Hyvä juttu Emelle ja SaiPalle!
On ollut meinaan Lappeenrannassa ihan erimies kuin Tampereella.
Mukava uutinen. Enään ei tarvitse pelätä että JR hankkisi tämän luottoratsunsa takaisin tapparaan.
Eme syttyy meitä vastaan
Elmeri on muuten tänään Saipan kultakypärä.
Mä on aina tienny et Eme on runkosarjan lopulla kultapotta.
Meinasin letkauttaa jonkun nasevan vitsin tähän, mutta onneksi tarkistin ensin faktat.
Eme viime kaudella Saipassa 7+10
Elmeri Kaksonen Valitse mut videossa
Tuosta vielä helpommassa muodossa, kun olin juuri samaa tulossa laittamaan.
Haha! Aika hyvä.
Vai piste-ennätystä povailee Cosmopolitan. Cosmopolitan ei minua oikein koskaan ole lätkälehtenä vakuuttanut, mutta horoskoopit luen aina sieltä. Joten laitetaan tämä ennustus “uskottavien” listalle. Piste-enkka on SaiPasta 2011–12 juuri kaudelta ennen Tapparaa, kun 50 matsia kulki tehoilla 11+14=25.
Ehkä Lehterän alaisuudessa Kaksoselle löytyy sopivat horoskooppimerkit samaan kenttään. Vesimiehenä Kaksonen on erittäin soljuva pelaaja, joka tarvitsee rinnalleen skorpionin pistävyyttä ja jousimiehen tarkkuutta. Kala, rapu ja vesimies kuulostaa hyvältä yhdessä, mutta oikeasti homma menee liikaa mukavuusalueelle. Ja turha koittaa sekoittaa vesimiestä esim. itsepäisen oinaan kanssa.
Varmaan itsestäänselvyyksiä osalle, mutta Emen kannalta on toivottavaa, että Lehterällä on astrologian 101 hallussa.
“Jätän tämän vain tähän”
Tappara päästänyt tollasen ratkaisijan menemään.
Tänään rasiosta:
Elmeri “Twin” Kaksonen
Mikin taktiikkaa. Eme raastaa muilta pisteitä.
Johan me viikolla moneen kertaan ehdittiin Emeä ylistää ja legenda näytti taas haukkaria!
Niin…Osa meistä sai hankittua legendan paidankin.
Ihastelin perjantain Ipa matsissa Emen aitoa pelipaitaa shopissa. En viitsinyt ostaa, koska 100€ halveeraa Elmerin paidan todellista arvoa!
Mulle kelpasi. Niitä taisi olla peräti kaksi myynnissä?
Ite huomasin vain yhden.
Maalintekijä luojan armosta. Hienoa, että Tappara uskalsi vapauttaa kovan tekijän viemään pisteitä pahimmilta kilpailijoita.
Hienoa, että sympaattinen pelaaja onnistui.