En ole koskaan

Saattaa muuten olla kovissa hinnoissa, kun kaveri takoo änärissä kunnolla tulosta.

1 tykkäys

En oo koskaan kuunnellut yhtään jaksoa Radio Suomipopin aamulypsyä.

19 tykkäystä

En ole koskaan virtsannut paimenpoikaan.

3 tykkäystä

En oo koskaan kokeillut nuuskaa.

11 tykkäystä

En ole koskaan ollut paikan päällä katsomassa minkään lajin maajoukkuepeliä.

1 tykkäys

Mä olen virtsannut sun puolesta ja monta kertaa👍

5 tykkäystä

En ole koskaan vieraillut / kirjoittanut muun, kuin oman joukkueen kannattajasivuilla.

6 tykkäystä

En ole koskaan ollut poikaystävä ainakaan vielä.

Jättänyt yrittämättä palauttaa tällä palstalla menettämääni luottamustason laskua, ( joka n.viikko sitten meni pirkkalalaisen Ilvesfanin twitterissä laittaman viestin jälkipyykkiä puidessa mukaanlukien muuan herra/rouva 61:en toiminta tällä palstalla), enkä jätä nytkään.

Asiani, joka nyt ei ole kovin tärkeä, mutta tulipahan silti mieleeni taas kerran korjata, kun se palstallakin tuli vastaan ja yleisesti monet niin luulee, että Go Westhän ei ole Pet Shop Boysin biisi vaan Village Peoplen noin vuodelta 1979/1980.:grin:

3 tykkäystä

… ole koskaan ennen ihmetellyt tällä palstalla mitään viestiä enempää kuin edellistä.

Well, point taken…

8 tykkäystä

En ole koskaan käynyt Venäjällä,enkä tule käymäänkään. (Neuvostoliiton aikana tuli käytyä 2 kertaa Leningradissa.)

12 tykkäystä

En ole koskaan toivonut Ilveksen voittavan jääkiekko-ottelua.

10 tykkäystä

En ole maistanut sushia, enkä ollut lentopallo- ja pesäpallo-ottelussa.

Niin, ja en ole koskaan käynyt esim. Lappeenrannassa ja Imatralla. (Varmaan hienoja paikkoja)

6 tykkäystä

En ole koskaan katsonut sekuntiakaan Star Warsia.

10 tykkäystä

En ole koskaan katsonut yhtään Harry Potteria alusta loppuun. Ei vaan uppoa…

Edit: Enkä Taru sormusten herrasta, meni leffat sekaisin… Mut molemmissa sama homma.

10 tykkäystä

En ole koskaan käyttänyt tinderiä. T: Elinkautisessa aviosuhteessa vuodesta -04 (enkä kyllä luultavimmin olisi käyttänyt vaikka ei olisikaan)

3 tykkäystä

En ole koskaan käynyt Hip hop / Rap keikalla vaikka olen keikoilla kävijänä muuten konkari. :smile: Jopa Matin ja Tepon keikalla on käyty.

Muitakin löytyy

En ole ikinä maistanut punkkua,muita viinaksia kylläkin.
En ole ikinä nähnyt elävää nahkiaista
En ole ikinä saanut autolla kuskin paikalla istuessani sakkoja,mutta repsikan paikalla olen saanut sakot :joy: Siinäpä yhtälö kortittomalle! :joy:

5 tykkäystä

Tätä ei voi jättää auki. Mitä ihmettä onnistuit tekemään? Turvavyö?

Näytiks prsettä ikkunasta?

4 tykkäystä

Tuosta tulikin mieleen että en ole koskaan käynyt yhtään millään keikalla. Toki nyt live-esiintyjiä nähnyt kun ovat muuten sattuneet olemaan paikalla esiintymässä, mutta ihan pakiparastani en ole mitään keikkaa lähtenyt katsomaan. Enkä näin ollen luonnollisesti ole myöskään millään festareilla tms käynyt koskaan.