En ole koskaan

En muuten minäkään.

1 tykkäys

Enkä minä, vaikka olen ollut lukuisina kesinä vaimon sukulaisissa Sotkamon keskustassa, josta Hiukan kentälle on muutaman sadan metrin matka. Alkaa Hiukan hävettämään… Mutta se Hiukan hiekkaranta on kyllä hieno :+1:

Mä oon käynyt lyömässä pesäpalloa Hiukan kentällä, kun oltiin Sotkamon keskustassa tutuilla kylässä.

1 tykkäys

En ole koskaan mennyt rantatunnelin läpi!

8 tykkäystä

En ole koskaan käyttänyt Crocseja.

6 tykkäystä

Enkä minä nahkasandaaleja.

1 tykkäys

Puhutaanko aidoista crocseista vai niistä halpisversioista? Vai molemmista?

Molemmista.

1 tykkäys

En ole koskaan somessa, enkä missään muussakaan viestintä mediassa kirjoittanut, saadakseni tykkäyksiä.

2 tykkäystä

En ole koskaan laulanut karaokea, enkä varmasti laula jatkossakaan
Ja paskat. Tarpeeksi olutta mahassa niin tämäkin lupaus tuli ryssityä. Hävettää ja säälittää työkavereiden puolesta, jotka joutuivat kärsimään.

18 tykkäystä

Tää ketju olis muuten paljo mielenkiintoisempi, jos toteamus olis äänestyksenä. Jos esim. meikäläinen ei ole ikinä polttanut tupakkaa, voisin todeta sen kysymyksenä:

En ole ikinä polttanut tupakkaa, oletko sinä

• Kyllä
  • En

0 voters

Tällä tapaa näkis vähä, että onko toi asia mainitsemisen arvoinen. No voi tää jatkua vanhaan malliinki, mutta tuli vaan mieleen.

18 tykkäystä

Tällä tavalla myös vältettäisiin mahdolliset “en ole muuten minäkään koskaan polttanut” -viestit. Minusta ainakin hyvä ehdotus.

4 tykkäystä

Meneekö saivarteluksi, mutta tupakkaa en ole polttanut. Pikkusikaria ja isompaa kylläkin. Niitäkään en koskaan selvinpäin. Ja noista päivistä on aikaa kymmeniä vuosia. :slight_smile:

1 tykkäys

En ole koskaan käyttänyt mitään nikotiini tuotetta.

8 tykkäystä

Loistava idea! Ainakin itse olen äärimmäisen yllättynyt, että 35 % vastanneista ei muka olisi koskaan henkostaan röökiä imaissut.

Se, tai sitten ihmiset ymmärsivät tuon kysymyksen hieman eri tavalla. :sweat_smile:

Käynyt siivillä…

10 tykkäystä

Ajanut sähköpotkulaudalla.

17 tykkäystä

Juossut Cooperin testissä yli 3000 m. Intissä räntäsateessa 2950 m ja sen jälkeen en olekaan testannut. Täytyisi joskus kokeilla vielä ja uskoisin, että tuohon vielä pystyisi.

Oletko juossut yli tai tasan 3000 m Cooperissa?

• Olen
  • En

0 voters

Enkä mä aja!

Maksoin kerran, mutta värkki ei silti liikkunut. Hukkaan meni sekin.

1 tykkäys