Fantasiarosterikisa - Liiga 2022-23 - Seurantaketju

Saatana!

Oma sijoitus alkaa valua hiljakseen kohti niitä vanhoja tuttuja sijoituksia. Jostain kumman syystä sijoitus alkaa heti kärsiä kun Tappara perseilee omissa peleissään :slight_smile:

1 tykkäys

Mä oon sijalla 66. Ei paha?

3 tykkäystä

Eipä ole Heljanko ja Tuohimaa täälläkään. Milloinkohan sitä raaskisi oman seuran maalivahdin valita? Viime vuonna emmin Karejevin kanssa ja tänä vuonna Lehtisen.

2 tykkäystä

Tähän mulla oli tosi kova luotto. Vähän nyt heikolta näyttää. Eikä Laurikainenkaan ole hyvä ollut.

2 tykkäystä

Tuli sentään käytyä kakkossijalla, Saipan Fitzgerald lopettaa uransa ja Sportin Löökekin loukkaantuneiden kirjoissa, niin ei hyvälle näytä. Olis pitänyt ottaa se Mäntykivi, piru vie.

Itellä on Santeri Airola ja herran -8 pörssipistettä… valinnat loistaa

1 tykkäys

Sama juttu, taso romahti ehkä pienen loukkaantumisen tai itseluottamuksen takia siitä, mitä oli harjoituspeleissä. Olisi pitänyt tehdä se toinen vaihtoehto, eli ottaa kalliimpi pakki ja hyökkääjäksi Jani Nyman.

1 tykkäys

Ässien Rubin on tässä vaihessa osoittautunut hyväksi löydöksi maalinsuulle :+1:

3 tykkäystä

Sijalta 38 pomppu 28 sijalle tänään
Joona Ikonen ollut hyökkäyksen kirkkaimpia nimiä tähän asti

Ei toimi. Tapparan 1 ketju kyntää = mun pisteet kyntää. On syksy ihanaa aikaa

Onhan se, niin ettei tässä kannattaisi omasta joukkueesta kauhiasti pelaajia valita. Onhan nuo toki itselle pisteitä tuonut, mutta pitkälti “muukalaisten” varassa mennään :rofl:

Luotan, että se maksaa itsensä takaisin keväällä

Tuohimaa on busti. Korpikoski ja Jokipakka telakalla. Näin muutaman kierroksen perusteella huolena.

41 sijalla ollaan iskuasetelmissa. Kevättä kohden alkaa pojat vertyä iskuun ja sitten alkaa nousu.

Ohhoh, viidessä pelipäivässä tullut nousua sijalta 55 sijalle 9. Pikaisesti laskettuna pakit keränneet yli puolet pisteistä, ja molarit myös ihan mukavasti. Hyökkääjät vähän heikommin, parhaana tällä hetkellä Kalpan Juuso Mäenpää :crazy_face:

1 tykkäys

Blomqvistilla on aivotärähdys. Siinä meni meikän toinen molari, eikä Heljangon statsit maarittele. Vaikeeta on

Sama :joy:
Siihen kylkeen Fitzgerald joka lopetti uransa.
Graber joka ei saa Ässissä mitään aikaan :sweat_smile:
Vois sitä kai paremminkin mennä :thinking:

1 tykkäys

Säästin ja kaivoin itselleni kuopan. En ollut tietoinen, että Viitasalolla on iso loukkaantuminen, enkä jaksanut tehdä mitään selvitystyötäkään etukäteen. Loukkaantui jossain leijonien kissanristiäisissä jo keväällä. Paluu kaukaloon sitten joskus.

1 tykkäys

Mahdun jo 60 sakkiin. :slight_smile: Maalivahdit eivät loukkaantuneina pääse vetämään miinuspisteitä. Täältä noustaan.

2 tykkäystä

Itellä on Ilveksen ylpeys Santeri Airola. Se 4 minuuttia ja -4 ei tehny hyvää…

2 tykkäystä