Fantasiarosterikisa - Liiga 2021-22 - Seurantaketju

Kärjen tuntumassa. Mutta hieman huolettaa, sillä ilmeisesti Paukulla on joku pahemman luokan loukkaantuminen eikä ole hetkeen avaamassa kauttaan. Saattoi olla harhavärväys.

Oma sijoitus on jokseenkin pohjalla, mutta ei huoleta: joukkue koostuu pääosin Tapparan pelaajista eli nousua on luvassa mitä pidemmälle kausi etenee.

1 tykkäys

Kerran elämässä tilanne, olen kärjessä. En tosin enään huomisen jälkeen, mutta kävin siellä kuitenkin

4 tykkäystä

Minä roikun kuin ihmeen kaupalla sijalla 2. Eiköhän tästä vielä rytinällä tulla alas :grin:

Perinne on ollut, että yksi pelaaja vaihtaa sarjaa jo ennen joulutaukoa.

1 tykkäys

Jukurit teki saman. Ja otti heti takkiin. Mutta miksei tässä vois käydä toisin. :wink:

1 tykkäys

Tulosseurantaan on lisätty salainen rosterivertailu meidän ykkösketjun ja ex-Tappara-pelaajien kesken:
https://kiekko.pro/liigaporssi/tappara-vs-ex-tappara

Aapeli Räsänen on sen verran paljon Tappara että sivuutin äkkiseltään esim. Vauhkosen, mutta nämä vertailurosterit ovat päivitettävissä miten nyt halutaankaan.

P.s. Pistetaulukot ovat tämän illan osalta päivittyneet tulosseurantaan hieman etuajassa.

2 tykkäystä

Sinänsä Vauhkonen olisi sopivampi että hänet “poistettiin”. Aapeli ei vain palannut koskaan kotiin Amerikan turneeltaan.

Vauhkonen nostettu ykkösketjuun.

1 tykkäys

@Treppu Mikäs äijän jengillä mennyt vihkoon? Oot näköjään viiminen :thinking::smirk::rofl:

3 tykkäystä

Mä en oo mikään peruspena, joka jahtaa voittoa, mä jahtaan jumbosijaa! #IkuinenJumbo

3 tykkäystä

Tällä hetkellä oot tuplajohdossa :wink:

2 tykkäystä

Nyt kyllä veret seisahtui kun huomasin Ilvekselle uponneen neljä maalia. Mutta onneksi maalilla ei ollutkaan Langhamer vaan Zherenko! Oli kyllä aikamoinen helpotus. Kovasti on meillä laskettu Langhamerin varaan. Joukkueen tukipilari. :wink:

Saakelin Johnston ja Paukku kun eivät pelaa, ihan turhaa tasoitusta. Eiköhän ne kahteen pekkaan olisi sen 18 pistettä koonneet, mikä erottaa ykkössijasta.

Onneksi draft-joukkueessa kaikki pelaa ja jälki on sen mukaista. Vaikka Koskiranta näyttää floppaavan.

Ps. No Johnston ei @Capitano a vastaan auttaisi. Capitano muuten harvemmin näissä löytynyt ykköspaikalta :sweat_smile:

1 tykkäys

@Virvelia_kainaloon @spartak Sellainen tyhmä kysymys tässä vaiheessa sesonkia, että olihan tässä kyse runkosarjaskabasta?

3 tykkäystä

Joo kyllä tässä käsittääkseni runkosarjaan loppuu. Draftissa viime kaudella edettiin playoffseihin ja aina finaaleihin asti.

2 tykkäystä

En ole vielä lähelläkään kärkisijoja fantasiarosterikisassa enkä draftissa mutta kausi on alussa. Kevättä kohti parannetaan ja ollaan hyvissä asemissa kärjen tuntumassa kuten Tappara!

4 tykkäystä

Muuten menee ihan ok, mutta alkaa tuntua, että JYP:n Gardiner oli hieman hutihankinta joukkueeseen. Toki muutamalla muullakin vielä varaa parantaa.

Taitaa olla tuo kiekkopro sivusto kyykähtänyt, kun näyttää edelleen 15.10 tilanteen. Muilla sama?
la 16.10 pelattiin kuitenkin.
@Spartak

1 tykkäys

Ei oo väliä. @Treppu on kuitenkin viimeisenä :sunglasses:

5 tykkäystä

Siellä oli jostain syystä jäänyt sijoituspäivitykset ajamatta. Nyt kunnossa.

1 tykkäys