Foorumilaisten mielimusiikki

Kirja on mahtava, olen melkein saanut luettua!
Hyvä että mainitsit Tampereen keikat, olin jo varautunut lähtemään Kangasalle Patea katsomaan.

By the way Kangasala-talossa on huhtikuussa myös Costello big bandin kanssa, lienee aika hyvä keikka.

3 tykkäystä

Siis että en huomannut mitään suurempia mokia. Tiukkaa settiä vetivät.

:muscle:

5 tykkäystä

Aivan huippu keikka Patelta tänään. Ari Kankaanpää kitarassa ja Paten jutut/laulut vaan uppoaa!!! Tilasin samalla Paten torille ensi keväänä :tappara: :kannu:

1 tykkäys

Usein tuli nuorena käytyä Ultra Bran keikoilla ja sitten taas Provinssissa 2017.

Tuli vastaan Anna Tuluston kirjoitus tuosta kesästä 2017, kun tekivät kolme festarikeikkaa.

1 tykkäys

Mää luulen että ollaan kierretty samoja keikkoja.:grin:

Tuli nähtyä heidät jopa Räikkä-Rockissa ja helteisellä Ratinan stadionilla, jossa silloin oli Tammerfestin pääkeikat ja Andy McCoy taisi päättää illan. Kaiken kaikkiaan tuli nähtyä UB vissiin 12 kertaa, Tampere-talossa 2 kertaa ja Pakkahuoneella useasti. Niihin YO-talon ja muihin pienempiin klubikeikkoihin en harmikseni vielä ehtinyt mukaan.

Näillä paluukeikoilla en ollut mutta Ruisrock-taltioinnin olen nähnyt.

1 tykkäys

Räikkä-Rockissa kävi kerran hämmentävä tilanne, kun olin jonottamassa baja-majaan ja toisena jonossa niin edelläni oleva nais-oletettu alkoi huutamaan, että “Raija, sun vuoro”.

Poliisi-TV:n Raija Pelli kömpi jostain, oli laittanut kaverinsa jonottamaan puolestaan.

2 tykkäystä

Viesti siirrettiin ketjuun: Paras biisi juuri nyt

Viesti siirrettiin ketjuun: Paras biisi juuri nyt

Nyt sykkii ja linkoaa.
Erittäin hieno kokonaisuus.

3 tykkäystä

Ottakaa kuunteluun Jan Stenforsin (Nasty Suicide) uusi sooloalbumi nimeltään Family Album. :+1:

1 tykkäys

Mick Jaggerilla korona.
Rolling Stonesin Amsterdam keikka tänä iltana peruttu.

Höh, onpa harmi. Toivottavasti Mick toipuu nopeasti

1 tykkäys

Suomailainen pariskunta veti vesiperän toistamiseen, ei käy kortti kirkonmiehellä? :wink: :smiling_face_with_tear: :face_with_diagonal_mouth:

Topi ja pojat teki vaikutuksen Tappi Suojasen Suurlavallla vuonna 1987.

Kossu alle ja pää munkkien väliin…
Oli se helppoa mutta nykyään on hymykin vaikeampi saada kuin kunnon majavan pesää…

1 tykkäys

Laula vaan kovalla äänellä Ajomiestä, nion eiköhän sitä pesää ala lohkeemaan… Topi ja Agents oli kyllä kova tuohon aikaan.

4 tykkäystä

Tää on mun suosikki agents taltiointi.

12 tykkäystä

Mun piti laittaa tää taltiointi mut en kännykällä ehtinyt. Aivan huippua!

1 tykkäys

En ole laulu miehiä, enempi korvenraivaaja tyyppinen…

1 tykkäys

Ennemmin annan peukkukaasua suorana kohteeseen jne. Kiitos…

1 tykkäys