Fantasiarosterikisa 2018-19 tilanneseuranta

Pistetään seuranta pystyyn ensimmäisen pisteenlaskun myötä. Tulokset löytyy jatkossa alla olevasta linkistä (huom hieman muuttui viime vuodesta).

http://vps591401.ovh.net/gui/index.html#/fantasy

Käyttäjä            Pisteet
Raumalainen         390
Paarma              386
Ekunkikat           375
boca                372
Imuri               355
TimoSusiFanClub     352
Tartsa              334
Jomppe              334
Dillinger           333
Hench               331
AWennström          331
Dominik49           325
S.T                 319
Mustis              316
Rantt3              312
seiskapakki         311
kontio              305
Vihola              302
nice                301
Button              296
Kirveskaari         294
rizka               293
tratre              291
Devilady            290
oranssi5            290
le_Magnifique       283
Virvelia_kainaloon  278
Kujamäki            278
Pappara             277
Desperado           274
BlueOval            266
tatesulo            264
Capitano            257
Tapparaforever      257
Treppu              245
Nevofoget03         238
krobbe              238
jph                 235
raarnio             234
Nuti                191
JustABoy            184
Globe               175
Kilo                144
terppp              143
10 tykkäystä

Voidaanko pistää kisa poikki täs kohtaa ku kauaa tuolla kärjes vrm olla? :thinking:

Sun olis pitänyt ottaa enemmän raumalaisia joukkueeseen.

2 tykkäystä

Mää otin yhden, mutta eihän se saatana pääse edes listoille, kun on miinuksilla. Joukkuetta kun ei voi vaihtaa, mutta mites valmentaja? löytyiskö palstalta masokistia joka haluaisi “ostaa” joukkueen joka aiheuttaa päänsärkyä, itkua ja hammasten kiristystä? hinnasta ei jää kiinni, oon säästänyt pahan päivän varalle.

Hyvät kyttäysasemat ja kenenkäs muun kuin @Desperado 'n perässä tässäkin kisassa.
Nyt kun ketsuppipullo on saatu auki niin kohta alkaa mun nousu.
Nyt vaan Junnulle, Otolle ja Krisselle onnistumisia niin tää on mun kausi.:star_struck:

1 tykkäys

Minulla on vääriä pelaajia joukkueessa. Olet @ozzi tainnut kerätä joukkueita ylös sitä mukaan kun niitä on sinne jätetty? Mutta joukkueitahan on muuteltu jälkikäteenkin kuten minä, joten pelaajat ei nyt täsmää.

Ei sul oo väärii pelaajii. Sulta puuttuu kaikki hyökkääjät joukkueestas joka tuolla ilmoitettu.

Näinhän siinä on tosiaan käynyt. Korjasin tilanteen.

Jos tulee muita vastaavia keissejä vastaan niin pistäkäähän viestiä.

Oli vääriä pelaajia.

Edit. Ilmeisesti katoit justiinsa silloin kun ozzi muutti minulle niitä pelaajia.

Edit. Oletko muuten tarkistanut oman joukkueesi @Raumalainen, meinaa sullakin on vääriä pelaajia. @ozzi !

No eihän se mulla nyt ihan putkeen mennyt. Korjasin Raumalaisenkin joukkueen.

Ei niil pelaajil nii välii oo jos vääril pelaajil ykkösen ollaa :eyes: :wink:

1 tykkäys

Näytti olevan vielä Raumalaisella pelaajia väärin.

Kuinkas @ozzi olet tämän pisteiden keruu ohjelman kasannut? Voisitko avata tätä jossain ketjussa jos haluat? Itseäni ruvennut hieman kiinnostamaan verkko-ohjelmointi opintojeni myötä.

No lyhykäisyydessään näin:

  • Backend (Java, Spring Boot) hakee ajastetusti pisteet Liigapörssin apeista, jotka kaivoin heidän sivuilta. Pitäs kirjottaa uusiks Nodejs:llä kun jaksaa.
  • Pelaajat, pelaajien pisteet, palstan nimimerkit ja näiden väliset omistussuhteet on tallennettu kantaan (MariaDB) omiin tauluihinsa.
  • Frontti (JS, React) vaan pyytää tulokset bäkkäriltä joka hakee lennossa tiedot kannasta. Jos pelaajien omistussuhteita muuttaa, ne on välittömästi voimassa.
  • Kaikki palikat on laitettu Docker-kontteihin joten uuden version vienti liveksi onnistuu yhdellä skriptillä

Paljon ois kehityskohteita ja ideoita mutta aika on kortilla.

4 tykkäystä

Minun silmään näyttää olevan ihan oikein?

Mielestäni rosterissa Malinen ja Tuohimaa ovat korvanneet Heljangon ja Tomasekin.

http://vps591401.ovh.net/gui/index.html#/user/FANTASY/Raumalainen/Runkosarjapörssi

No jo on, kännissäkö minä oon? Tarkistin nuo enkä huomannut mitään… Nyt on korjattu.

1 tykkäys

Ei oo korjattu. Puuttuu yhä Engren ja Vainio. Aika monelta muultakin äkkiä katsomalla puuttuu pelaajia.

E. Nyt näkyy puuttuvan vaan Engren. Bugeja vai mitä?

Kyl siellä on Engrenikin. Tuo graafi näemmä ainakin puhelimella piilottaa osan nimistä. Piirakassa on kuitenkin kaikille lohko, painamalla tulee nimi esiin jos ei muuten näy.

2 tykkäystä

Miten tässä kisassa pitää toimia, kun yksi hyökkääjäni (Jesperi Kotkaniemi) taitaakin pelatakin NHL:ssä eikä Liigassa ja taitaa olla paras vaihtaa tilalle joka kerää Liigassa pisteitäkin?

Pelaajan arvo ennen Liigan alkua oli 370 000 €.
1.) Valitsenko tilalle pelaajan, jonka arvo ennen Liigan alkua oli 370 000 € tai vähemmän ?
2.) Vai valitsenko nykyarvoltaan 370 000 € olevan pelaajan korvaajaksi?
3.) Vai katsotaanko mikä vaihdettavan pelaajan arvo on nyt (361 000 €) ja haetaan nykyarvolta enintään sen hintainen pelaaja?
4.) Vai lasketaanko joukkueen nykyarvo ja katsotaan että summa on alle 4000 000 €?

Olisit ottanut sellasen pelaajan jolla ei olisi ollut tuota vaaraa. Riskin otit ja tällä kertaa se taisi realisoitua. Tässä kisassahan ei vaihtoja ole.

2 tykkäystä