Faniryhmät ja kannustaminen kotiotteluissa

Fanilaulut ja kannatuslaulut ovat kuin joululauluja; ei niitä kukaan omista ja niistä saa vääntää kukin mitä haluaa ja millä kiellä haluaa.

12 tykkäystä

Nyt jäi vaivaamaan, että onko tää meillä se “Sininen, oranssi, Tampereen Tappara…” vai mistä on kyse? Ei sillä että asialla olisi mitään merkitystä mutta jäi vaan kaivelemaan.

1 tykkäys

Veikkaisin sitä “ollaan Mansesta”

Voi olla, odotellaan Kissapedon vahvistusta. Ja näin btw. tuo “Ollaan Mansesta” on mun yks suurimmista suosikeista! :smile: Varsinkin pelien alussa se toimii loistavana äänijänteiden avaajana!

3 tykkäystä

Eikös siihen Suomen ykköset kohalle voisi muuttaa Suomen Mestarit näin kunniaks vaikka, Mestaruus kausi alkaa olla ohi, mutta ehkä uusi alkaa.

1 tykkäys

Hei @henkilokunta pitäisi keksiä joku järkevä ratkaisu tähän ogelmaan. Keskustelu jakautuu nyt tähän sekä SO11-ketjuun. Toinen pois?

1 tykkäys

Otteluiden lopuissa, ratkaisuhetkillä olisi hienoa saada koko halli huutamaan Tap-pa-ra! Tuo “Tappara taistele loppuun asti” on ihan jees, mutta ei siinä muu halli lähde huutamaan. Erityisesti on pariin otteeseen kalskahtanut, kun on ottelun lopussa ollut aikalisä (jolloin mainoksia, musiikkia ei tule vaan on hiljaista), jolloin on täydellinen tilaisuus saada koko halli mukaan, niin ollaankin vedetty vain tuota “taistelee loppuun asti”. Ilves G7 ja tuohon kohtaan olisi meinaat tullut melkoinen huutomyrsky, jos olisi huudatettu pelkkää Tapparaa tai “Kuka voittaa?”.

2 tykkäystä

Varovasti nyt noiden huutojen kanssa. Osasto on varmaan keksiny ton Tap-pa-ra huudon ja on ihan junttia huutaa sillain.

3 tykkäystä

Haluaisin nähdä porukan mielipiteitä läpsyttimistä, mutta en oikein keksi mitä kaikkia vaihtoehtoja äänestykseen tulisi laittaa. Puolesta/vastaan lisäksi varmaan jotain vaihtoehtoja esimerkiksi sponssituloihin liittyen. Tehkää joku fiksumpi jos kiinnostelee😄

Jos ne läpsyttimet on pakko olla niin voisivat jatkossa edes sen verran katsoa, ettei ne esim. pleijareissa pelattaessa Ilvestä vastaan olisi vihreät ne läpsyttimet. Joo, sponssi ne varmaan aika pitkälle suunnittelee mutta silti! Vähän pelisilmää.

4 tykkäystä
1 tykkäys

Jos teet läpsyttimistä jonkuin äänestyksen niin pitää olla vaihtoehdot:

-Värin pitää irrota käsiin vanhaan malliin tahrien kädet

-Käsien pitää pysyä puhtaina ja värin läpsyttimissä kiinni

2 tykkäystä

Mun mielestä läpsyttimet on ihan ok. Tällä hetkellä kun se taitaa olla ainoa homma millä porukan saa taputtaan sen nakkimukin syönnin ohella. :smiley:

Mutta mitä tulee itse kannustamiseen, niin mun mielestä C3 ja SiniOranssit pitäis saada lähemmäs toisiaan. Ihan konkreettisessa merkityksessä ja myös henkisesti.

Mitäänhän kitkaa nyt näiden kahden välillä ei ole, mutta ymmärsin aikaisemmista viesteistä, että joitain näkemyseroja saattaa olla. Ehdottaisin avointa kokousta tämän asian tiimoilta johon halukkaat voivat osallistua sparramaan tulevaisuuden näkymiä.

