Hakametsä: Musiikki ja DJ

Saatan olla väärässä, mutta itsellä sellainen käsitys että tuo valotaululäpsyttely on sponsorin. Mainokset/sponsorien höskät on pakko saada vedettyä aikataulunmukaisesti ettei jää mitään pois.

Samaa mieltä olen siitä, että ärsyttää kun keskeyttää kannatuksen.

Ei tossa mun muistikuvan mukaan ole minkäänlaista mainosta enää. Ennen tossa tais Saran logo.
Korjatkaa, jos olen väärässä.

Sara ja Arttu siinä lukee vuoron perään.

Onko kenelläkään tietoa, mikä on Music Factoryn “Gonna Make You Sweat” (Everybody Dance Now) -biisin jokin uusi bassboost-versio? Soi ainakin Tappara-TPS-sarjan kakkospelissä. Lähin arvaukseni olisi Bob Sinclairin Rock This Party, mutta en ole kyllä ollenkaan varma.

Tapparalla on harvinaisen tarkkaan kyllä määritelty kaikki mitä siellä hallissa soi ja tapahtuu. DJ ei myöskään vastaa äänen tasosta. Ajaa vaan sitä musaa sinne omaan kanavaansa, josta sitten hallin metelivastaava nostaa liukua juurikin niin korkealle, kun katsoo aiheelliseksi. Näissä on aika isojakin eroja eri hallien ja seurojen välillä. Itse kävin Lahden ladossa soittelemassa 2 runkosarja peliä, ja siellä vastaavasti oli todella vapaat kädet. “Soita jotain tilanteeseen sopivaa!” Matsin aikana ainoa ohje korvanappiin tais olla, että “Nyt tulee seuraavalla pelikatkolla synttäri onnittelut, odota juonto ja soita sit joku kiva synttäri biisi.” Pelsut muuten voitti molemmat ottelut :slight_smile: Ei tokikaan yhtä kova recordi, kuin Tonin tuuraajaksi Hakametsään 2012 syksyllä rekrytoidulla DJ Tinolla. Aina finaaleissa, sattumaako?

8 tykkäystä

Maalilaulu soi ihan hemmetin hiljaisella? Saanut oikein höristellä jokaisessa playoffpelissä, että kuuluuko siellä se Life is life. Todella isoa alapeukkua tämän johdosta DJ:lle.

4 tykkäystä

Tätä olin tulossa laittamaan, ääntä siihen maalilauluun!
Ja vikassa erässä meinasin lähteä paikaltani itse vääntämään teknorenkutuksen pois kun oli menossa koko hallin vuorohuuto, jossa SO kysyi kuka voittaa ja muu halli huus Tappara. Pientä pelisilmää noihin.

2 tykkäystä

Tai sitten hallissa on niin kova mökä! :wink:

1 tykkäys

Olisit mennyt vaan, tämä harmitti itseänikin. Ei ollut edes mikään mainos pyörimässä, joten tähän olisi voinut reagoida.

Se kuka on laittanut Franz Ferdinandin Take Me Outin pelaajaesittelyyn, niin iso :+1:

8 tykkäystä

Mikähän tuo räp-biisi oli joka soi alkuverkan aikana juuri ennen AC/DC:n Runaway trainia?

1 tykkäys

En tiä mut mietin et pahottaakohan joku mielensä nigga dick bitch ass -lyriikoista. :grin:

4 tykkäystä

Tämän jälkeen soi Weezerin Hash Pipe😀 mietin kanssa, että nyt voi mielensä pahoittaa jokunen.

6ix9ine -Stoopid

1 tykkäys

Kiitti. Aika tykki veto.

Onko kukaan kerännyt vielä minkäänlaista soittolistaa tän vuoden hallimusiikeista?

1 tykkäys

Onko missään soittolistaa tän vuoden hallibiiseistä?

Voisi Hakametsää kopioida tuo änäripelin biisilistan. Ei mitää hävettävää teinihömppää tms kuraa

11 tykkäystä

Tästä on aikaisemminkin sanottu, mutta SITÄ MUSIIKKIA HILJELMALLEEH! Tai ainakin sitä bassoa vähemmälle niistä väsyneistä EDM yms renkutuksista.

Oikein hienosti peittyi Sinioranssien mahtava kannustus TPS pelissä moneen kertaan. Onneksi eivät masentuneet. Yleisökin oli usein mukana, mutta usein sitten lopetti ja hämääntyi kaameasta älämölöstä. Eikä rytmissäkään enää pysy tai sitä kuule.

Ei jääkiekkopeli ole mikään disco, eikä usein niissäkään vedetä bassoja ja volaa kaakkoon siten, että tärykalvot halkeaa.

Jääkiekkopeli on monen asia yhteensulautuma, eräs niistä on audio. Äänimaailmassa pelin aikaan tärkein on kuitenkin katsomo ja äänet jäällä, sen jälkeen vasta musiikki.

2 tykkäystä

Näistähän sanotaan, että on niin monta ku kantajiaan, mielipiteitä nääs.
Puolitoista erää kuunnellu nyt oikein kerrankin kunnolla tätä korvakarkkia hallissa, ja on tämä vaan kamalaa kuunneltavaa. Ei millään mahdu mun kaaliin tää tekno hemmetti. Eikö yhtään rockia mahdu mihinkään väliin?
Kaks kertaa tänään kuullu hyvän biisin, molemmilla kerroilla esittäjä oli Opus✌️

1 tykkäys