Mä oon.
En ole puolestani nähnyt koskaan livenä Vapaudenpatsasta.
Mä oon.
En ole puolestani nähnyt koskaan livenä Vapaudenpatsasta.
En ole koskaan poistunut Euroopasta.
En minäkään, enkä ole kovin paljon poistunut Suomestakaan. Olen ollut kerran Moskovassa, joka oli siihen aikaan Neuvostoliiton pääkaupunki. Länsi- ja Itä-Berliinissä olen käynyt myös. Eli DDR:kin on nähty. Ja sitten vähän sellaisissa maissa kuin Ruotsi ja Viro.
Ei sitä oikein arvaa matkustaa mihin vain, kun 40% vierailemistani maista katoaa melkein heti maailmankartalta.
Tämä oli kyllä hyvä.
Itse käynyt kaksi kertaa Kanarian saarilla, kerran Virossa ja kerran Norjassa. Haaveissa olisi nähdä USA, Kanada ja Japani. Korona aikana tuo ei vain tule kysymykseenkään.
En ole koskaan käynyt DDR:ssä, koska kerkesit juuri ne yhdistämään aiemmin.
Vapaudenpatsas on tullut nähtyä, mutta länsirannikolla ei ole tullut oltua kuin Seattlessa ja Vancouverissa.
En ole koskaan katsonut yhtäkään star wars elokuvaa alusta loppuun.
En ole koskaan poistunut Euroopasta Egyptiä pidemmälle.
Käynyt brittein saarilla, mutta Iso-Britanniassa olen käynyt.
Gibraltar
Jos pilkkua viilataan niin Gibraltar on osa UK:ta, ei Iso-Britanniaa.
En ole koskaan tullut ampiaisen tai punkin puremaksi. Ainakaan tietoisesti.
Lapsena tuli vahingossa astuttua maassa olleen ampiaispesän päälle mutta onneksi selvisin vain parin vihaisen pistiäisen pommituksella. Ikävästi se silti pisteli.
Jalkapalloaiheisesti: en ole koskaan juossut alasti jalkapallokentälle pelin ollessa käynnissä
En ole koskaan laulanut karaokea, enkä varmasti laula jatkossakaan.
En ole koskaan juossut vaatteet päällä ratakierrosta Paavo Nurmen stadionilla.
En ole koskaan juossut vaatteet päällä Prahassa Kaarlen sillan päästä päähän.
En ole koskaan ollut Kata Kärkkäisen (nyk. Katariina Souri) kanssa hississä.
Kerran oli laivalla lähellä.
Se oli jotain niitä aikoja, kun Kata oli Playboy-lehdessä. Harhailin aamulla etsimään jäätävään krapulaani helpotusta.
Menin hissien luokse ja tilasin hissin.
Kun hissi tuli ja ovet aukesivat, niin hississä oli Kata Kärkkäinen aivan yksinään. Totesin vain kylmänviileästi, että mä menen seuraavalla hissillä.
Ja niin ovet sulkeutuivat välillämme, emmekä enää koskaan tavanneet.
En minäkään. Vain kävellyt.
Sen olen minäkin tehnyt. Alasti olen sen juossut.