En ole vielä kaikkia biisejä kuullut, mutta sen mitä olen kuunnellut, niin pidän kyllä. Tämän levyn tyylissä lienee joku teema. Siis joku rockin aikakausi soundin puolesta mitä matkitaan. Jotenkin se kuului noissa kaikissa biiseissä mitä kuuntelin. Siis sama tunnelma.
Ootko nähnyt Elviksenkin livenä?
No en sentään… ![]()
Mutta, uskokaa tai älkää; isälläni on ollut Elviksen nimmari aikoinaan, liittyen Yhdysvaltoihin muuttaneen tätini ja hänen Saksassa upseerina olleen aviomiehensä joka oli yhtä aikaa SEN AINOAN OIKEAN KUNINKAAAN kanssa siellä palvelemassa.
Ei ole tallessa enää, mutta ei nyt siitä enempää, että miksi ei…
Muut kyllä ok. mutta Ultra Bra ja SMC hoilotukset ei kyllä kuulu tuohon joukkoon? ![]()
Ghost, mun eräs kaveri tätä bändiä on mulle suositellut, mutta en ole lähtenyt vielä tallenteiden kautta tutustumaan…
Jo aiemmin Metallican lämppärinä 2012 Helsingin Kalasatamassa tuli katteltu mutta ei silloin kolahtanut
Nyt sitten taas radiosta kuultuna; jumankauta miten hyvä biisi tämä Hunter’s Moonkin taas on!
Nyt Popeda tv2, joku festarikeikka… Kellot lyö. ![]()
Tehosekoitin, Led Zeppelin, Greta Van Fleet ja Rollarit varsinkin loistavia, näiden lisäksi omia suosikkeja mm. Hassisen Kone, The Doors, Screaming Trees, Alice in Chains ja Juice Leskinen yhtyeineen muutamia mainitakseni.
Eka Popedan keikka Itselläni 1983-4 Tekulla…Jumalaare näin ekan kerran rock´n rollin todellisesti livenä. ![]()
Mulla on kierotuneen laaja musiikkimaku. ![]()
Unohdin mainita TikTakin, (Dixie) Chicksin.
Ja jos nyt countrysta puhutaan, josta myös tykkään syyresti niin, Waylon Jennings ja George Jones ja Merle Haggard myös miellyttää kovin.
Countrystä on kyllä vaikea mitään suosikkeja nimetä kun se vaan on niin superia musaa kaiken kaikkiaan!
Mulla eka Popedakokemus joskus -86 Tarvasjoen Tarvashovissa. Oli rokkenrollia!!
Mutta yllätys yllätys, nyt on tullut kuunneltua sellaista manserockbändiä kuin Chapter Two ja albumia Abusement Park. Löytyy suoratoistoista. Lienee vientituotekamaa… suosittelen!!
Countryssä itsellä ehdoton suosikki Marty Robbins. Vanha country oikein hyvää, lähes kaikki nykyinen country melko kuuntelukelvotonta.
Joskus muinoin loin suosikkibändisi ketjun. Mutta meneehän tämä toki täälläkin. Se ketju onkin jo hyvinkin unholaan painunut ![]()
Minä olen kanssa viimeiset 5 vuotta ollut kesät mökillä, pihalla ja maalla?
Johnny Cash ollut rakas pitkään mutta laajentanut makuani moniin eri Country mestareihin joita riittää ja sieltä löytänyt todella paljon iloa ja fiilistä omaan tunnelmaan.
Kiitos vinkistä, täytyypä tutustua!
Sehän just countryn kanssa on että jos ei ole vihkitynyt tarpeeksi kunnolla, niin kuin minä en ole, niin sieltä löytyy tonneittain mielenkiintoista kamaa johon tutustua.
Kuuntelin kyllä ja todella hyvältä kuulostaa ja latu saattaa olla auki todella pitkälle kun vain löytää järkevät managerit ym. managementin ja pitää järjen kädessä ja luotettavat ihmiset lähellä. Onnea ja menestystä Chapter Two bandille. ![]()
Kädet irti! ![]()
![]()
![]()
Siis Popeda live äsken TV 2…
En oo viä kuunnellut, mutta varmaan vklpna.
Taas kerran Popeda vetää niin v**un hienosti. ![]()
Voi helposti sanoa että on Suomen Vierivät Kivet joilla biisikatalogi riittää mihin vaan.
Minut varmaan ristiinnaulitaan tästä, mutta en tiedä johtuuko se ilvesläisyydestäni vai mistä, mutta en voi sietää Popedalta kuin ihan muutamaa kappaletta. Ei maistu sitten yhtään.
Popeda on kyllä paras livebändi Suomessa kautta aikain ja just sieltä ajoilta asti ja tähän päivään asti!