Hakametsä: Musiikki ja DJ

Tänään soi pelis todella hyviä biisejä mun mielestä! Ketkä samaa mieltä?

1 tykkäys

Live is Life kuului mukavan monta kertaa. :+1:

16 tykkäystä

On tullut katseltua joitain Ilveksen pelejä tällä kaudella, ja niiden perusteella on yksi asia joka heillä on ehkä vähän meitä parempaa. Ihan jo sen takia, että siellä soi välillä Doorsia, jota en meidän tai muidenkaan liigajoukkueiden otteluissa muista kuulleeni :slight_smile:

5 tykkäystä

Tämähän on täysin mielipideasia. On monia, jotka eivät kaipaisi vaikkapa nyt Doorsia :slight_smile: Eli siinä mielessä Tapparalla menee paremmin :wink:

1 tykkäys

Jep. Mulle riittää että Ramones soi. :laughing:

8 tykkäystä

Ja Popeda.

4 tykkäystä

Olen täsmälleen samaa mieltä, vaikka juuri Doorsia en erityisesti kaipaa.

Tapparan DJ kuuluu tällä kaudella käyttävän enimmäkseen erilaista koneella tuotettua ääntä, jota on vaikea tunnistaa musiikiksi. Jos ei sitten ole kyseisen genren suurkuluttaja. Pari vuotta sitten DJ:n suursuosikki oli esim. Haloo Helsinki.

Ilveksellä - kuten myös monilla muilla liigaseuroilla - on enemmän perinteinen rock-linja. Tosin ei yhtä vahvasti kuin HIFKillä, jolla tämä kuuluu brändiin.

Kovasti toivoisin Tapparallekin edes jotakin “sekalaista” -linjaa pelkän koneäänen sijasta.

10 tykkäystä

Näin ne maut vaihtelee :slight_smile:

Itse taas olen Ipan pelejä katsellessa kuunnellut, että niitten DJ soittaa aivan kauheata paskaa.

6 tykkäystä

Tapparan peleissä musiikkiin vaikuttaa kumpi dj on vuorossa. Pitkäsen Sami soittaa selvästi enemmän juuri tuota “konemusiikkia” ja hallissa on diskomeininki. Leppälän Tomilta löytyy sitten ehkä vähän rokimpaa väliin ja Popeda raikaa silloin tällöin. Ei toki hänelläkään mikään rokkilista ole.

4 tykkäystä

Minusta musiikki on tärkeä osa peliä, minuunkaan ei konemusiikki iske, sekalaista voisi olla.
Miksiköhän Tapparan A nuorten peleissä ei ole musiikkia ole tälläkaudella ole ollut, olisi pelit viihdyttävämpi ja rennonpia. Muiden joukkueiden nuorten kotipeleissä on. Kärpillä jopa selostaja peleissä.

Tuo voi liittyä kokoontumisrajoituksiin, täytyy laskea että montako kokoonpanon ulkopuolista henkilöä halliin voidaan ottaa.

Olen seurannut Tapparan pelejä tiiviisti, mutta tuo Tapparan ylivoimabiisi ei ole jäänyt mieleen. Olisiko kenelläkään antaa kappaleen nimeä :grin:

YV-biisi on erikseen teetetty. Biisin tekijänä Joonas Hahmo.

5 tykkäystä

Tullut huomattua, että aina kun vastustaja tekee maalin, niin lähtee soimaan “Get Lucky.” Hyvä biisivalinta mielestäni!

1 tykkäys

En pidä sattumana, että keskiviikon kahden ensimmäisen todella ikävystyttävän erän jälkeen DJ esitti kolmanteen erään tuleville joukkueille Kurt Cobainia kanavoiden huomion yleisön paikalla olosta, kun ämyrit huusi jotta Here we are now, entertain us!

2 tykkäystä

Ei tuota edes huomannut kaiken sen melusaasteen keskeltä. Olikohan meillä ketju, jossa musiikista voisi enemmänkin avautua? Suurin osa musiikista tauoilla oli sellaista, että pitäisi olla jossain vauhtibileissä, jotta voisi nauttia. Suoraan sanottuna musiikki on aivan karmeaa kuraa suurimmilta osin.

21 tykkäystä

Eilinen oli kyllä kaikkien aikojen rimanalitus DJ.n osalta.
(Tosin näin kuvittelin viime kaudellakin, ja pahemmaksi vain meni.)

Ilmeisesti hänen omaa mielimusiikkiaan, mutta uskaltaisin veikata, että 95% muusta yleisöstä ei ollut yhtä innoissaan.

7 tykkäystä

Meikäläinen on kyl viihtynyt pelissä soivan musiikin aikana :sweat_smile:
Ja kiva että soitellaan myös vanhempia joihin voi moni katsoja yhtyä, esim HandClap-biisin taputus :relieved:

1 tykkäys

Eikö näitä musiikkejakin vois teemottaa?

Olis rock-henkistä peliä, kasaria, ysäriä, kotimaista, jne. Pakkoko niitä samoja rallatuksia on pelistä toiseen pyörittää, josta joku tykkää ja joku ei?

Edit. Ja joskus vaikka kotijoukkueen pelaajilta soittolista. Tämähän taisi olla joskus alkukämmöillä käytössä🤔

11 tykkäystä

Joskus muistan lukeneeni jostain että Sparkling starsilla on osuutta asiaan musiikin suhteen?

4 tykkäystä