Jaahas. Pelkästään Anteroille saatavana.
Jäädään odottelemaan koska on myös Appstoresta ladattavissa.
Eilen kokeilin tuota maalivilkkua. Illalla pelin jälkeen poistin sen käytöstä. Eli ei nykyisellään päässyt minulla jatkoon. Asiat jotka koin ongelmaksi. Maalivilkku vaatii kirjautumisen wifiin. Tuo verkko oli hidas nopeus noin 9megaa. Ja vilkku piti aina itse käynnistää maalin jälkeen jotta mitään tapahtui. Minulla on muutakin tekemistä silloin kuin räplätä puhelinta. Jos näyttö rupeaisi automaattisesti vilkkumaan eikä minun tarvitsisi kuin nostaa puhelin ilmaan niin olisin tuota voinut käyttää. Mutta nyky muodossa ei jatkoon.
Poistin tästä HIFK:n maskipakkouutisen, jossa lähinnä toivottiin Tapparan noudattavan samaa. Se ei oikein sovi sellaisena heittona tähän ketjuun, eikä senkään kantilta, että pykäsin hieman aiemmin “poikkeusajan ottelutapahtumille” oman ketjun, jossa voi tilannetta paremmin käydä läpi. Tämä ketju ei taida nyt olla kovin ajankohtainen, kun ottelutapahtumaa ei oikein ole. No ammutaan siellä paitoja katsomoon ja musiikki soi.
Viesti siirrettiin ketjuun: COVID-19: Tapparan ottelutapahtumat poikkeusaikana
Huomasin että ilves oli julkaissut kalenterin peleistään hakametsässä ja joihinkin niistä oli sitten lisätty ottelun teema esim. Ilves 90v juhlaottelu. Onko Tapparalta ilmestynyt samanlaista tai sattuisiko joku tietämään onko hakametsässä vielä tänä vuonna lasten lauantaita. Tuommoinen kalenteri olisi kyllä kätevä.
Ainakin toissa kaudella Tapparan ottelukalenteriin oli merkattu, jos oli erikoispeli tai muuta ohjelmaa, kuten Mikin läksiäiset, perhepeli, Lasten lauantai tai nimmarinjako. Syystä taikka toisesta tälle kaudelle merkintöjä ei vielä(?) löydy. Ehkä syksyn mittaan tuokin tarkentuu. Yleensä tässä syksyllä syys-lokakuussa on ollut Lasten lauantai viime vuosina, mutta tiedä sitten tässä maailmanjärjestyksessä.
Tapparan sivuilta löytyy ottelukalenteri:
Nyt löytyy syyskauden / Hakametsän osalta.
16.9. Tappara - Ilves - Teemaottelu: Viimeinen Tapparan isännöimä paikallisottelu Hakametsässä.
25.9. Tappara - JYP - Juhlaottelu: Kristian Kuusela 1000 ottelua // Juhlaottelu*
16.10. Tappara - Pelicans - Teemaottelu: Nimmarinjako
21.10. Tappara - HIFK - Teemaottelu: Tuukka Mäntylä
27.10. Tappara - Sport - Teemaottelu: Opiskelijapeli
30.10. Tappara - Jukurit - Teemaottelu: Lasten lauantai
27.11. Tappara - HPK - Juhlaottelu: Kiitos Hakametsä! // Juhlaottelu
Tämä peli alkoi kiinnostaa.
Mua itseä alko kiinnostaa nää pelit:
16.9, 25.9, 16.10, 21.10 ja 27.11
Eiku aamulehteen etusivu. TERVETULOA HAKAMETTÄÄ TUUKKA.
Tai oikeestaan: Tervetuloa Hakametsään HIFK, Tuukka on täällä!
“Tervetuloa Hakamettään HIFK”
Taustalle sit Tuukan naama. Sama fonttikin kuin mitä IFK käytti aikoinaan.
Millainenkohan toi Mäntylän teema otteku niinku on? Tiettääkkö joku #18
Se alkoi eniten kiinnostaa mitä tuo ottelu sisältää. Toki Tappara - HIFK ottelun hehe. Kyllähän se Turrin paita joskus täytyy kattoon hinata mutta eiköhän se mene Uros-ajalle.
Kuuselan 1000. peli on seuraavan viikon Lappeenrannan peli, jossa myös Vittasmäelle tulee 600 ottelua, jos vaan pelaavat nuo edeltävät pelit. Liigan muistopalkinnot jaetaan sitten pe 1.10. Kookoo kotipelissä. Miksiköhän tuo juhlaottelu on viikon aiemmin?
Kuuselalle tulee Raumalla 24. syyskuuta 1000. ottelu. Seuraavana päivänä sitten on JYP peli joka juhlaottelu, ihan oikein tuo on.
Jep. Tämän mukaan pelejä olisi 995, mutta siihen ei ole lisätty tämän kauden kahta peliä.
Tää olis oikeesti hyvä mainostempaus
Mää istuin lähempänä Ilveksen porukkaa. Ekassa ja kolmannessa erässä kuulu hienosti Sinioranssien kannustus ihan tasaväkisenä lähempänä olevien Ilvesfanien huutojen kanssa. Tokassa erässä oli tosi pitkiä hiljasia pätkiä vähä molemmilla. Muutenki toka erä oli selkeesti heikkotasoisin mun mielestä.
Erätauon loppuun on taottu ihan hauska seuraavan erän nostatuspätkä. Siihen oli meemejäkin isketty. “R u redii, 2. erä alkaa”.
Maalintekijöiden naamat tulevat tuttuun tapaan mediakuutiolle, mutta naamoissa on jotain “uncannya”. Ainakaan Virta ja Puhakka eivät näyttäneet itseltään, vaan niissä oli jotain “off”. Ehkä yli-retusoitu.