Mää otin yhden, mutta eihän se saatana pääse edes listoille, kun on miinuksilla. Joukkuetta kun ei voi vaihtaa, mutta mites valmentaja? löytyiskö palstalta masokistia joka haluaisi “ostaa” joukkueen joka aiheuttaa päänsärkyä, itkua ja hammasten kiristystä? hinnasta ei jää kiinni, oon säästänyt pahan päivän varalle.
Hyvät kyttäysasemat ja kenenkäs muun kuin @Desperado 'n perässä tässäkin kisassa.
Nyt kun ketsuppipullo on saatu auki niin kohta alkaa mun nousu.
Nyt vaan Junnulle, Otolle ja Krisselle onnistumisia niin tää on mun kausi.
Minulla on vääriä pelaajia joukkueessa. Olet @ozzi tainnut kerätä joukkueita ylös sitä mukaan kun niitä on sinne jätetty? Mutta joukkueitahan on muuteltu jälkikäteenkin kuten minä, joten pelaajat ei nyt täsmää.
Näytti olevan vielä Raumalaisella pelaajia väärin.
Kuinkas @ozzi olet tämän pisteiden keruu ohjelman kasannut? Voisitko avata tätä jossain ketjussa jos haluat? Itseäni ruvennut hieman kiinnostamaan verkko-ohjelmointi opintojeni myötä.
Backend (Java, Spring Boot) hakee ajastetusti pisteet Liigapörssin apeista, jotka kaivoin heidän sivuilta. Pitäs kirjottaa uusiks Nodejs:llä kun jaksaa.
Pelaajat, pelaajien pisteet, palstan nimimerkit ja näiden väliset omistussuhteet on tallennettu kantaan (MariaDB) omiin tauluihinsa.
Frontti (JS, React) vaan pyytää tulokset bäkkäriltä joka hakee lennossa tiedot kannasta. Jos pelaajien omistussuhteita muuttaa, ne on välittömästi voimassa.
Kaikki palikat on laitettu Docker-kontteihin joten uuden version vienti liveksi onnistuu yhdellä skriptillä
Paljon ois kehityskohteita ja ideoita mutta aika on kortilla.
Kyl siellä on Engrenikin. Tuo graafi näemmä ainakin puhelimella piilottaa osan nimistä. Piirakassa on kuitenkin kaikille lohko, painamalla tulee nimi esiin jos ei muuten näy.
Miten tässä kisassa pitää toimia, kun yksi hyökkääjäni (Jesperi Kotkaniemi) taitaakin pelatakin NHL:ssä eikä Liigassa ja taitaa olla paras vaihtaa tilalle joka kerää Liigassa pisteitäkin?
Pelaajan arvo ennen Liigan alkua oli 370 000 €.
1.) Valitsenko tilalle pelaajan, jonka arvo ennen Liigan alkua oli 370 000 € tai vähemmän ?
2.) Vai valitsenko nykyarvoltaan 370 000 € olevan pelaajan korvaajaksi?
3.) Vai katsotaanko mikä vaihdettavan pelaajan arvo on nyt (361 000 €) ja haetaan nykyarvolta enintään sen hintainen pelaaja?
4.) Vai lasketaanko joukkueen nykyarvo ja katsotaan että summa on alle 4000 000 €?
Olisit ottanut sellasen pelaajan jolla ei olisi ollut tuota vaaraa. Riskin otit ja tällä kertaa se taisi realisoitua. Tässä kisassahan ei vaihtoja ole.