmis” paketti ja vasta 22v. Loistava maalivahti jolla parhaat vuodet on vasta edessä. Toivottavasti pelaisi meillä vielä tulevinakin vuosina.
Ei ole kukaan muukaan, liigatasolla.
Kaikki kunnia Kohosille ja Heikkisille, mutta tässä on maalivahti, joka on näyttänyt tason riittävän Liigaan kakkoseksi. Subjektiivisesti arvioituna, on voittanut myös kenttäpelaajien luottamuksen, eikä pakistossa näy ylipelaamista, vaikka Heljanko on luukkuvahtina.
Kakkosmaalivahtikin on usein ollut vähän arpapeliä ja siirtorajalla on sitten varmistettu asiaa hankkimalla kokeneita konkareita. Nähdyn perusteella toivoisin, että Kake kiinnitetään pariksi vuodeksi, jolloin yksi pelaajapaikka saadaan lukittua hyvissä ajoin, eikä ole ollenkaan mahdotonta, etteikö tämä voisi nousta myös ykköseksi ajan mittaan.
Kyllä näistä pitkän tähtäimen suunnitelmista (Kohonen) on joustettu ennemminkin ja joustetaan tarvittaessa jatkossakin, jos jotain parempaa on tarjolla. Olisi todella hölmöä olla jääräpäinen ja olla nappaamatta tästä valmis kakkosmaalivahti, jolla on näyttöjä potentiaalista nousta tulevien vuosien ykköseksi. Ja ottaa samalla askel nykytilanteesta taaksepäin kotiuttamalla lähes täysin kokematon kaveri kakkoseksi, jota pitäisi peluuttaa se 15-20 peliä kaudessa. Mielestäni nää Randelinin näytöt on kuitenkin ihan eri luokkaa kuin Kohosen U20-sarjan tai Mestiksen näytöt.
Olen itse tätä mieltä.
Eihän tässä pitäisi olla mitään epäselvyyttä. Randelin tänne loppukaudeksi pelaamaan, Kohonen jatkakoon IPK:saa.
Heikkinen joutuu nyt “sijaiskärsijäksi”, mutta sellaista se yleensä on urheilun huipulla. Hänelle pitää etsiä jokin pelipaikka.
Randelinin otteista tulee mieleen, kun nuori Juha Metsola aikanaan nousi selkeän ykkösvahdin Pekka Tuokkolan ohi täysin puskista.
7 ottelua, PMK 1,79 ja 93,18 % ovat kovaa luokkaa. On helppo kuvitella olevan jopa mahdollista, että Randelin pystyy pitämään korkean tason myös pidemmällä aikavälillä jo, sen verran varmaotteiselta tekeminen on näyttänyt. Hän on kuitenkin totutellut Liiga-peleihin jo 2019-20 kaudelta alkaen eli sisäänajoa on takana monta vuotta.
Siis aivan ehdottomasti pitäis Kake kiinnittää ens kaudeksi. Pirun hyvä pari Metsolalle.
Randelin on pelannut hienosti ja tilastot näyttävät komealta. Vastustajat ovat kuitenkin olleet liigan huonoimmasta päästä (SaiPa *2, Sport *2, KooKoo ja Pelicans). Yhtään laatujoukkuetta ei ole ollut vastassa. Ensi viikon perjantaina olisi hyvä testipaikka, mutta Randelinia tuskin nähdään paikallispelissä.
Olis suotavaa, että Randelin sais ens paikallisen.
Tää on vaan oma mielipiteeni, mutta väitän kirkkain silmin, että jokunen tän kauden paikallisista olis päättyny toisin, jos ”Kake” olis ollut pelaava molari.
Tässä olisi kyllä täydellinen win-win tilanne. Tappara saisi mitä tarvitsee ja Kakekin haluaisi jäädä.