Espoo United (2016-18)

Ketjun aloittajana postaan vähänniikuin ketjun lopetusviestin myös :P.

3 tykkäystä

Jäädään odottamaan josko Kiekko-Espoo tulee taas.

Espoo Unitedin konkurssin jälkeen on mahdollista, että Kiekko-Espoosta voisi syntyä uusi alku espoolaiselle edustuskiekkoilulle.

2 tykkäystä

Jahas. Saaga makkaranperijän seikkailusta jääkiekon ihmeellisessä maailmassa saa surullisen päätöksen. Berserkki Salonoja voi nyt rauhassa keskittyä rahojensa piilotteluun. Hyvä varmaan näin, yhtään positiivista uutista en aikakaudelta muista.

Ohhoh, olinpas optimistinen. Tämä oli kyllä niin kuolleena syntynyt projekti ettei mitään järkeä.

5 tykkäystä

Heräsi epäilys ettei Jussi puhunut totta 23.1.

– Puhutaan kymmenientuhansien euron suuruisesta summasta, jonka maksoimme maksupalvelun kautta. Maksu ei kuitenkaan näemmä ollut ehtinyt vielä kirjautua niiden järjestelmään. Espoo Unitedin asioita pyritään koko ajan viemään parempaan suuntaan.

Ei löytäneet K-Espoo eikä Blues-fanit tätä viritystä. Jussi sen sijaan köyhtyi sen millin pari kaudessa. Toki kun tuota hommaa sivusilmällä seurasi niin tämä loppu oli alusta lähtien varma. Toimistolla ei ainuttakaan osaajaa joka kiekkobisneksestä edes vähän hajulla.

Jussi Salonojalla on perintönä tullutta omaisuutta niin paljon ettei ns. p*skalle taivu, mutta siitä huolimatta sinä ja minä saamme maksaa hänen työntekijöilleen maksamatta jääneet palkat.
Hieno mies.

3 tykkäystä

Palkat ei ole ainoa mikä on jäänyt maksamatta:

Nyt me kaikki osallistumme Jussi Salonojan haaveisen harrastuksen tukemiseen 118 675 eurolla. Sen verran kiekon Mestiksestä ja Korisliigasta jäi verovelkaa.

(Luin tämän ketjun kursorisesti läpi, eipä Jussin unelma noussut missään vaiheessa siivilleen.)

2 tykkäystä

Miehellä näyttää velkaa olevan lähes milli.Lease Deal hakee lainaamaansa Salonojalta takaisin.

Onko Salonojalla likvidit varat loppu? Olikohan tämä Lease Deal se “löytynyt” yhteistyökumppani?

Kiinteää omaisuutta varmaan on paljonkin.

Kaiketi oli.

4 tykkäystä

Joko rahaton tai typerys. Ei tuosta voi muuta johtopäätöstä vetää. Tätä mieltä olen. Voitte liputtaa jos on liian kaukaa hauettu eikä pidä paikkaansa pennin vertaa.

1 tykkäys

21 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Kiekko-Espoo (2018-)

Rahoitit Espoon edustuskiekkoilua 15 vuotta kahden miljoonan euron vuositahdilla. Miksi Blues ja Espoo United jäivät niin pahasti pääomarahoituksen varaan?

– Se on hyvä kysymys. Bluesissa meillä oli viime vuosikymmenen puolivälin jälkeen useita huippuosaajia, jotka rakensivat urheilullisen menestyspohjan. Kun sitten saavutimme ensimmäisen hopeamme, kuvittelin, että espoolaisyleisö ja -sponsorit innostuvat. Mutta ketään ei kiinnostanut. Menestyksemme ei näkynyt missään seuraavalla kaudella, ei kausikortti- eikä sponsorimyynnissä.

3 tykkäystä

Minulla on tunne, siis vain tunne, ei mitään faktaa, että Espooseen on kerääntynyt suuri joukko Suomen pyrkyreitä. Espoo ei ole yhteisö, ei se ole edes oikea kaupunki minun mielestäni. Sinne ovat muuttaneet ihmiset jotka ovat jo syöneet rusinat synnyinkaupunkinsa pullista. Espoolaisilla on paljon vaatimuksia, mutta kovin vähän annettavaa yhteiseen hyvään. Menestys kelpaa, mutta joukolla sitä menestystä ei hakemaan pystytä, yksilön edut menevät aina edelle.

3 tykkäystä

Noh noh, itse olen Ylpeä Tamperelainen (tietoisesti väärin kirjoitettu), joka asuu Espoossa. Tampereelta muutin aikanani töiden takia Vantaalle, siitä nykyisen vaimon tavattuani Espooseen. Ei se huonompi paikka ole ja kyllä siellä paljon on ihan paikkakuntalaisia ja yllättävän iso kotipaikkarakkaus heilläkin on. Itse olen nyt Espoossa asunut 6 vuotta.

2 tykkäystä

On varmasti totta, että Espoossa keskimääräistä vaikeampaa saada kaupunki joukkueen taakse. Siitä on merkkejä muissakin lajeissa. Mielestäni kuitenkin Salonojan on turha syyllistää yhtään muita, kyllähän tekemisessä paistoi kokoajan perse edellä puuhun -meininki. Toivottavasti ei kaikki omaisuus mennyt tuohon touhuun.

1 tykkäys

Tässä ketjussa Espoo Unitedin mahdolliset jälkipyykit

Seura oli ja meni. Kiekko-Espoo palaa edustuskiekkoiluun, aloittaen Suomi-Sarjasta. Tälle tarinalle on avattu oma ketjunsa:

2 tykkäystä

Jussi Salonojan kiinnostus espoolaiseen jääkiekkoon tuli maksamaan hänelle lähes 40 miljoonaa euroa. Jatkossa hieman halvempia harrastuksia?

UpCloud
Yhteistyössä UpCloud.com - maailman nopeimmat pilvipalvelimet!