Ex-ilvekset

Ilves-kasvatti Perttu Lindgren, 36, liittyy seuran juniorivalmennukseen tammikuussa. Lindgren toimii tehtävässään Ilveksen U20- ja U18-poikajoukkueissa yksilöiden neuvonantajana ja valmentajana.

https://www.ilves.com/perttu-lindgren-liittyy-ilveksen-juniorivalmennukseen/

Hieman räsähtää silmiin tuo ”Ilves-kasvatti”.

6 tykkäystä

No kyllä se mun papereissa sitä onkin vaikka nuorempana junnuissa edustanut Tapparaa. Pidän Perttua Ilveksen kasvattina siinä missä esim. Anssi Salmelaa Tapparan

2 tykkäystä

Ymmärrän kyllä vastauksesi ja samoilla linjoilla.
Milloin on oma Ilves-kasvatti ja Lukkoon mennessään Tappara-kasvatti.

2 tykkäystä

Ässissä nykyään pelaava “Horse” kiitti Ilvestä kesken Ilves-Ässät -pelin tulleesta muisteluvideosta… Tampereella osataan kiekkokulttuuri:

Entistä työhevosta muistettiin tyylikkäästi menneistä vuosista – Tuomas Salmela ylisti Ilvestä: ”Täällä ollaan edelläkävijöitä”:

(Maksumuuri)

”Mutta se oli siisti hetki. Täällä osataan, kulttuuri on pirun hieno. Upeaa, että muistivat noin, täällä oli hienoa aikaa”, oikeita sanojaan harvinaisesti hetken miettimään joutunut Salmela kuvaili.

”Tiedän henkilöt jotka vetävät tuota mediatiimiä. Täällä ollaan edelläkävijöitä Suomessa. Olen kiitollinen tuosta.”

2 tykkäystä

ILVEKSESTÄ tuttu jääkiekkoilija Balázs Sebők vaihtaa seuraa ja palaa ensi kaudella takaisin kotimaahansa Unkariin kiekkoilemaan.
29-vuotias hyökkääjä vaihtaa Saksan liigan Iserlohn Roostersin ICEHL:ään ja pukee ensi kaudella unkarilaisen Fehérvár AV19:n pelipaidan. Sebők teki päättyyneellä kaudella Saksassa 49 runkosarjapeliin 22 pistettä.

Ei ole salaisuus, että olen suunnitellut pelaavani jääkiekkoa Székesfehérvárissa (Fehérvárin kotikaupunki). Se oli vain ajan kysymys. Ajatus alkoi kaksi–kolme vuotta sitten, koska halusin todella palata kotiin ja olen ollut vakuuttunut Fehérvár AV19:n kehityksestä viime vuosina, Sebők taustoitti seuran kotisivuilla siirtoaan.