Fantasiarosterikisa - Liiga 2024-25 - Seurantaketju

Kiitos kehuista! :pray: Aika nappiin osui tosiaan valinnat, mutta tuuria tässäkin tarvitaan. Eikä peliä nyt vielä loppuun ole pelattu, mutta aika tukeva etumatka on saavutettu. Toivon kuitenkin että kaikkien muidenkin jengien pelaajat pysyisivät terveinä jotta saataisiin rehti loppukauden kisa.

4 tykkäystä

No eipä juuri heräilly Mäenpää :man_shrugging:t3:
Jonsson JYPistä loppukauden sivussa🙄
Koivisto Kärpistä lähdössä :roll_eyes:
Kattellaan ens kaudella uudestaan :sweat_smile:

1 tykkäys

Oho, tässähän on tullut marraskuusta lähtien valtava nousu. Heitin jo joskus syys-lokakuun taitteessa kirveen kaivoon.

2 tykkäystä

Rosteri kapenee taas miehellä
Kespoo purkanu Joni Ikosen sopimuksen :sweat_smile:

2 tykkäystä

Mä odottelen Puhakan paluuta ja toivon ettei Sportin ainoa pistenikkari lähde ulkomaille. :laughing:

2 tykkäystä

Lethemon tippui pois rosterista, mutta nyt on yli 1000 pisteen etumatka kerättynä. Ehkä se jo riittää? :thinking:

8 tykkäystä

Viimeinen viikko runkosarjasta on meneillään ja @fstyler voi jo kruunata tämän kisan voittajaksi. Sen verran murskaavasti on kausi mennyt, että 1200 pisteen kaula on jo aika ryöpytystä.

Allekirjoittanut koittaa pitää vielä tiukasti kiinni podium paikasta, mutta vielä on pelejä jäljellä.

4 tykkäystä

Kiitos palstatovereille kilpailusta! Saiko tästä kisasta jonkun palkinnon? :grin:

7 tykkäystä

Viimeisellä kierroksella putosin 3. sijalle kakkosesta. En ois uskonut top 10 pääsystä näin ekakertalaisena. :grin:

Ja kiitokset myös kaikille mukanaolleille.

3 tykkäystä

Onnittelut! Nimesi viereen kuuluu käsittääkseni nyt titteli Fantasiarosterikisan voittaja.

Onnea muillekin menestyneille! Minulla ei mennyt varsinkaan tämän vuoden puolella hyvin, mutta vältin karsintapeikon. :slight_smile: Näköjään olin täsmälleen porukan keskimmäinen. Sijalla 36/71.

6 tykkäystä

Ekan kerran mukana ja sijalla 14. Ei voi olla kuin vain tyytyväinen. En tiedä olisinko kympin sakkiin ylttänyt jos Max Ellis olisi pelannut ehjän kauden.

Ja kiitokset kaikille mukana olleille!

7 tykkäystä

Ihan käsittämättömän ylivoimaisesti fstyler vei tämän. Hattu päästä!

7 tykkäystä

Tavoitteena oli päästä kuudenkymmenen parhaan joukkoon ja se onnistui täydellisesti, siinä sivussa tuli napattua useita arvokkaita päänahkoja todellisilta kiekkotietäjiltä.

Edelle päätyneille vilpittömät onnittelut ja taakse jääneille myötätuntoinen toivotus, että ensi kaudella sitten parempia valintoja.

Kiitokset kilpailun järjestäjälle, Fantasiarosterikisa tuo merkittävää lisäarvoa palstalle.

7 tykkäystä

Kuinkahan moni Tapparan pelaaja nosti pörssiarvoaan kauden alusta? Oiva Keskinen. Benjamin Rautiainen. Dany Brickley. Olikohan kuinka paljon muita?

Pystyyköhän mistään laskemaan mikä olisi ollut optimaalisin frosteri tällä kaudella eli millä joukkueella olisi saavutettu eniten pisteitä? Lähtöpörssiarvoja kaudelle mahtaako löytyä/saada mistään?

Ja nyt on vielä liigapörssin sivuilta ilmeisesti sivuutettu kaikki joukkueet pelaajineen jotka eivät playoffeihin päässeet eli näiden kokonaispisteitä runkosarjan osalta ei liene saatavilla mistään.

No ehkä tulevalla kaudella täytyy napata nuo lähtöpörssiarvot talteen ja myös heti runkosarjan päättymisen iltana playoffeista pudonneiden kokonaispisteet :slight_smile:

Tatuoinnin. Pakollinen. Omasta pussista, mutta on sen arvoista.

9 tykkäystä

Mistä tuon tittelin pystyy aktivoimaan? :thinking:

Jaa olin yhdeksäs. Aika kiva

1 tykkäys

Olisiko se vain oman profiilin muokkaus. Kohta Nimi. Siellä on kyllä myös Titteli-kohta, mutta sitä ei kaiketi voi itse muokata. Minulle olisi näköjään tarjolla Mestari-titteli tuon Nutin perään.

Aikanaan oman mestaruuden yhteydessä tämä tuntui palkinnon sijaan rangaistukselta. Sittemmin olen kuitenkin tottunut peilikuvaani. Hallillakin olen saanut useammat mukavat rupattelutuokiot silmäkulmaan taotun fantasiarosteri-tatuoinnin myötä.

4 tykkäystä