Porukka kasaan ja kauden päätteeksi joku saunailta, mökkiviikonloppu tms… Ei vaadi suuria suunnitelmia vaikka 50 henkeä saatais mukaan.
Eihän tämä vaadi kuin yhden aktiivisen puuhahenkilön joka tuota alkaa järjestämään.
Viime keväänä järjestin viimeksi rantatielle johonkin saunamestaan sinioransseille zembalot. Ei kovin suurikaan vaiva ollut. Aika kivuttomasti selvisi kuluistakin. @Treppu viihtyi ainakin .
JOS tällaista aletaan järjestämään esimerkiksi toukokuulle, niin kiinnostaako sinua saapua mahdollisuuksien rajoissa paikalle?
- Kiinnostaa ehdottomasti
- Ei kiinnosta yhtään
0 voters
Vahvistan tämän niiden hatarien muistikuvien perusteella mitä mulla vielä on. Baariin menoon tyssää muisti.
Vahva suositus täältä kuitenkin kaikille!
Heips, onko mitenkään mahdollista, vaikka onkin tämä koronaongelma, foorumin jäsenten tavata toisiaan jossain paikassa? Minulla ainakin olisi kiinnostusta tavata Tappara-perheen jäseniä…Ollaanhan me tavallaan parempia kuin Ilves-fanit?
Mä luulen että jollekin tämä voi olla ongelmallista anonyymiteetin säilytyksen takia?
Mulle itselle tuo ei ole ongelma.
@Rebeto67 voisi olla hyvä mies järkkäämään jotain?
Jos saadaan 10-20 henkeä kasaan niin kyllähän mää illan järjestän!
@Borre muistini palautuu pikkuhiljaa! .
Niin sieltä tampereen yöstä löytyi foorumilainen hieman sattumien ja mutkien kautta.
Oli mukava nähdä ja heittää läpät .
Jos en nyt taas ihan väärin muista niin istuttiin jossain Tapparan fanimatkalla samassa bussissa @Borre 'n kanssa ja hiukan yllättäen hän tunnisti minut nimimerkin takaa??
Nyt on korona on ainakin laimennut, niin olisiko tänä kesänä epävirallinen fanitapaaminen ajankohtaista?
Tee äänestys kuinka moni olisi kiinnostunut?
- Onko intoa kesän aikana epäviralliseen fanitapaamiseen?
- On
- Ei missään nimessä
0 äänestäjää
Niin keiltä löytyy intoa tapaamiseen tänä kesänä?
Alkaisko kesä olla puolen välin yli jo?
Ei muuta kun alat puuhaamaan tätä ja katsot montako palstalaista paikalle saapuu?
Mennään ensi viikolla, vielä olisi lomaa jäljellä.