Täällä voi seurata kilpailun etenemistä. Pääsääntöisesti päivittyvä sarjatilanne osoitteessa
https://kiekko.pro/liigaporssi
Mode-lisäys:
Ilmoittatumiset ja joukkueet täältä: Fantasiarosterikisa - Liiga 2020-21
Täällä voi seurata kilpailun etenemistä. Pääsääntöisesti päivittyvä sarjatilanne osoitteessa
https://kiekko.pro/liigaporssi
Mode-lisäys:
Ilmoittatumiset ja joukkueet täältä: Fantasiarosterikisa - Liiga 2020-21
Itsehän olen aika fiiliksissä uniikki-Merelästä, joka vetelee alta 300 000 hinnalla samassa ketjussa Hannes Björnisen ja Ryan Laschin kanssa.
Ja sieltä, meikä ykköseksi. Pistäkää nimi mieleen, nimittäin ei löydy enää tulevaisuudessa noilta suunnilta.
Voimmeko jakaa myös mikrokrouvin pronssin, jo nyt?
No, täähän oli mulla tiedossa. Mun joukkue testattiin salaisessa laboratoriossa simulaatiolla, ja palkkasin myös the mad scientist @Treppu n tarkistamaan joukkueen budjetin oikeelliseksi.
Mä oon kyllä silti pettynyt suhun @Kilo. Odotin sitä viime kautista identiteettiä, mutta nyt mennään Tampa Bay - identiteetillä…
Mä jo tuulettelin kun Moilanen maalasi… Olikin Kaksonen omassa kokoonpanossa
Viiden joukossa Suunta ei ole kuin alaspäin
Sijalla 17. Ei se nyt niin paha
Aina itkiessäni uneen mietin, miten vaihdoin pois joukkueesta Smejkalin ja Koivistoisen ja nyt siellä tilallaan hiihtelee mm. laitamainos-Meskanen.
Pisteseuranta kärsii tällä hetkellä bugista, minkä on aiheuttanut Vaasan Sportin varamaalivahdin varamaalivahti Arttu Ruotsalainen. Hän aiheuttaa nimensä takia duplikaatin mistä kärsii ainakin minä ja @Desperado. Ipan Ruotsalaisen pisteiden sijasta järjestelmä tarjoaa meille Sportin Ruotsalaisen pisteitä, joita on pyöreät nolla
Korjaus on työn alla.
Sama bugi näköjään myös draftin puolella.
Näin on, ja lisäksi myös manuaalisessa pistelaskurissa. Koitan saada kuntoon viimeistään alkuviikosta.
Jared McIsaac sivussa 5-6 kuukautta. Ei nyt täysi huti hankintana. Ennakkoluulotonta, taitavaa kiekollista peliä se kaikki 34 sekuntia tämän kauden liigassa. Puolustuspeli oli kunnossa, ei tullut yhtään maalia omiin hänen ollessa kentällä. Ylivoima-aikaa olisi voinut saada valmennukselta enemmän. Olematon harmitus, ottaisin uudestaan. 7 ja puoli.
Pistelaskuri on nyt korjattu Arttu Ruotsalaisen osalta (ping @Desperado) . Korjatut pisteet päivittyvät sijoitustaulukoihin tänään kierroksen jälkeen, mutta yksittäisten joukkueiden sivuilla korjatut pisteet ovat heti nähtävissä.
Draftin puolella sama homma (ping @Tartsa) .
Korjauksesta puuttuu ainoastaan tulosluetteloon lisäys ts. Arttu Ruotsalaisen pisteet eivät näy siinä vieläkään. Eli oman joukkueen erittelyissä näkyy, muttei tulosluettelossa.
Huoli pois.
Mulla on omassa porukass Blake Parlett jonka saapumista odotellaan kovasti.
Draftissa menin varaamaan Patrik Karlkvistin jonka soppari purettiin.
Lisäksi varasin Jesse Saarisen joka on pitkällä saikulla.
Joten ihan hyvinhän sulla menee.
Mitä te nyt täällä voivottelette. Meikäläiseltä uupuu sentään Otto Rauhala kokoonpanosta
Ei hätää. Tätä kautta ei pelata edes runkosarjan päätökseen. Tällä ajatuksella itse lähestyin näitä juttuja. Eli väliäkö hällä.
Tuleekohan kehiin vielä pisteet menneistä rästipeleistä?
(Kärpät - HPK ja Kärpät - SaiPa)
Ei ainakaan ennen ole tullut pisteitä Liigapörssin ollessa tauolla.
Haa, tänään meikäläisen joukkue vihdoin otti oman paikkansa kärkikymmenikössä.
Tämä on kyllä nyt protestin paikka! Mä häpeän. Systeemi on näemmä mua vastaan. Grande katastrofen.
Protesti
Vaadin, että nuo pisteet lasketaan välittömästi. Enkä lepää ennen tätä korjaavaa toimenpidettä.