Hakametsä: Musiikki ja DJ

Otetaan otteluiden musavalinnat omaksi ketjukseen, koska aiheesta riittää aina puhuttavaa ja mielipiteitä suuntaan jos toiseenkin. @Axe, onkos sinulla yhteydet meidän tiskijukkaan, jos saataisiin vaikka dialogia aikaan?

Pari rakentavaa palautetta mitkä tulivat eilen mieleen:

  • Nyt on finaalit ja tunnelma parhaimmillaan käsinkosketeltavissa. Jos molemmat fanikatsomot pitävät täyttää mökää, niin pelisilmää käyttävä DJ hiljentää musiikit ja antaa yleisön hoitaa homma. Sama tietysti toisin päin, että jos tunnelma nuupahtaa, niin sitten haetaan nostatusta osuvilla biisivalinnoilla. Mutta kun tunnelma on jo ns. tapissa, ei ole mitään järkeä sammuttaa sitä jollain Scooterin Fire -renkutuksella. Näin kävi eilen ainakin pari kertaa. Pelin aloituskiekkoa odotellessa tämä varsinkin pisti korvaan, että nyt olisi kannattanut DJ:n olla hiljaa ja kuunnella.
  • Saravon Pekan alkuperäisversiota soitetttiin ja se on hyvä. Pitää takoa kun rauta on kuumaa. Tässä DJ voisi vähän feidailla ääntä välillä alas, jotta C-päädyn laulu kuuluu koko halliin ja sitä myöten ilmiö leviää. Eilen biisiä soitettiin sellaisella voimakkuudella, että se jyräsi yhteislaulun. Eli tuttu konsti musiikkikeikoilta, jossa orkesteri hiljentää soittoa usuttaen yleisöä yhteislauluun.
11 tykkäystä

Olin kauhean pettynyt, kun eilen ei tullut Saravon Pekkaa kertaakaan. Joukkue pelaa finaaleja neljättä kertaa peräkkäin ja halli on hiljainen kuin mikä niin jätetään joukkueen omaksi ottama kannatusbiisi soittamatta kokonaan. Dafuq?

Tuo ennen ylivoimia soivan Seven Nation Armynkin voisi jättää soittamatta, jos yleisö jo valmiiksi käsiä yhteen. Eilen DJ pisti ainakin pariin otteeseen tulemaan ämyreistä ihan erirytmisen kappaleen kuin mitä yleisön käsistä lähti parhaillaan. Rytmin korjauksesta tulee ärsyttävä tauko ja laiskimmat lopettavat taputtamisen siihen paikkaan. Ei näin!

3 tykkäystä

Just näin!

DJ voisi hieman reagoida tilanteeseen, kuten ljpp edellä jo mainitsikin.

Tuo Saran mainos jossa hanskoja taputetaan yhteen on sellainen, jota ei sais missään tapauksessa laittaa ylesön kannustuksen päälle. Se on nolo jo itsessäänkin, mutta välillä se tupsahtaa raivokkaan kannustuksen päälle ja sotkee meiningin. Ei varmaan mainoksen maksajankaan toive aiheuttaa närää yleisössä.

8 tykkäystä

Hyviä huomiota! Lisäksi tuo matseissa soiva musiikki saa voimaan pahoin. On hienoa että uudistetaan listaa nykypäivän mukaiseksi, mutta joku raja silti pitäisi olla. Itse kaipaan hieman rajumpaa musiikkia tuon jumputuksen rinnalle.

3 tykkäystä

Rajumpaa, jumputusta, puhemusiikkia, se ja sama, mä kaipaan kasibittistä musiikkia. Kelatkaa, jos joku Super Mario Theme lähtis paukkuun ämyreistä. Olis ainakin erilaista. Tiditittiditi-ti!

6 tykkäystä

Eikös tuo Lazy Jones ole tämän talven aikana kuultukin.

Itse ainakin pidin musiikista mitä soitettiin lämmittelystä aina kiekon pudotukseen asti. Sen jälkeen musiikki olikin sitten melko huonoa. Olisikohan niin, että joku muu on valinnut nuo peliä edeltävät musat ja dj hoitaa sitten pelin aikaiset musat?
Peliä edeltävät musat sai ainakin minulle hyvää fiilistä päälle ja sopivat nimeomaan jääkiekkomusaksi.

Jostain olen joskus lukenut että Sparkling Starseilla olis näpit pelissä.

1 tykkäys

Veikkaan kans että siel on tanssitytöillä koreografiat jo valmiina tiettyihin biiseihin jne.
Tuosta kasibittisest tuli mielee niin olikoha se Colorado Avalanchella on sellainen tapa että kun väki pääsee jäähyltä niin siinä tulee 8 bittinen ääniefekti ämyreistä.
Seki olis jotai pientä mutta jäis ainakin mieleen jos Tapparan puolelta keksis. Se “Mikä on kun ei taidot riitä” toimii jäähyn sattuessa aina pirun hyvin.

On kuulemma joukkueen oma toivomus ettei Pekka Pekka Pekkaa soiteta.

Luciano Borsaton kaudella ja sen jälkeen soiteltiin 3. erän johtoasemassa Tarantella Napoletana Toimi aina kuin junan vessa. Nyt viimeistään (Plastino) tuo olisi pitänyt ottaa takaisin.

8 tykkäystä

Toivotaan et itse DJ käy lukemassa täälä ketjun tai joku tuntee henkilökohtaisesti tän kyseisen DJ yks o tietenkin jos lähettää fani postia kissanmaalle tälle DJ:lle :slight_smile:

Ja nää maamme laulun vetäjät, edelleen odotan että minä vuonna itse Pate ehtisi halliin vetäseen laulun. Vai onkoollut juuri sillä kertaa pois hallillta,tai en oo ollut radion äärellä,Tässä vuosien varrella :frowning:

1 tykkäys

Olisihan se hienoa, kun olisi oikea urkuri joskus hallissa vetelemässä klassikkoteemoja wanhan ajan tyyliin :musical_keyboard: :notes:

NHL:ssä ainakin Vancouver Canucksilla on ollut oma vielä jokunen vuosi sitten:

Vancouver Sun:
Heart pumping: Vancouver Canucks organ player is the real deal (with video)

In many arenas around the National Hockey League, live keyboard players are becoming a thing of the past, slowly but surely being replaced by pre-recorded tracks.

2 tykkäystä

Aaltosen Jussihan voisi tuurata kun hallilla paikalla kuitenkin on?:wink:

Kun pistäisi DJ edes kerran sen tsunamin soimaan niin, että Peksi olisi oikeasti kentällä. Eilen muistaakseni se muutaman kerran tuli, mutta ei ole Pekka askissa, ei… jotenkin sitä siinä aina odotti… ja voisi ottaa sen mansesterin varsinaisen biisin soitantaan.

2 tykkäystä

Kirjoitteliko joku jonnekin että oli joukkueen toive ettei sitä soiteta?

JVG pannaan ainakin finaalien ajaksi.

3 tykkäystä

Tämä lienee jotain puhemusiikkia tai muuta allekirjoittaneen korviin sopimatonta??:joy:

Ivan Humlillehan tuli vähän Martti Servoa soiteltua ja hyvin näytti menevän tunteisiin :smirk:

1 tykkäys