Tuli vastaan moisella varustautunut henkilö.
- Olen.
- En ole.
0 voters
Tuli vastaan moisella varustautunut henkilö.
0 voters
Oli ysärillä “pakollinen” kanariavaruste
Vyölaukku ollu ehdoton varuste pyöräillessä. En tykkää pitää taskuissa silloin mitään. Yleensä sitonu sen pyörän runkoon kiinni.
En ole koskaan käynyt Tesoman jäähallilla. Huomenna asiaan tulee muutos Tampere cupin myötä.
Vyölaukku on ihan jokapäiväinen juttu. Mukana yleensä kännykkä, mutta usein myös pitkäzoominen pokkari. Missä ne kuljettais mukana paremmin. Itse ihmettelen sitä. Pusakan taskut täynnä tavaraa?? Ja baarissa kännykkä pöydällä, josta sen joku nappaa kun selkänsä kääntää. Itse olen näiltä murheilta säästynyt, hyvin on tavarat pysyneet mukana.
Varsinkin maailmalla vyölaukku on ihan “must”. Alkuvuodesta 2020 Kapkaupungissa ostin vanhan “palvelijan” tilalle uuden reissuvyölaukun. Sillä mennään taas pitkään, jos vaan maailma hiukan oikenee.
Joskus muoti menee käytännöllisyyden edelle. Itse en kauheasti piittaa siitä mitä joku muu ajattelee. Arkena ei ole mitään syytä, edustustilaisuudet on eri juttu.
Mää niin odotan että äiree pidentää mun ikivanhan Mighty Ducks vyölaukun hihnaa, että saan sen käyttöön.
Mulla on suht tuliterä vyölaukku.
Siinä lukee ”Champion”.
Käyttäisin useamminkin, jos vaimo sallisi.
Pisteet vaimolle PISTE
En ole koskaan perustanut tiliä Facebookiin, Instagramiin, Linkediniin tai Twitteriin.
Minäkin annan pisteet. Ainakin omalleni, koska ymmärtää asian. Eikä nipota turhasta. Taidankin aamulla mainita hänelle, nyt en viitsi herättää kesken unien. Kehut tekee aina hyvää.
Kalastanut verkoilla, mutta huomenna siihen tulee muutos…
Katsonut yhtäkään näistä tosi-tv “ohjelmista” kuten Big Brother ja ne saari- ja viidakkohommelit. Ja muut kymmenet vastaavat.
Käynyt katsomassa Salibandy peliä
Nähnyt liigapeliä livenä muualla kuin Hakametsässä, Äijänsuolla ja Turkuhallissa.
Juonut Red Bullia enkä juo.
Ihan samat paitsi Turkuhallin tilalla Kupittaan halli. Hakametsä 700-900 peliä, Äijänsuo 1, Kupittaa 1.
Korjaan, Kupittaalla oon nähny TPS-Ilves pelin. Sillon ku se oli viä peltihalli. Uudessa Marli-arenassa käyty sitte muutaman kerran.
Rupesin miettimään, että missä hallissa itse olen nähnyt liiga pelejä Hakametsän ja Nokia Arenan lisäksi. Taitaa olla tasan kaksi. Raksila, jossa Tappara voitti. Kuopio, jossa Tappara voitti finaalimatsin.
Hakametsä
Nokia
Hartwall x 2
Nakkikattila x 1
Hippos x 1
Rinkelinmäki x 1
En ole koskaan vetänyt noin ohi aiheen kuin edelliset.