Kai me autolla mennään?
Kentälle? Mun on ainakin pakko. Ei ole kantobägiä. Muuten voisin pyörällä.
Otetaan kentälle menopeli.
Ymmärsin kyllä. Toisaalta nappaisi polttaa ne 1500 kcal. Eiköhän tuo ratkaistua saada.
Se ylämäki. Eli autolla mennään.
No saatiinhan se ratkaistua.
Tänään helteisessä kelissä Sandels Open pariscramble. Sijoitus 14/19 -5 tuloksella. Voittoonkin mahdollisuudet, kun möhlittiin neljä birkku puttia + yhdelle par 3 väylälle 3 putin setti. Voittajien tulos -9.
Noh, ensi kerralla paremmalla suorituksella.
Tuli sellainen tymä ajatus mieleen, että lähtisikö joku minun ja jäsen @Oijennus kanssa huomenna sutimaan. Koskaan ei ole liikaa seuraa ja molemmille ajatus sopisi.
Tiiaika on, kenttä Pirkanmaalla. Lähtöaika iltapäivällä.
e: ja palstatotuuden vastaisesti kävellen kentälle
Lähtisin muuten, mutta olen Uudellamaalla, töissä eikä ole vielä jäsenyyttä. Muuten kyllä.
Sehän meni yllättävän hyvin kauden ekaksi, vaikka viivojakin korttiin tuli. Mukavaa hommaa vaikka aika helkkarin kuuma. Seuraavaksi Pirunpelto?
Viivat pitää mielen virkeänä ja hermon pinnassa. Ei pääse tuudittautumaan liiaksi hyvään oloon…
Itsellä nyt pari kierrosta takana ja ensi viikon jälkeen olisi lähtö viikon pohjoisen kiertueelle, jonka aikana pelataan ainakin Peurunka, Tornio ja Levi. Pari paikka pitää vielä katsella. Paltamo oli yksi kohde, mutta siellä juuri kyseisenä aikana golf kisat, niin ei pääse pelaamaan.
Pitääköhän noi pari ekaa lausetta paikkansa Pirunpellon jälkeen?
Eivät pitäisi.
Kiitos @Oijennus seurasta. Oli mukava ja läppä reissu.
Kuin myös. Oli ihan hienojakin suorituksia ja uusi keikka otetaan.
Ja tosiaan mukana myös aikanaan tappara.co kisassa. Lähinnä maskottina.
E. Ja mä olen tarkka ja viisas lyöjä, niin Pirunpelto on mua varten.
Golf, tarkka ja viisas, mikä ei kuulu joukkoon?
Mulla on jääny yleensä vähäinenki järki rangelle.
Mutta olen erilainen nuori. En lainkaan yllytyshullu.
Pidennettyä viikonloppua Puolan Sierra Golfissa.
Ihan uskomattoman hienot puitteet ja kenttä täysin virheetön. Kahden tunnin lento ja noin tunnin ajomatka Gdanskista. Jos etsitte läheltä hyvää golfkohdetta niin voin suositella.
Ps. Olutkin halpaa🤣
Perun kaikki edellä mainitut. Paska laji ja selkään sattuu.
Maanantaina Lempäälässä tuli tuttu kasvo vastaan Tapparan mestaruus lippis päässä. Palstan golf kisassa ollaan nähty.
Et viitsisi pyytää jotain palstalaista sähläämään mukaan 14.6. aamupäivän startillemme?
Upealta näyttää kun googlailin. Minkä hintainen reissu on?
Itsellä tulossa todella edukas Pärnu-Riika -reissu heinäkuussa, varsinkin Pärnun kentät näyttävät upeilta