Fantasiarosterikisa naisten MM-kisat 2019

Muutama nolla sinne tänne, ei sillä niin väliä! :sunglasses: Johan sen Honkalehtokin osoitti.

@Nuti mä en maksa ylihintaa, mä vaan maksan todella kilpailukykyistä palkkaa.

3 tykkäystä

Ylihintaa maksaa pelaajista kuin HIFK Nybondaksen aikoina. :slight_smile:

2 tykkäystä

14 osallistujaa! Hieno juttu :sunglasses: Katotaan miten pelit tänään pyörähtää käyntiin :hockey:

3 tykkäystä

Psst. Mä muuten laskin että 15 osallistujaa. Unohtukohan joku, vai tuliko jotain vahinko-laittomuuksia, jotka johtivat hylkyyn :thinking: :arrow_double_up:

Ehkä @Desperado hylättiin, kun ilmottautui 41 minuutia myöhässä. Ylituomarinnamme @Devilady kertokoot onko saanut leiman kisapassiin.

Haasto tulossa jos näin on. :yum:

1 tykkäys

Sakkoa tosta pitäs tulla! Törkeä myöhästyminen.

1 tykkäys

Huhut kertovat, että valittaville myöhästyjille laitetaan aikaleima polttoraudalla vasempaan kankkuun. Jatkovalituksellekin jää näin tilaa…

Muiden osallistujien kannalta @Desperado ;n poisjäänti helpottaa tilannetta oleellisesti - todennäköisimmän voittajan puuttuminen lisää voittamisen mahdollisuuksia äärettömän paljon.

1 tykkäys

Osallistu vaan ja maksa jokasesta pelaajasta 5000€/peli sakkoa. :grin:

2 tykkäystä

Tottakai halpaa on kun vertaa sun joukkueeseen. :grin:

2 tykkäystä

Laatu maksaa ja laadusta mä maksan. :woman_shrugging:

1 tykkäys

Hupsista! Ihan virhelasku itseltä eli 15 ja tietysti @Desperado myös mukana :slight_smile:

4 tykkäystä

Tuleekos tähän tilanneseurantaa pelikierrosten jälkeen vai katotaanko lopussa kuka voitti. Itse en ainakaan jaksa päivitellä pistetilanteita. @Raumalainen varmaan pitää jotakin taulukkoa joten voisiko sitä päivittää tännekkin? (Vieno pyyntö)

Huomenna päivällä tulee ensimmäinen päivitys.

3 tykkäystä

Hienoa. Tiesin että suhun voi luottaa.

Mullakin on exceli tehtynä että voidaan sit tarkistaa toistemme pisteidenlaskut :grin:

1 tykkäys
@Desperado 118
@BlueOval 103
@le_Magnifique 97
Kahvanaama 92
Devilady 89
Treppu 71
TimoSusiFanClub 69
Dominik49 67
rinne 62
Capitano 57
Tartsa 55
Nuti 51
S.T 51
Superturbo 50
Raumalainen 41
6 tykkäystä

Tilanne kuvana:

image

Meillä on näköjään 1 pisteen ero Le_Magnifiquen kohdalla.

1 tykkäys

Tilanne kahden päivän jälkeen:

Imgur

Nimi pisteet
Desperado 119
Blueoval 103
le_Magnifique 97
Kahvanaama 92
Devilady 89
Raumalainen 77
TimoSusiFanClub 73
Treppu 71
Dominik49 67
Capitano 65
rinne 62
S.T. 62
Tartsa 55
Superturbo 55
Nuti 54
4 tykkäystä

Huh, luulin että valitsin sellaisen pelaajan syömähampaakseni joka ei ole edes kisoissa mukana kun tarkastelin kokoonpanoja ja näin kovat rahat olisi mennyt kankkulan kaivoon, mutta Anna Shokhina vain huilaakin turnauksen kaksi ekaa peliä. Vaikka pelaaja suht tuttu on niin ei näitä tule muuten seurattua kuin vuoden välein, joten en muistanutkaan tätä pelikieltoa. :grin:
Tiedoksi myös @Devilady :lle jos et jo ollut tietoinen, kun sama pelaaja myös joukkueessasi.

1 tykkäys