Tappara.co Invitational 2023 GOLF

Paikka. Lakeside Golf & Country Club
Ajankohta: Sunnuntai 13.8.2023
Kello 9.00
Kenttä: Järvenranta
Ilmoittautuminen: Tästä ilmoittautumaan

Kilpailumuoto:

PB, kolme parasta, maksimi kilpailutasoitus HCP36
Best Lady
Best Scratch
Longest & Nearest
PB 7.sija. Palkinto ei tule Porin Ässiltä, eikä Lahden Pelicansilta.

Tapahtuman tukijat:
Tamhockey Oy, tuotepalkinnot
Kultajousi Oy, palkinnot
Kultakeskus Oy, pokaalit

Hinta: 45 € / pelaaja. Maksu pp.klubille.

Täytelkääpä innostusta osallistumiseen. Ei sitova.

  • Olen kiinnostunut
  • En ole kiinnostunut
0 äänestäjää
3 tykkäystä

Päätit avata. Hienoa. Olin ajatellut odotella rakettien poksahtelua ennen avausta, mutta parempi näin päin.

Voin toimia koordinaattorina, jos halutaan / luotetaan. Lakeside olisi helpoin. Voin udella palkintoja. Pokaalit tietty tarvitaan. Minun kontakteilla ei ensi syksylle järjesty.

5 tykkäystä

Pitää katsoa milloin lähden inttiin. Osallistuminen riippuu siiä

Sijaintina Lakeside lienee paras kuin myös hintapolitiikaltaan. Jos halutaan vaihtelua, niin vedetään ensi vuonna Pirunpelto?

E. Ja ajankohtana voisi olla esim. Elokuun puoliväli/loppu. Nythän meillä kävi tuuri kelin suhteen.

1 tykkäys

@Oijennus kirjoittaa loma-anomuksen, ei ongelmaa.

5 tykkäystä

Komppanianpäällikön nimi dm:llä. Kyllä siihen vapaa saadaan.

Tämä voisi olla hyvä. Antaa seuran pelata mestikat ekana, yleensä sen jälkeen kentät on parhaimmillaan.

5 tykkäystä

Pirunpelto? Ei kai vaihtelua heti toisena vuonna. Pliis. Täältä tullaan niin suurella takamatkalla :slight_smile:

2 tykkäystä

Pirunpeltohan on siistitty ja mainettaan parempi kenttä. Mulle sopii kyllä myös Järvenranta.

1 tykkäys

Ajankohta on kaiketi sitten lukittu. Voin kontaktoida kentän alkuvuodesta, niin saadaan kalenteriin. Halunnevat pitää kalenteria auki kisoille, jotka tulouttavat. Johonkin rakoon mahdumme kyllä. Olikos aloitus wiki?

1 tykkäys

Joo no katsotaan nyt ekaks millon on lähtö

1 tykkäys

Mahtoikohan muokkaaminen onnistua kännykällä wikiksi? Kokeilin ainakin.

1 tykkäys

Onnistui. Muokkaillaan aloitusta, kun alkaa sisältöä kertymään. Kiitos.

1 tykkäys

Tarvitaanko? Minun mielestäni ei. Tuotepalkinnot on ihan riittävät.

2 tykkäystä

Ei tästä kiistaa saa aikaiseksi, mutta on niin arvovaltainen tapahtuma, että pytyt olisivat suotavat.

1 tykkäys

Jos saat puhuttua pytyt, niin se on täysin ok. Jos nyt sattuisin henkilökohtaisesti pärjäämään, niin tuotepalkinto houkuttelee enemmän. Tästä vastauksesta nyt ei taas ollut mitään hyötyä, mutta vastasin silti. :smiley:

2 tykkäystä

Kunhan ei ole palkintoina muiden joukkueiden tuotepalkintoja, pirun vaikee hukata.:grin:
Mukana ollaan ja jos pelataan Pirunpelto niin kottikärryllinen palloja mukaan.

4 tykkäystä

Jos näyttää siltä, että on 7., kannattaa keskeyttää! :sweat_smile:

Minkä tahansa joukkueen tuotteet hyväksyn, mutta jos tulee Ipan pipo niin en osallistu enää ikinä

4 tykkäystä

Tapahtuma on kuitenkin hyvän mielen tapahtuma. Kaikenlainen kiusaaminen, henkinen ja fyysinen väkivalta on kielletty. Tuo pipo menee noihin. :grin:

E. Toki esim @Ilves1931 on tervetullut, hyviä tuotepalkintoja tarjolla. :sunglasses:

3 tykkäystä