Hakametsä: Musiikki ja DJ

Kyllähän tuo “vanha rokki” on sellaista mitä ei todellakaan tarvitse luukuttaa. :slight_smile:

Kaipaisin sitä 2012-13 kauden alussa soinutta konemusaa pelaajaesittelyn aikana. Vastarannan kiiskinä näin siinä potentiaalia, mutta taidettiin vaihtaa valituksen takia.

3 tykkäystä

Ite kaipailen pari vuotta sitten käytössä ollutta Nightwishin “Last ride of the night” kappaletta. Oli sopivan mahtipontinen nostattamaan fiiliksen ennen peliä.

4 tykkäystä

En muista oliko 2014-2015 vai 2015-2016 kun Papa Roachin “To Be loved” soi ennen peliä. Se sai ainakin hypen päälle.

1 tykkäys

Kyllä toi yvn alkaessa soiva rallatus alkaa myöskin olla aika kulunut… vaihtoa odotellessa :sleeping:

Hakusessa biisi mikä soi muutamaan kertaan eilen varsinkin hyökkäyspään aloituksissa? Joku instrumentaalinen trumpetti tjms painotteinen biisi. jäätävä korvamato jäi…

Nyt ekaa kertaa hallilla itse playoffeissa niin jokseenkin sekava oli se musiikki mix mikä tuli kun odoteltiin pelaajia jäälle. Ei kyllä oikeen sytyttänyt…

1 tykkäys

Löytyipä erikoinen kooste sattumalta eli mitä Hakametsässä kuunneltiin 90-luvun lopusta 2000-luvun alkuun.

Jäähallimusiikit:Tappara
http://www.angelfire.com/tv/joo/tappara.html

(Bonuksena pelaajien valitsemia alkuverryttelybiisejä: mm. Nemo, Pomo, Pexi, Iso-Kasi…)

6 tykkäystä

Kysymys tuosta tapparan sisääntulo musiikki mixistä. Mitä kaikkia kappaleita siinä tulee?

@Tuppu eye of the tiger, live is life, we will rock you - ainakin.

Mikäs se pikkasen menevämpi rokki biisi siinä on?

Eikös siinä tullu myös pätkä ‘Mää ja Tapparanmies’ -biisiä?

Tulee siinä sitäkin joo

Tuossa edellä on jo sen rumpukikkailun kaikki biisit. Vai meinaatko tätä joka soi pelaajaesittelyvideossa?

Juuri tätä. Kiitti.

2 tykkäystä

Täytyy sanoa, että Nordiksella tuli kaikin puolin parempaa musiikkia ottelutapahtuman aikana kuin Hakametsässä. :sunglasses: Toki makuasioita nämä ovat.

3 tykkäystä

Minä ja pari muutakin huomasimme kun Sebokin laitaan ajautumisen ja siitä seuranneen jonkinlaisen loukkaantumisen jälkeen, DJ soitti Haloo Helsingin Hulluuden highway biisiä kohdasta “kun valot sammuu niin sä kaiken näät…”. Taisi olla tahaton vahinko kun nin äkkiä vaihtui.

8 tykkäystä

En kyllä huomannu tota ite ainakaan :joy:

1 tykkäys

Huomasin ja kuulin myös. Nolo lipsahdus pääsi käymään.

1 tykkäys

En tiedä kuuluuko tähän vai ottelutapahtumaketjuun mut anyways: jos joku tuntee sen karaoke-cornerin (se laululava siellä BD-kulmassa) miksaajan niin vois vinkata että ei sen musiikin tarttis ihan välttämättä olla yhtä kovalla kun Motörheadin keikalla. Hieman yliampuvat volyymit käytössä. Vai olenko vain tulossa vanhaksi (vm. 1991) ?

4 tykkäystä

Itse olen hevikeikoilla käynyt vuosia ja voin sanoa, että et ole tulossa vanhaksi. Liian kovaa tulee musiikki tuossa kulmauksessa. Hallissa on muutenkin musiikki vähän turhan kovalla voluumilla.