Seuraavana vuorossa kävellen? Pitäähän saada sarja täyteen.
Todistanut Tapparan voittoa Rinkelimäen sisällä (parkkipaikalla olen, Otto 0+2 hei). Se onkin ainoa paikkakunta, missä en ole Tapparan voittoa juhlinut hallissa pelin päätyttyä.
En ole ikinä käynyt uimassa Pyynikillä,niin että ois uikkarit jalassa. Kaksi kertaa nakkena kylläkin ja viimeksi la-su yönä puol kolme!
En ole koskaan ohittanut Trabantilla Porschea. Enkä edes Porschella Trabia.
En ole koskaan ajanut moottoripyörällä.
Kyllähän Porschen helposti voi ohittaa, jos se on pysäköity paikoilleen.
Minä en ole tehnyt mitään viiden edellisen kirjoittajan mainitsemaa asiaa.
Enkä ole koskaan ajanut mopolla.
Mutta olishan se komeempaa, jos pääsee oikein laittamaan vilkun päälle. Onhan Trabissa vilkku, onhan.
En ole koskaan juonut olutta kummisetäni maakellarissa. Pirtua siellä on kyllä joskus muinoin maisteltu
En ole koskaan itse maksanut nettiyhteyttäni, kännykkäliittymääni tai puhelintani, aina mennyt työnantajan piikkiin.
En ole koskaan ajanut yli 125-kuutioista moottoripyörää, vaikka kortti oikeuttaisi.
(Vähän hirvittää jo valmiiksi, kun moottoripyöräkuume välillä nostelee päätään.)
Se on kuule semmoinen juttu, että suoraan turbo-Busa, muuten alkaa jo viikon jälkeen harmittamaan tehojen puute (klassisia moottoripyora.org-keskusteluja ekan pyörän hankinnasta).
Itse suosittelisin @Armas hommaamaan Boss Hoss pyörän itselleen. Ei mitään Japsia, kunnon äijäpyörä se olla pitää.
Alkaa toden teolla hirvittää. Parempi vartoilla vielä vähän aikaa, ennen kuin kiipeän minkään Tomahawkin päälle.
Sanasta miestä, sarvista härkää. On muuten aivan uskomattoman kokoinen kapistus kun sen näkee livenä. Käy koeajolla, tiedä vaikka tykästyisit. Kyllähän pyörässä pitää olla kunnon mylly, vähintään V12.
En ole koskaan uinut ilman uimahousuja Pyynikin uimahallissa
Eli jossain vaiheessa Kaarlensiltakin sitten hiljenee. Veikkaan aamuyötä 03…05. Jos iltapäivän herkkinä hetkinä väkijoukossa pujotellen on vedetty, niin… sitten en tiedä mitä sanoa.
Hyvissä tarinoissa on aina lieventäviä asiainhaaroja: meitä oli noin 150, paljon helpompaa siten. Opiskelijatapahtuma siis, ei yksittäinen viuhahdus. Yllättävän työläs homma kuitenkin sikäli, että kyseessä on kuitenkin puolen kilometrin silta.
Noin minuutin pyrähdyksessä ei edes virkavalta ennätä paikalle.
Entäs kun palaa sillan alkupäähän riisuttujen vaatteidensa luo?