Elias Fälth

Pelasi muuten toissa kaudella samassa jengissä SHL finaaleja Zabon kanssa. Varmasti sieltäkin saatu tietoa.

5 tykkäystä

Ei yllätä yhtään JOS lähtee

Tässä tiivistyy kyllä 110 %:sesti kaikki ne samat mietteet, kuin mitä itsellä asiasta on. Eli toivottavasti nyt ei tarkoita J. Järvisen vaihtavan maisemaa (jota luonnollisesti ensimmäiseksi pelkää tämän uutisen luettuaan). Isäntämiestä näin omaan silmään tarvitaan, mutta toisaalta on suuri luotto siihen, että organisaatio tietää mitä tarvitsee ja sellaista henkilöä myös rosteriin hankkii.

No saatiin kolmas rightin pakki joten oisko tarkotus että joka parista löytyy leftin ja rightin pakki

Kyllähän tämä korvaa vain Mäntylän.
(LUE: ei pelikunnossa.) Järvisen jatkopahviin uskon vakaasti.

9 tykkäystä

Itselle tuli heti mieleen että miksi tänne tulee eikä jää Ruotsiin. Onko rikki vai mistä johtuu että ei ole pahvia muualle?

Haluaa pelata finaaleissa?

4 tykkäystä

Tarkoittaa varmaan, että Joonas Järvinen ei jatka meillä. :smirk:

1 tykkäys

Hyvä pointti! :joy:
Täällä ei ainakaan vaan osunut silmiin että olisi alkukautta missään pelannut, mikä hieman huolestuttaa. Lähinnä se että mistä tämä johtuu.

Kuinka kassalla olen, kun kuulen kaverista ekaa kertaa nyt? Yllätyksenä tuli.

Kauan olen saanut odottaa että pitkäaikainen suosikkini Elias Fälth pelaisi suomessa, jotta pääsisin tätä livenä seuraamaan. Nyt kun vielä kuulin että tulee Tapparaan, en ollut uskoa korviani. Debyytti kirvesrinnoissa tulee olemaan koskettava hetki.

18 tykkäystä

Nimimerkki Baloun jatkaa positiivisella kommentoinnilla hankinnan suhteen.

Selkeä paniikkihan tuolla pakistossa on ollut, eiku…
Taitaa se olla niin, että Järvinen ei jatka. Profiililtaan kuitenkin käsittääkseni ihan erilainen kuin Järvinen.

Puskista tuli niin että paukahti.

1 tykkäys

Tervetuloa Elias!

Ja mitä tulee mahdollisiin lähtijöihin, niin saattaahan sitä joku Mäntylä / Järvinen kaksikon ulkopuoleltakin olla herättänyt nukkuvan karhun huomion ja tarvitaankin kiekollista osaamista lähtijän tilalle? Siis ainakin se mahdollisuus on kai olemassa yhä…

1 tykkäys

OT spekulointia. Mutta voisko olla, että Rautanen vaihtaisikin maisemaa? Ollu pari peliä nyt pois taas ja Utunen ollu kokoonpanossa.

1 tykkäys

Kyllä mä tästä päättelisin että Järvinen on löytänyt ulkomailta hakemansa työnantajan loppukaudeksi, ja tästä saatiin tilalle mestaripuolustaja Ruotsista. Ei huono paikkohankinta.

6 tykkäystä

Näin määkin sen nään, mutta jos Järvinen jatkaa niin ihmettelen tätä. Utunen ja Rautanen kuuluu ehdottomasti pelaavaan kokoonpanoon.

1 tykkäys

Kyllä, liigan heittämällä paras leveyspelaaja tässä on jos ei muuta.

Mä luulen, että johtuu vaan loukkaantumisesta; oli vähän vielä peli sekaisin kun kokoonpanoon tällin jälkeen palasi.

Laittaisin rahani yllä kommentoivien tavoin, sille että J.Järvinen jatkaa ulkomaille jahka määräaikainen soppari umpeutuu.

Ennakkoon voisi luulla kun pakki tulee et korvaisi Järvisen, mutta taitavat olla pelaajaprofiililtaan kuin yö ja päivä, niin sen puoleen ajatus herää et onko sittenkään Järvisen korvaaja. Onko tästä muka tappamaan 5vs3 ja olemaan fyysinen kuten #36? En vain jaksa uskoa tähän.

Näin alkuun en voi käsittää tätä hankintaa ollenkaan, mutta katsotaan mitä tapahtuu.

Tappara ei vain kamalasti ole antanut painoarvoa fyysisyydelle yleensä, joten sinänsä ei yllätä.
Erikoisen paljon on annettu kyllä Järviselle peliaikaa, jos tiedetään että lähtee. Luulisi, että alivoimiakin olisi joku muu harjoitellut.

1 tykkäys