Hakametsä: Keskustelua Tapparan ottelutapahtumista

Siis monipuolista listaa toivoisin, ei muuta.

Nimmarijono noiden tubettajien luokse on about ton koko A-käytävän mittanen, et näemmä joku on kiinnostunu.

10 tykkäystä

Tässä on se syy miksi kannattaa panostaa oheistapahtumiin.

1 tykkäys

Vaikka Hakametsän kaudet alkavat käymään vähiin niin toivottavasti ottelutapahtuma uudistetaan kunnolla vielä ensi kaudeksi.

2 tykkäystä

Enpä usko että uusivat. Nyt on menty monta vuotta samalla ottelutapahtumalla ja tehty vain pieniä uudistuksia. Pari tubettajaa ja hiukan halvemmat liput, niin heti on 1500 extra katsojaa. Potentiaalia olisi vaikka kuinka paljon, jos joku osaava tekisi kunnon tapahtuman vaikka joka kotipeliin.

Joo, vaikka peli on tietysti keskiössä niin itse olen vähän tai enemmän kyllästynyt nykyiseen.

3 tykkäystä

Tapparan Instagramista poimittuna lauantaina Jukurit-pelissä on Aku Ankka-perhepeli. AD-kulmassa on lasten Aku Ankka puuhanurkka, kasvomaalausta, värityskisa ja onnenpyörä loistavilla palkinnoilla. Kuvan kommentoijien kesken arvotaan yksi alle 12-vuotias voittaja, joka saa ottaa kaksi kaveria mukaan ja pääsee seuraamaan peliä sohvapaikalta.

https://www.instagram.com/p/BubIYRdg6Wb/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1qed6bipsovus

E. Onko oikea ketju? Siirtäkää jos tarvii…

12 tykkäystä

24 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Tapparan ottelutapahtuman oheispalvelut

Onko huomisesta ohjelmasta tietoo? Lauantaina naapurin kaljateltassa esiintyy Duo Töyssy & Tervaniemi ja 100 ekaa saa höyrymakkaran.

1 tykkäys

Mä niin toivon, että se todella väsyttävä pelaajaesittely vaihdettaisiin vähän parempaan esittelyyn.

1 tykkäys

Jep se oli kyllä aikamoinen pohjanoteeraus Tapparalta.

Tapparan maalitorvi ilmeisesti vaihtunut?

2 tykkäystä

Kuulostaa ainakin aika pliisulta vrt. joskus aiemmin.

Ei ollut esittelyä tänään ollenkaan. Muutenkin aika heikko esitys tuo “alkushow” tänään.

1 tykkäys

Se mikrofoni pois siltä cheerleaderilta. Heti.

19 tykkäystä

Jaa se oli taas sillä :smiley: Kannattaisi kyllä vähän miettiä kenelle sen mikin antaa. Ei siis henkilökohtaista, vaan ihan ulosannin vuoksi.

A.Le Coq jos joit niin tulee Olvilta Iisalmesta. Tai ainakin se mun tölkki oli.

3 tykkäystä

Tuo on kyllä vähintäänkin sekava. Koen myös Live is Lifen soittamisen alkushowssa jinxauksena. Vain Junnu Vainio olisi pahempi.

Mun mielestä Alisa on ihan hyvä. Vähän on kaavamaista ja kankeaakin välillä mutta eiköhän se siitä terävöidy.

3 tykkäystä

Ei kannata nimitellä, en toki tunnne henkilöä mutta jos esiintymishalu on kova niin näin voi käydä.
Harjoittelemalla paranee mutta hän joka on valinnut kyseisen esittäjän ansaitsisi kyllä lopputilin välittömästi. Mainoksen pitäisi innostaa ihmisiä johonkin asiaan mutta tuollaisella äänensävyllä ikään kuin anteeksi pyydellen loppuu kyllä kiinnostus välittömästi kyseistä asiaa kohtaan. Olen jo kauan tuntenut suurta myötähäpeää ja toivon että tämä asia korjataan nopeasti.

7 tykkäystä

Todellakin. Myötähäpeä
Kenen toimistolla sukulaistyttö?

3 tykkäystä