Porukka kasaan ja kauden päätteeksi joku saunailta, mökkiviikonloppu tms… Ei vaadi suuria suunnitelmia vaikka 50 henkeä saatais mukaan.
Eihän tämä vaadi kuin yhden aktiivisen puuhahenkilön joka tuota alkaa järjestämään.![]()
Viime keväänä järjestin viimeksi rantatielle johonkin saunamestaan sinioransseille zembalot. Ei kovin suurikaan vaiva ollut. Aika kivuttomasti selvisi kuluistakin. @Treppu viihtyi ainakin
.
JOS tällaista aletaan järjestämään esimerkiksi toukokuulle, niin kiinnostaako sinua saapua mahdollisuuksien rajoissa paikalle?
- Kiinnostaa ehdottomasti
- Ei kiinnosta yhtään
0 voters
Vahvistan tämän niiden hatarien muistikuvien perusteella mitä mulla vielä on.
Baariin menoon tyssää muisti. ![]()
Vahva suositus täältä kuitenkin kaikille!
Heips, onko mitenkään mahdollista, vaikka onkin tämä koronaongelma, foorumin jäsenten tavata toisiaan jossain paikassa? Minulla ainakin olisi kiinnostusta tavata Tappara-perheen jäseniä…Ollaanhan me tavallaan parempia kuin Ilves-fanit? ![]()
Mä luulen että jollekin tämä voi olla ongelmallista anonyymiteetin säilytyksen takia?
Mulle itselle tuo ei ole ongelma.
@Rebeto67 voisi olla hyvä mies järkkäämään jotain? ![]()
Jos saadaan 10-20 henkeä kasaan niin kyllähän mää illan järjestän! ![]()
@Borre muistini palautuu pikkuhiljaa!
.
Niin sieltä tampereen yöstä löytyi foorumilainen hieman sattumien ja mutkien kautta.
Oli mukava nähdä ja heittää läpät
.
Jos en nyt taas ihan väärin muista niin istuttiin jossain Tapparan fanimatkalla samassa bussissa @Borre 'n kanssa ja hiukan yllättäen hän tunnisti minut nimimerkin takaa?? ![]()
Nyt on korona on ainakin laimennut, niin olisiko tänä kesänä epävirallinen fanitapaaminen ajankohtaista? ![]()
Tee äänestys kuinka moni olisi kiinnostunut?
- Onko intoa kesän aikana epäviralliseen fanitapaamiseen?
- On
- Ei missään nimessä
0 äänestäjää
Niin keiltä löytyy intoa tapaamiseen tänä kesänä?
![]()
Alkaisko kesä olla puolen välin yli jo? ![]()
Ei muuta kun alat puuhaamaan tätä ja katsot montako palstalaista paikalle saapuu?
Mennään ensi viikolla, vielä olisi lomaa jäljellä.