Kirja on mahtava, olen melkein saanut luettua!
Hyvä että mainitsit Tampereen keikat, olin jo varautunut lähtemään Kangasalle Patea katsomaan.
By the way Kangasala-talossa on huhtikuussa myös Costello big bandin kanssa, lienee aika hyvä keikka.
Kirja on mahtava, olen melkein saanut luettua!
Hyvä että mainitsit Tampereen keikat, olin jo varautunut lähtemään Kangasalle Patea katsomaan.
By the way Kangasala-talossa on huhtikuussa myös Costello big bandin kanssa, lienee aika hyvä keikka.
Siis että en huomannut mitään suurempia mokia. Tiukkaa settiä vetivät.
![]()
Aivan huippu keikka Patelta tänään. Ari Kankaanpää kitarassa ja Paten jutut/laulut vaan uppoaa!!! Tilasin samalla Paten torille ensi keväänä
![]()
Usein tuli nuorena käytyä Ultra Bran keikoilla ja sitten taas Provinssissa 2017.
Tuli vastaan Anna Tuluston kirjoitus tuosta kesästä 2017, kun tekivät kolme festarikeikkaa.
Mää luulen että ollaan kierretty samoja keikkoja.![]()
Tuli nähtyä heidät jopa Räikkä-Rockissa ja helteisellä Ratinan stadionilla, jossa silloin oli Tammerfestin pääkeikat ja Andy McCoy taisi päättää illan. Kaiken kaikkiaan tuli nähtyä UB vissiin 12 kertaa, Tampere-talossa 2 kertaa ja Pakkahuoneella useasti. Niihin YO-talon ja muihin pienempiin klubikeikkoihin en harmikseni vielä ehtinyt mukaan.
Näillä paluukeikoilla en ollut mutta Ruisrock-taltioinnin olen nähnyt.
Räikkä-Rockissa kävi kerran hämmentävä tilanne, kun olin jonottamassa baja-majaan ja toisena jonossa niin edelläni oleva nais-oletettu alkoi huutamaan, että “Raija, sun vuoro”.
Poliisi-TV:n Raija Pelli kömpi jostain, oli laittanut kaverinsa jonottamaan puolestaan.
Viesti siirrettiin ketjuun: Paras biisi juuri nyt
Viesti siirrettiin ketjuun: Paras biisi juuri nyt
Nyt sykkii ja linkoaa.
Erittäin hieno kokonaisuus.
Ottakaa kuunteluun Jan Stenforsin (Nasty Suicide) uusi sooloalbumi nimeltään Family Album. ![]()
Mick Jaggerilla korona.
Rolling Stonesin Amsterdam keikka tänä iltana peruttu.
Höh, onpa harmi. Toivottavasti Mick toipuu nopeasti
Suomailainen pariskunta veti vesiperän toistamiseen, ei käy kortti kirkonmiehellä?
![]()
Topi ja pojat teki vaikutuksen Tappi Suojasen Suurlavallla vuonna 1987.
Kossu alle ja pää munkkien väliin…
Oli se helppoa mutta nykyään on hymykin vaikeampi saada kuin kunnon majavan pesää…
Laula vaan kovalla äänellä Ajomiestä, nion eiköhän sitä pesää ala lohkeemaan… Topi ja Agents oli kyllä kova tuohon aikaan.
Mun piti laittaa tää taltiointi mut en kännykällä ehtinyt. Aivan huippua!
En ole laulu miehiä, enempi korvenraivaaja tyyppinen…
Ennemmin annan peukkukaasua suorana kohteeseen jne. Kiitos…