Kilpailun etenemisen seuranta tänne.
Pistetaulukot
Pistetaulukot päivittyvät pelipäivinä klo 22.15.
Kilpailun etenemisen seuranta tänne.
Pistetaulukot
Pistetaulukot päivittyvät pelipäivinä klo 22.15.
Joo. Otti vastaan puhtaan olkapää olkapäätä vastaan taklauksen, mutta kaatui jäähän siten, että käsi vääntyi. Luisteli kättään pidellen vaihtoon, eikä enää pelannut. Vamman vakavuudesta vaikea sanoa mitään.
Monet kerrat meinasin Gregoiren napata, mutta jäi lopulta ottamatta.
Muutoin ei ihan vahvasti Lehtisen osalta lähtenyt käyntiin, mutta toisaalta Jatkoajassa kirjoiteltiin, että 3,5 vuotta olisi ollut viime kerrasta kun meni 5 maalia selän taakse.
Ehkä eniten jäi peliä katsellessa miettimään, että miksi en lopulta ottanut Scott Pooleyn tilalle Kontiolaa. Mutta tämä nyt on näitä jossitteluita. Samalla olisi pitänyt varmaan Lehtinen vaihtaa Hoviseen, että olisi rahat riittänyt.
Tälle kaudelle ajattelin draftissa, että en viime kauden tapaan valitse ekalla kierroksella mitään 10 ottelun spacekkia. Tuli sitten valittua puolen ottelun Gregoire Ja fantasiarosteriin kärkipakiksi myös. No toivotaan että ei tule pitkä sairasloma, ja ehditään loppukirimään.
Jatkoajassa joku nimimerkki kirjoitti, että olisi aitioon Gregoire siirtynyt kantositeen kanssa ottelun loppua seuraamaan. Tuskin käsi ainakaan ihan säpäleiksi meni, jos näin.
Hah. Lähes-uniikki-Schmaltz kaivettu suolaliuoksesta IFK:n ykköspariin. Voitto on varma.
@Treppu ollaan muuten “viimeisinä”
Mä en
Tästä alkaa kaikkien aikojen dominointi, kaikkien aikojen fantasiarosterikisan ristiretki, jossa ei vastustajia (eli teitä hyvät palstatoverit) armahdeta.
Totta puhuen yllätyin että tuli noi paljon pisteitä tältä kierrokselta, en odottanut tätä lainkaan. (92 pistettä, vaikkei kaikki ollut vielä edes kehissä).
Olen viimeisenä. Täältä on suunta vain ylös päin. Puolet jengistäni ei ole vielä pelannut yhtään ottelua.
Ei ole minullakaan, ja silti ollaan 15 joukossa. Kärkihyökkääjältä hyviä onnistumisia tänään. Vaviskaa.
Mitä jos suuntaatkin toiseen suuntaan. Tulisiko kärki vastaan, jos kiertäisi pimeältä puolelta?
Ittekseni mietin, jos tämä fantasiakisa käytäisiin Mestiksen puolella, Elmeri Kaksonen olisi halutuin ukko. Jos Elmeri Kaksonen pelaisi Liigassa, olisi myöskin halutuin ukko. Eli ollaan vähän niinku kaarnan ja kiven välissä tässä. Tövan tät katavei.
Onhan tää nyt ihan himmeetä. Vaikka kärkipaikkani olikin odotettu, olen silti yllättynyt. Onneksi tässä on kunnon tauko pelien välissä, niin ehtii olla pitkän aikaa johdossa. Ohitseni en teitä enää päästä. Syökää mun pölyä!
Ensimmäisellä kierroksella olin 19, seuraavalla 18 ja viimeisellä 17.
16 kierroksen päästä otan kärkipaikan itselleni.
Nyt olisi pikkuhiljaa aika Pooleyn heräillä. Odotan kauden ensimmäistä maalia toiseen erään.
EDIT: Ei tullut maalia toiseen erään. Kyllä vahvasti alkaa jäädä kohta Pooley käteen kaverin kohdalla…
@Treppu Onko scouttauksessa epäonnistuttu?
Kausi on alussa. Diesel lämpenee kyllä.
Pelaajat ovat epäonnistuneet, ei joukkueenrakentajat.
Tyydyn toistaiseksi tähän vastaukseen. Ellei huomenna ole kärkiäijillä 5+7 tehot jokaisessa joutuu jonkun pää vadille. Ps : Mää tiiän misä sää asut