Elokuvat, sarjat ja TV-ohjelmat

Jenkkifutiksesta kertova dokumentti Last Chance U Netflixissä oli loistava. Elokuvista on nostettava esiin myös Any given sunday. Yksi leffan parhaita paloja on Al Pacinon huikea puhe.

3 tykkäystä

Genius- sarja tulee ke klo 21 kanava National Geographic, lisäksi uusinnat (tänään) to klo 14, su klo 22 ja ma klo 1.55.

2 tykkäystä

“Any Given Sunday any team can win the ball game.”
Minä päivänä tahansa. Ei! Se on just sunnuntaina!

1 tykkäys

Jos joku ei halua ulos lähteä paleltumaan niin TV2:sta alkaa Sohvaperunat maraton, Kausi 3 uusin. Suosittelen sarjaa kaikille vaikket koskaan jaksoakaan ole nähnyt tykkäät siitä.

The Leftovers on varsin mielenkiintoinen sarja. Onko tuo nyt sitten draamaa ja mysteeriä.

Tää on mulla katsottavien listalla ihan seuraavien joukossa. Jo ihan pelkästään sen takia, että pituus on (vain) kolme kautta. Liian usein erinomaisetkin sarjat venytetään kuuteen, seitsemään kauteen. Mitä oon pistänyt merkille, niin neljä, viisi on ihanteellinen.

1 tykkäys

Dexter oli kyllä elämää suuremopi sarja. Loistava.

1 tykkäys

Oli, kunnes sitä venytettiin kausi tai kaksi liian pitkäksi. Mutta parhaimmillaan perkeleen kova.

1 tykkäys

Sons of anarchy. Löytyy netflixistä

2 tykkäystä

Totta. Tämä on ongelma melkein kaikkien kovien sarjojen kohdalla. Esimerkkinä esim Sons Of Anarchy ja Stargate joita itse tuli seurattua.

Dexter ja SOA taitaa olla saamassa spinoffit/rebootin. Näin ainakin jossain vaiheessa huhuiltiin.

Huomenna 23.20> TV5 tulee elokuva nimeltä The Call. Itse katsonut sen verran vähän elokuvia mutta kyseinen elokuva oli ehdottomasti paras elokuva minkä olen katsonut aikoinaan. Pakko katsoa uusiksi.

Yhtään vähättelemättä tai kiusaamatta: no sitten todellakin olet katsonut vähän elokuvia.

Katon 0-10 elokuvaa vuodessa. Ei nappaa elokuvat koska ei jaksa katsoa elokuvaa aina 1h ennen kuin jotain tapahtuu. Väkisin tehtyjä lähes kaikki pitkiksi.

Huikeaa! Tämä on vähän sama perustelu minkä kuulin vuosia sitten kesätöissä 17-vuotiaalta tytöltä: mustavalkoelokuvia on ikävä kattoo kun ei edes erota missä seinät on.

Samahan se on urheilussa. Ennemmin sitä kattoo peliä missä tapahtuu jotain kuin peliä missä ei tapahdu mitään. Esim Suomi-Kroatia (jalkapallo) “lopussa saatiin kulma” on hyvä esimerkki tylsästä pelistä.

Itsehän seuraan kaikki pelit loppuun asti mitä aloitan katsomaan. Elokuviin ei päde sama.

Bloodlinen kolmas ja ymmärtääkseni viimeinen kausi tullut tänään Netflixiin. Hyvä sarja omasta mielestäni. Draamaa ja trilleriä.

3 tykkäystä

Netflixin puolelta Archer on aivan jäätävän kova sarja! Archer on animoitu agenttisarja, joka on suunnattu aikusille ja vitsit ovat usein hiukka ronskeja.

Katselin tässä illalla ensimmäistä kertaa ääninäyttelijöiden oikeita kuvia ja videoita jossa he puhuvat. Muiden hahmojen äänet sopivat hyvin kullekin näyttelijälle mutta Archerin kohdalla iski järkytys. Kun Jon Benjamin puhuu, tuntuu siltä kuin Archer ääninäyttelisi häntä. :grin:

Juuri nyt on loppumassa Yle Teemalta Perikato.
Loistava elokuva!

4 tykkäystä

Pari viikoa sitten tuli televisiosta ties monettako kertaa Puhallus, jäi harmittamaan kun kuulin vasta seuraavana aamuna työkaverilta ja jäi sillä kerttaa näkemättä. Nähty noin 20 kertaa ja lisäkertoja varmaan tulee. Myös Tervetuloa Mr Chance on katsomisen arvoinen, varsinkin USA:n nykyisen presidentin vuoksi…

Perikato, tuo yhden legendaarisemman internet-meemin äiti.