Foorumilaisten tapaaminen

Porukka kasaan ja kauden päätteeksi joku saunailta, mökkiviikonloppu tms… Ei vaadi suuria suunnitelmia vaikka 50 henkeä saatais mukaan.

1 tykkäys

Eihän tämä vaadi kuin yhden aktiivisen puuhahenkilön joka tuota alkaa järjestämään.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Viime keväänä järjestin viimeksi rantatielle johonkin saunamestaan sinioransseille zembalot. Ei kovin suurikaan vaiva ollut. Aika kivuttomasti selvisi kuluistakin. @Treppu viihtyi ainakin :laughing:.

1 tykkäys

JOS tällaista aletaan järjestämään esimerkiksi toukokuulle, niin kiinnostaako sinua saapua mahdollisuuksien rajoissa paikalle?

• Kiinnostaa ehdottomasti
  • Ei kiinnosta yhtään

0 voters

1 tykkäys

Vahvistan tämän niiden hatarien muistikuvien perusteella mitä mulla vielä on. :joy: Baariin menoon tyssää muisti. :rofl:

Vahva suositus täältä kuitenkin kaikille!

1 tykkäys

Heips, onko mitenkään mahdollista, vaikka onkin tämä koronaongelma, foorumin jäsenten tavata toisiaan jossain paikassa? Minulla ainakin olisi kiinnostusta tavata Tappara-perheen jäseniä…Ollaanhan me tavallaan parempia kuin Ilves-fanit? :wink:

10 tykkäystä

Mä luulen että jollekin tämä voi olla ongelmallista anonyymiteetin säilytyksen takia?
Mulle itselle tuo ei ole ongelma.

@Rebeto67 voisi olla hyvä mies järkkäämään jotain? :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 tykkäystä

Jos saadaan 10-20 henkeä kasaan niin kyllähän mää illan järjestän! :crazy_face:

7 tykkäystä

@Borre muistini palautuu pikkuhiljaa! :sweat_smile:.
Niin sieltä tampereen yöstä löytyi foorumilainen hieman sattumien ja mutkien kautta.
Oli mukava nähdä ja heittää läpät :facepunch:.

7 tykkäystä

Jos en nyt taas ihan väärin muista niin istuttiin jossain Tapparan fanimatkalla samassa bussissa @Borre 'n kanssa ja hiukan yllättäen hän tunnisti minut nimimerkin takaa?? :thinking:

4 tykkäystä

Nyt on korona on ainakin laimennut, niin olisiko tänä kesänä epävirallinen fanitapaaminen ajankohtaista? :sunglasses:

1 tykkäys

Tee äänestys kuinka moni olisi kiinnostunut?

1 tykkäys
  • Onko intoa kesän aikana epäviralliseen fanitapaamiseen?
  • On
  • Ei missään nimessä

0 äänestäjää

3 tykkäystä

Niin keiltä löytyy intoa tapaamiseen tänä kesänä? :thinking: :smile:

2 tykkäystä

Alkaisko kesä olla puolen välin yli jo? :roll_eyes:
Ei muuta kun alat puuhaamaan tätä ja katsot montako palstalaista paikalle saapuu?

Mennään ensi viikolla, vielä olisi lomaa jäljellä.

1 tykkäys