Missä ollaan nyt?
Missä halutaan olla tulevaisuudessa?
Miten fanit voi osaltaan vaikuttaa ottelutapahtumaan?
Miten meidät sijoitetaan 2021 uuteen halliin?

2 tykkäystä

Taitaa riippua aika paljon fysiologisista ominaisuuksistakin se, paljonko saa n. 60 minuutin “läpsyttämisellä” väriä irtoamaan. Toki se voitaisiin ottaa funktioksi läpsyttimeen, että irrottaa sopivasti sitä väriä ja ollaan kaikki kuin oransseja smurffeja kun tullaan pelistä pois. Works as intended?

1 tykkäys

Mä en jaksa ymmärtää, miten jollain ihmisillä menee noi läpsyttimet niin pahasti tunteisiin. Itse en läpsytintä käytä mutta ei aiheuta mulle kauheeta mielipahaa siirtää sitä omalla penkillä olevaa läpsytintä sinne penkin alle ja taputtaa käsillään, vaikka joku vieressä läpsyttelisikin.

12 tykkäystä

Ihmiset on kovin erilaisia. Toiset ovat visuaalisempia eli pystyvät elämään pelin pelistä käsin ja keskittymään peliin, vaikka ympärillä on hälyä. Toiset taas haluaisivat syventyä peliin, mutta eivät pysty, kun ympärillä on hirveä häly. Ymmärrän kumpaakin näkökantaa. Itse yleensä olen niin syvällä pelissä, että en huomaa mitä ympärillä tapahtuu ollenkaan.

Vähän sama ilmiö on se, kun toiset eivät pysty lukemaan julkisissa paikoissa, kun koko ajan tulee häiriöitä ja toiset pystyvät kadottamaan ympäristön kokonaan. Se on henkilökohtaista se.

Yleensä läpsytinvastaisuus johtuu joko niiden aiheuttamasta oudosta vihtomosen äänestä, tai siitä että ne peittävät alleen ääneen kannattamisen.

Olen miettinyt että onko todella läpsyttimet ainoa tapa saada porukka mukaan? Kyllähän sitä taputtamaankin suuri osa lähtee peleissä, joissa ei ole läpsyttimiä.

Itse olen läpsyttimiä vastaan. Passivoittaa kannattajia liikaa, eivätkä lähde huutoihin mukaan, vaan vihtovat menemään. Toki saavat mukaan kannattajia jotka muuten istuisivat hiljaa paikallaan. Kaksipiippuinen juttu.

Entä jos niitä jaettaisiin vain osalle katsojista? Vain joihinkin osiin, tai vaikka ainoastaan lapsille. No ei kai siinäkään olisi järkeä.

Puolestani voivat kuitenkin olla olemassa, mutta tarvitseeko olla ihan joka pelissä? Ja pleijareissa voisi korvata esimerkiksi tuolla NHL:stä tutulla pyyhkeellä.

Kaikki pois. Lähden aamupalalle.

2 tykkäystä

Finaaleissa voisi jakaa katsojille sponsoroidun oranssin pyyhkeen jota sitten heiluttaa. Lopputuloksena komea oranssi meri ja sponsoritulot.

3 tykkäystä

Sponsoreille tuo pyyhe olisi varmasti haluttu mainospaikka - uskoisin, että keräisi jonkinverran huomiota myös mediassa, kun NHL -playoffsit päällä ja nykyinen läpsytinkeskustelu käy kuumana. Moni media tarttuisi tähän kokeiluun, ja toisi sponsorille positiivista näkyvyyttä.

4 tykkäystä

Tästä @TTman aloittamasta pyyhkeestä on ollut paljon puhetta. Kannattaisi varmaan kokeilla.

4 tykkäystä
UpCloud
Yhteistyössä UpCloud.com - maailman nopeimmat pilvipalvelimet!