Kiinnostaako ketään lähtemään pelaamaan NHL Fantasy Hockeyta? Idea sama kuin tässä ennen Liigan alkua olleessa palstan fantasia draftissa, mutta kyseessä on NHL, ja draft päivä ja aika on tarkkaan määritelty. Ja sillä erotuksella, että saa vähän treidailla ja ottaa vapaana olevia pelaajia kauden aikana. Lisää säännöistä osoitteesta Fantasy Hockey - Leagues, Rankings, News, Picks & More - ESPN
Huomasin, että ilmaisversiossa saa vain kymmenen managerin sarjan aikaiseksi, mutta pienellä lisähinnalla saa 20 manageriakin mukaan. Olen valmis maksamaan itse, tuon muuten ilmaisen pelin, maksun jos saadaan se 20 ilmottautunutta kasaan.
Sunnuntaina haluaisin draftin pidettävän, eli kiinnostuneilta nopeaa ilmottautumista kiitos!
Joukkueeseen valitaan pakollisesti 2 maalivahtia, 5 puolustajaa sekä 9 hyökkääjää, ja näiden lisäksi 6 vaihtopelaajaa miltä pelipaikalta vaan. Voi joka päivä vaihtaa pelaavat pelaajat vaihtopenkiltä pelaamaan, eli jokapäiväinen aktiivisuus on hyödyksi.
Pelissä on kymmenen kategoriaa mistä lasketaan pisteet; maalit, syötöt, ±, peliaika, yv-pisteet, laukaukset, jäähyt, maalivahtien voitot, torjuntaprosentit sekä päästettyjen maalien keskiarvo. Pelisysteemi ollee viikottainen manageri vs manageri, eli esimerkiksi jos minun joukkueeni saa Desperadon joukkueeseen nähden enemmän maaleja, jäähyjä, yv-pisteitä, laukauksia, maalivahtien voittoja sekä paremman torujuntaprosentin, ja Desperado saa loput neljä kategoriaa kiinni, menee pisteet minulle 6-4, ja siksi minulle voitto plakkariin ja kohti ensi viikkoa uutta manageria vastaan.
Saa myös tehtyä niin, että joka viikolta jaetaan 10 managerin lohkossa pisteet jokaisessa kategoriassa 1-10, ja kausi etenee ikäänkuin pistekeskiarvollisesti. Mutta kuullostellaan tässä nyt hetki tuleeko osallistujia…