Mä en oo koskaan käyny katsomassa oopperaa tai saati balettia.
No juu kun oikein alkaa miettimään niin en kyllä ole käynyt katsomassa oikeastaan mitään esitystä. En sen paremmin mitään teatteria tai tanssia kuin musiikkiakaan. Oikeastaan live-esiintymisistä vain jääkiekkoa, jos se nyt esiintymiseksi lasketaan, ihan varta vasten olen lähtenyt katsomaan. Sitä toki sitten noiden muidenkin edestä.
Ollut Nhl pelissä.
Mulla yks entinen työtuttu. Taksin kyydissä hiljaisessa vauhdissa veti käsijarrusta. Tuomio. Rattijuopumus ja kortti kuivumaan useemmaks kuukaudeks. Kannattais osata käyttäytyä
En ole koskaan vieraillut Sisiliassa käymättä oopperassa.
Tämä tapahtui muutamana vuosi sitten kun lompsimme vaimon kanssa Taorminan keskuskatua pitkin lomamatkalla. Iso kyltti kadulla kertoi että ”Italiankuulu” tähti esiintyy kotikaupungissaan täällä tänään. Liput ostettiin ja konserttiin mentiin.
Ihan hirveetähän se joikhaaminen oli, mutta erätauolla oli mahtavaa juoda terassilla kaupungin ” katolla” skumppaa muiden kultturellien kanssa.
Nyt on tämän ketjun aloittajana (yli neljä vuotta sitten!) pakko livetä itse asetetuista säännöistä, ja kysyä, että miksi ihmeessä et?
Aika moni esittävän taiteen muoto on parasta paikan päällä (ja vastoin mainoslauseita, huono lätkä ei välttämättä niinkään).
En ole koskaan kokeillut nuuskaa enkä aio.
Et ole tämän kanssa yksin. Tänään pikkujouluissa aiheutti kovaa ihmetystä väessä kun kieltäydyin nuuskasta ja ensimmäinen kommentti oli : Mutta sähän pelaat lätkää.
Joo tuo tuntuu olevan harvinaisen vaikea yhtälö monille käsittää ja omassa kaveripiirissänikin samaa asiaa taivastellaan mutta pidän pääni.
Käynyt avantouimassa.
En ole muuten minäkään käynyt tarkoituksella. Kerran tipuin jäihin nöösipoikana.
En ole koskaan syönyt nakkeja ja perunasalaattia uutenavuotena.
Minä olen syönyt, jos niitä on minulle jossain tarjottu. Itse ei tule ostettua.
Tuo kokemus Taorminassa oli kyllä unohtumaton. Esiintyjät olivat Sisiliasta lähtöisin ja alansa huippuja.
Itse esitys ( laulu) oli järkyttävää kuunneltavaa ainakin minulle, mutta tapahtuma upea.
Rapsakat kymmenen vuotta sitten hoksasin elämän rajallisuuden ja päätin että ( lähes) kaikkea pitää kokeilla ja näin olen tehnyt. Oopperat, baletit. Sinfoniat, musikaalit, näytelmät ja monet muut on koettu. Yllätyksekseni musikaalit ( Lontoo) ovat napsahtaneet suosikeiksi.
Tarkoitus ei ollut vähätellä mitään, vaan kertoa omista kokemuksista.
En ole koskaan potenut krapulaa vuoden ensimmäisenä päivänä.
En ole koskaan potenut krapulaa.
En ole koskaan käynyt Ilveksen kotipeleissä runkosarjassa. Enkä käy jatkossakaan.
Edit: lisätty, että runkosarjassa.
Kilometritalon kellarissa valmistetaan niitä mitä oot jäänyt ilman
En ole koskaan käynyt Alepassa!
Tajusin juuri yksi päivä, että en ole koskaan matkustanut Tampereen ratikalla.
Tamperelaisena vähän jopa kummallista.